X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אלונית - גיבורת היומיום עם פרזנטורית וירטואלית במקביל להעמקת פעילותה בתחום חנויות הנוחות ורכישת רשת AM:PM, מעלה רשת אלונית קמפיין חדשני בתקציב של מיליון דולר באמצעות
משרד הפרסום שטרית גרופ SMG
▪  ▪  ▪
["אי אפשר שלא להתאהב בה"] [צילום: יח"צ]

כחלק מהתרחבותה העסקית של קבוצת אלון ורכישת רשת AM:PM, יוצאת רשת אלונית, חלוצת חנויות הנוחות בישראל בקמפיין פרסום חדשני. את הקמפיין מובילה אלונה, הפרזנטורית הווירטואלית החדשה של רשת האלוניות - חנויות הנוחות של דור אלון. הסלוגן המלווה את הקמפיין: "אלונית. כל מה שצריך על הדרך עכשיו".
לדברי ישראל יניב, מנכ"ל דור אלון, מהווה הקמפיין נדבך נוסף בתהליך מינוף שנועד להעלות את מודעות הצרכן הישראלי לגיוון המוצע ברשת אלוניות: "רק השנה פתחנו תשע אלוניות חדשות בהשקעה כוללת של עשרות מיליוני דולרים. במהלך 2007 נחצה את קו ה-100 חנויות ונעמיק את נוכחותנו בכל רחבי הארץ. אנו מתכננים התרחבות הן במסגרת מתחמי הקמעונות הקיימים והן מחוץ לתחנות במרכזי הערים".
לדברי יניב, ארבעת הערכים העיקריים המאפיינים את הרשת: נוחות, שירות, זמינות ומגוון, מקפלים בתוכם את החזון של אלונית.
רות שטרית, יו"ר שטרית מדיה גרופ המובילה את הקמפיין אמרה כי הבחירה בדמות וירטואלית כפרזנטורית לקמפיין אלונית היא בבחינת שינוי מרענן המאפשר חיבור מתוחכם לערכי המותג על-ידי יצירת אמפתיה עם הדמות המרכזית, אלונה: "רשת אלונית היא מותג מוביל של חנויות נוחות, שהפכו זה מכבר לחלק בלתי נפרד מנוף תחנות התדלוק ומהתנהלות חיי היום-יום של הישראלי בדרכים. אלונה היא דמות שאי אפשר שלא להתאהב בה, כל אחד מאיתנו יכול להזדהות עם שגרת יומה ועם הטקסטים שלה, המבטאים את הישראליות במיטבה".
לדברי אביטל גינסברג, מנכ"ל פרסום שטרית גרופ: "כשבאנו לטפל במתחם השיווקי של אלונית ובסביבת השוק בה היא פועלת ראינו כי שוק האימפלס על הדרך פורח. בשקט בשקט, בשנה האחרונה - 2006, הושקעו מיליוני שקלים בהפיכת תחנות הנוחות במתחמי תחנות התדלוק למרכולים ובתי קפה. השוק פועל לכיוון חנויות המתחם ועוזב אט אט את הזרקור ממנו צמח - תחנות התדלוק. הוא יוצר חווית קניה מושלמת. סקטור נקסט מוכיחה כי על אף ההשקעה הענקית הקטגוריות הנמכרות ביותר בענף זה הן הייחודיות למוצרי ושירותי אימפלס על הדרך. נוכחנו כי נוכחות "העיזים" במדיה ובשטח ניכרת וכי אנו צריכים ליצור קונטרה חזקה מאוד שתעבוד אמוציונאלית".

רשת אלונית - ה'לוק' העכשווי

אלונה היא תוצר של שיתוף פעולה יצירתי בין יואב שומכר - הארט, פיני מזרחי - הקריאייטיב דירקטור שלנו ואמן האנימציה נעם משולם - שעובדים על פיתוח ועיצוב הדמות כבר שישה חודשים בורסיות שונות.
את אלונה יצרנו מתוך הקביעה כי אישיותה של אלונה היא אישיות המותג - אלונית: בעלת לוק מרשים ועכשווי של דמות ירוקת שיער, היא כנה, דעתנית, מתוחכמת, חכמה ויודעת מה היא רוצה. היא נוסעת לצימר בצפון, עוברת סדנאות למודעות עצמית, וחווה כל מה שכל אישה צעירה וישראלית בגילה מכירה מחיי היומיום".
לדברי גינסברג, אחרי שמכירים את אלונה, מכירים את אלונית ומיד מבינים שהיא למעשה הרבה יותר מסתם בחורה: היא אמיתית. הטקסטים שלה משקפים את המציאות היומיומית הישראלית. אלונה, גיבורת היומיום, תמיד מוצאת כל מה שהיא צריכה בקפיצה קטנה לאלונית הקרובה, תוך כדי סינון טקסטים שנונים על חוויותיה האישיות ועל החיים בארץ באופן כללי.
רשת אלונית החלה לפעול לפני כ-13 שנה עם הקמת תחנת התדלוק הראשונה של אלון בצפון הארץ. מאז, התעצמה הרשת והיא מונה כיום 91 סניפים בפריסה גיאוגרפית רחבה במיוחד. לקבוצת אלון ניסיון עצום בענף מעצם היותה הזכיינית הגדולה ביותר של רשת seven-eleven בארה"ב (באמצעות החברה הבת אלון USA), רשת חנויות הנוחות הגדולה בעולם. במסגרת רשת אלונית, פועלות גם רשת בתי הקפה האיטלקי "סגה פרדו", עמדות מזון מהיר של וילי פוד.
הנהגים העוצרים באלונית נהנים גם: מקפה איכותי של סגה פרדו, מאפיות איכותיות על בסיס אפיה במקום, מגוון רחב של סוגי שתייה וחטיפים ושירותים נקיים במתחם אסתטי מעוצב.
הקמפיין יכלול: טלוויזיה, שלטי חוצות, רדיו, אינטרנט, פעילות בנקודת המכירה.

תאריך:  29/03/2007   |   עודכן:  29/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רשת אלונית יוצאת בקמפיין חדשני
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלעד רייך
זה לפחות מה שעולה מ"עובדה"    בכסות של תחקיר רציני ובהשקעה ניכרת, אילנה דיין קודם חרצה את דינו של הנשיא, ואחר כך עשתה על זה תוכנית
נתי אורנן
סוף שבוע ארוך של ריקוד פלמנקו חושניים מצפים למשתתפים בפסטיבל "ימי פלמנקו", עם רקדני פלמנקו מספרד ומישראל    חמישי-שבת בסוזן דלל ת"א
עומר שיקלר
"ההחלטה שלא לפנות את הפולשים היא לא רק מעשה עוול ואיוולת אלא אף הפרה חמורה של החוק הבינלאומי", כותבים אישי רוח לשר הביטחון ודורשים לפעול לפינוי המתנחלים
מחלקה ראשונה
בחמש השנים האחרונות שימש כסמנכ"ל אוצר מפעלי ים-מנהלת נמל תל אביב
יפעת גדות
האם רמות הכולסטרול יכולות להיות נמוכות מדי?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il