X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
במקום ששימש כבית גידול לפטריות שוכנת רימונה, שמגישה ארוחות בוקר בניחוח מרוקאי, שכל מרכיביה מוכנים במקום. חוויה כפרית לעירוניים
▪  ▪  ▪
תוותרו על הכוס, תהנו מהנוף [צילום: אסף עברון, עכבר העיר]

אני מתה על ארוחות בוקר, ובמיוחד בימי שישי. יש משהו נינוח בבוקר הזה, אולי כי סוף השבוע כולו עוד לפנינו, ואולי גם בגלל שאני לא צריכה לדאוג לביבייסיטר בבוקר, שכן הילדים מאופסנים לבטח בגני הילדים.
בשישי האחרון התארגנו כמה חברים ונסענו לרימונה במושב חוסן (שליד מעלות) לחגוג יום הולדת לשתי חברות. השילוט הברור הוביל אותנו למבנה גדול, אשר שימש בעבר כבית גידול לפטריות, ועבר הסבה למסעדה עם שולחנות בסככה בחוץ הפונים אל הנוף.
למעשה, רימונה הוא יותר בית מאפה, שהתרחב והשתכלל, וכעת מוגשות בו גם ארוחות בוקר, בתיאום מראש, בכל ימי השבוע, מלבד שבת. את המאפים המצטיינים של רימונה אני מכירה כבר שנים, והפעם באנו כולנו ליהנות מארוחת הבוקר המוצעת במקום. אפשר ומומלץ לשבת בחוץ, עם הפנים לאחו ירוק ורוגע, משובץ בפרות המלחכות עשב בשלווה. אם קר, אפשר גם לשבת בפנים.
את הכל מכינה רימונה בעצמה. כוכבי ארוחת הבוקר הם המאפים המיוחדים שלה: לחמים מרוקאיים גדולים, עגולים, שטוחים ואווריריים, האפויים על גחלים, הנקראים פרינה. ובשביל שבכלל יהיה שמח, מצפים אותם בכמה צ'ופרים: קצח ובצל, זעתר ושמן זית וגם עם פסטו. גם פיתות דקיקות ומתובלות הגיעו, ישר מהטאבון.
עוד קיבלנו, בסלסילות קש גדולות, לחם פריך במיוחד שמולא בפטריות שמפיניון טריות ומאודות. במילה אחת - אליפות! ליד הלחמים הטריים, מככבות הגבינות המתובלות תוצרת בית, גבינות חמצמצות ושמנתיות בתיבול של עגבניות מיובשות או בתוספת ירקרקה של בזיליקום טרי ושמן זית. נהנינו גם מזיתים ירוקים שנכבשו עם פלחי לימון. גם חביתות ירק קיבלנו, בשביל להשלים את ארוחת הבוקר, וסלט ירקות פשוט ורענן ששולבו בו, בנוסף לחסות, למלפפונים ולעגבניות גם נבטים.
מבחינת שתייה, הוגש מיץ תפוזים (לא סחוט טרי). לגבי השתייה החמה (בהגשה עצמית), חובבי הקפה ההפוך (וביניהם אנוכי) יאלצו להתאפק, אך יש חלופות, ההולמות את האווירה הכפרית, כגון נענע ושאר עשבים, שעושים יופי של תה צמחים. וגם נס קפה.
גם על קינוח לא פוסחים פה, ואף הוא על טהרת הבצק: ספינג', שאפשר ומומלץ להעשיר בריבות ביתיות. אנחנו חידשנו את מלאי השתייה החמה והתענגנו על הספינג', מעין סופגנייה מרוקאית אוורירית, בזוקת אבקת סוכר, שנטבלה בריבת תפוזים מעולה, עם פלחי תפוז שלמים ששטו בה. גם את ריבת התפוחים לא הזנחנו, טעמנו ונהנינו גם ממנה.
ארוחת הבוקר המשביעה הזו, המוגשת מכל הלב על-ידי רימונה החביבה ועוזרותיה הצעירות, עולה 45 שקלים לאדם. אחריה, אני סמוכה ובטוחה שאתם מסודרים, מבחינת רמת השובע, עד ארוחת הערב. הלחמים הטריים האלה פשוט ממכרים ועם טעם של עוד (ועוד!), והם ממש לא הלחם השגרתי שתפגשו בארוחת בוקר סטנדרטית. הגבינות הרכות והזיתים זכו אף הם לשבחים. היתר, היו טובים, אך מעט סתמיים. ואגב, הכל כשר. ניתן לרכוש מהמעדנים האלה גם הביתה או להצטייד לפיקניק.
קחו בחשבון שצורת ההגשה והכלים פשוטים ביותר, וחלקם אפילו כלים חד פעמיים, כך שאם אתם מחפשים משהו מאוד מסוגנן, זה לא המקום. כאן מתמקדים במה שרימונה יודעת לעשות הכי טוב ונותנים ממנו בשפע ובנדיבות. הייתי שוקלת להוסיף עוד סלט שניים, וממרח שאינו גבינתי, להרחבת המבחר.לחובבי הלחם (ואני ביניהם) זה מקום פשוט אך מעולה עם נוף ירוק, אוויר צח ומחיר הוגן.
רימונה - קונדיטוריה, מאפיה, ביתי - מושב חוסן

רימונה - כרטיס ביקור
תאריך:  06/04/2007   |   עודכן:  06/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תיגל נשיא
ידידות בין זונה צעירה למהגרת ב"נסיכות", סיפור אהבה בין שלוש אחיות וגבר אחד ב"הכל אודות אדם". הסרטים שיעשו לכם את הסופ"ש בטלוויזיה
איריס פרחי
ביקש לבטל עסקת רכישה של מכשיר טלפון סלולארי בטענה שעבדו עליו ומכרו לו מכשיר ישן ולא חדש    בית המשפט ביטל את העסקה והלקוח קיבל את כספו
איריס פרחי
בית המשפט השתכנע שעיריית אופקים התרשלה ולא תחזקה כראוי כביש, בעל רמפה קטנה, שלצידו נוצר מפגע    "קיומו של השקע מגדיל את הסכנה למעידה"
מוטי אקסמיט
צעיר שהיה מעורב בקטטה במועדון בראשל"צ, נכנס לרכבו ודרס את ששת תוקפיו שנפצעו קל עד בינוני
תומר הדר, ליאור גוטמן
דלק מוטורס, יבואנית מזדה ופורד, ממשיכה להוביל את הטבלה    במקום השני בטבלה נמצאת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il