אלונה היא תוצר של שיתוף פעולה יצירתי בין יואב שומכר - הארט, פיני מזרחי - הקריאייטיב דירקטור שלנו ואמן האנימציה נעם משולם - שעובדים על פיתוח ועיצוב הדמות כבר שישה חודשים בורסיות שונות.
את אלונה יצרנו מתוך הקביעה כי אישיותה של אלונה היא אישיות המותג - אלונית: בעלת לוק מרשים ועכשווי של דמות ירוקת שיער, היא כנה, דעתנית, מתוחכמת, חכמה ויודעת מה היא רוצה. היא נוסעת לצימר בצפון, עוברת סדנאות למודעות עצמית, וחווה כל מה שכל אישה צעירה וישראלית בגילה מכירה מחיי היומיום".
לדברי גינסברג, אחרי שמכירים את אלונה, מכירים את אלונית ומיד מבינים שהיא למעשה הרבה יותר מסתם בחורה: היא אמיתית. הטקסטים שלה משקפים את המציאות היומיומית הישראלית. אלונה, גיבורת היומיום, תמיד מוצאת כל מה שהיא צריכה בקפיצה קטנה לאלונית הקרובה, תוך כדי סינון טקסטים שנונים על חוויותיה האישיות ועל החיים בארץ באופן כללי.
רשת אלונית החלה לפעול לפני כ-13 שנה עם הקמת תחנת התדלוק הראשונה של אלון בצפון הארץ. מאז, התעצמה הרשת והיא מונה כיום 91 סניפים בפריסה גיאוגרפית רחבה במיוחד. לקבוצת אלון ניסיון עצום בענף מעצם היותה הזכיינית הגדולה ביותר של רשת seven-eleven בארה"ב (באמצעות החברה הבת אלון USA), רשת חנויות הנוחות הגדולה בעולם. במסגרת רשת אלונית, פועלות גם רשת בתי הקפה האיטלקי "סגה פרדו", עמדות מזון מהיר של וילי פוד.
הנהגים העוצרים באלונית נהנים גם: מקפה איכותי של סגה פרדו, מאפיות איכותיות על בסיס אפיה במקום, מגוון רחב של סוגי שתייה וחטיפים ושירותים נקיים במתחם אסתטי מעוצב.
הקמפיין יכלול: טלוויזיה, שלטי חוצות, רדיו, אינטרנט, פעילות בנקודת המכירה.