X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ידידות בין זונה צעירה למהגרת ב"נסיכות", סיפור אהבה בין שלוש אחיות וגבר אחד ב"הכל אודות אדם". הסרטים שיעשו לכם את הסופ"ש בטלוויזיה
▪  ▪  ▪
לירז צ'רכי. סוף העולם שמאלה

יום שישי 6.4

טרנס-אמריקה. קומדיה. טרנסקסואלית, העומדת בפני ניתוח שאמור להפוך אותה לאשה, מגלה כי יש לה בן שנאסר בניו-יורק. היא משחררת אותו בערבות ויוצאת עמו למסע ללוס אנג'לס. עם פליסיטי הופמן וקווין זגרס. בימוי: דאנקן טאקר. ארה"ב 2005 (yes1, 21:30)
נסיכות. דרמה. סיפור ידידות בין זונה צעירה למהגרת בלתי חוקית שעוסקת בזנות כדי לפרנס את בנה הקטן ברפובליקה הדומיניקנית. עם קנדלה פניה. בימוי: פרננדו לאון דה ארנואה. ספרד 2005 (HOT פריים, 22:00)
סטיגמטה. אימה. ספרית מפיטסבורג מתחילה לחוות חוויות מיסטיות עמוקות. כומר שחוקר את הפרשה מגלה הרבה יותר משציפה. עם פטרישיה ארקט וגבריאל ביירן. בימוי: רופרט וינרייט. ארה"ב 99' (MGM, 22:00)
סוף העולם שמאלה. דרמה. בעיירה דרומית בשנות ה-60 מתפתחת ידידות מיוחדת בין שתי נערות, על-רקע העימות התרבותי בין העולים ממרוקו ומהודו. עם רותם אבוהב ולירז צ'רכי. בימוי: אבי נשר. ישראל 2004 (HOT סרטים, 22:01)
לעזוב את לאס וגאס. דרמה. תסריטאי אלכוהוליסט מגיע ללאס וגאס ומתאהב בפרוצה רכת לב. עם אליזבת שו וניקולס קייג'. בימוי: מייק פיגיס. ארה"ב 95' (HOT דרמה, 23:25)

יום שבת 7.4

הילד השמן בעולם. קומדיה. עיבוד לרב-המכר המפורסם של קימברלי ויליס הולט. סיפורו של זאכרי, הילד השמן בעולם שהופך לאטרקציה בכל מקום שהוא מגיע אליו. עם קודי לינלי ואריק סטולץ. בימוי: ג'ון שולץ'. ארה"ב 2003 (יסבבה, 9:00)
אוראנוס. דרמה. סיפורה של עיירה צרפתית לאחר השחרור מהכיבוש הגרמני. בעוד הקומוניזם עולה, מתחזק גם משטר של פחד, איומים וחיסולים פוליטיים. עם פיליפ נוארה וז'ראר דפרדיה. בימוי: קלוד ברי. צרפת 90' (yes3, 18:44)
מכורה. דרמה. אשה הכלואה בנישואים אומללים נאבקת לגדל כראוי את שני בניה ולהסתיר מהסביבה את התמכרותה לקוקאין. עם ורה פרמינגה. בימוי: דבורה גראניק. ארה"ב 2004 (HOT דרמה, 21:30)
הכל אודות אדם. קומדיה. מלצרית צעירה בדבלין בטוחה שתפסה את הגבר המושלם, אך היא אינה יודעת שגם שתי אחיותיה הגדולות מנהלות איתו רומן. עם סטיוארט טאונסנד וקייט הדסון. בימוי: ג'רלד סטמברידג'. אירלנד 2001 (HOT פאן, 21:45)
מטאדור. פעולה. מתנקש בודד, שמגיע לפוצץ אשה במקסיקו סיטי, פוגש איש עסקים חביב ונצמד אליו בשביל קצת חברה ומגע אנושי. עם פירס ברוסנן וגרג קיניר. בימוי: ריצ'רד שפארד. ארה"ב 2005 (yes4, 22:00)

תאריך:  06/04/2007   |   עודכן:  06/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס פרחי
ביקש לבטל עסקת רכישה של מכשיר טלפון סלולארי בטענה שעבדו עליו ומכרו לו מכשיר ישן ולא חדש    בית המשפט ביטל את העסקה והלקוח קיבל את כספו
איריס פרחי
בית המשפט השתכנע שעיריית אופקים התרשלה ולא תחזקה כראוי כביש, בעל רמפה קטנה, שלצידו נוצר מפגע    "קיומו של השקע מגדיל את הסכנה למעידה"
מוטי אקסמיט
צעיר שהיה מעורב בקטטה במועדון בראשל"צ, נכנס לרכבו ודרס את ששת תוקפיו שנפצעו קל עד בינוני
תומר הדר, ליאור גוטמן
דלק מוטורס, יבואנית מזדה ופורד, ממשיכה להוביל את הטבלה    במקום השני בטבלה נמצאת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה
עידן יוסף
עיתון ערבי-ישראלי דיווח כי החייל קיבל אותם באמצעות המתווכים המצריים    בכיר בחיזבאללה אמר כי החטופים גולדווסר ורגב מקבלים יחס דומה לזה שקיבל טננבאום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il