|
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
נעים להקשיב לדברי החכמה של הבניזרי, הנשמעים בנחת ונאמרים בשפה המכבדת את בעליה... אין ספק שמר בניזרי, אשר מקומו בכלא כגנב עם תעודות כבר מובטח, משמש כסמכות היסטורית ראשונה במעלה. כמו כן אין ספק שבניזרי יודע טוב יותר מהיסטוריונים וארכאולוגים מה קרה או לא קרה בעבר הקרוב והרחוק, ושכל מי שמעז לכפור בהבנתו העמוקה בנושאים אלה אינו אלא הבעלים של "תוכנית דבילית", ש"בדיוק מתאימה לאופי החנטרישי שלו". |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אמנונן |
|
|
|
|
|
תגיד אמנונן, עם שם שכזה, למה שלא תחזור לדיר החזירים של הקיבוץ שלך היכן שאתה שייך?
אתה כנראה טוען שאתה יהודי כי אחרת לא היה לך מה לעשות בחבל ארץ זה שלדעתך שייך לערבים מלידה גם אם לא אמרת זאת בפירוש, אבל איך אתה יכול להיות יהודי אם אתה מכחיש את עצם קיום העם הזה הקרוי יהודים?
והרי אם לא היתה יציאת מצרים אז לא היה העם היהודי האם אהבל כמוך לא מבין את המינימום הזה? או שהחזירים שאתה מנקה אחריהם טמטמו אותך לחלוטין?
ואם לא היה העם היהודי אז אתה לא היית יהודי ולא היה לך שום זכות להמצא כאן , האם אינך מבין זאת יא אהבל?
ואני לא דתי, הייתי חבר בהשומר הצעיר עוד לפני שנולדת אבל לצערי הדור החדש , מאלה כמוך, גדלו עקום ורע ובכלל לא מה שחשבנו בתחילה על יסוד ארץ יהודים סוציאליסטית והנה אתה מנסה לבנות ארץ ערבית ללא יהודים האם אינך מבין זאת ?
אבל אני חושב שאני משחית את דברי לריק , המוח שלך פשוט לא קיים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
היהודי |
|
|
|
|
|
אמנונן זה מקרה קלסאי של
מי שלוקח את הכדורים שלו, מרגיש יותר טוב,
ואז נדמה לו שהוא יכול בלי הכדורים, ומה
שאנחנו רואים פה באתר בכמעט כל כתבה זה התוצאה
של בלי הכדורים.
אמנונן באמת בעל הפרעת אישיות לא קלה.
וזה מאחד שקצת מבין...
חג שמח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טריגר |
|
|
|
|
|
מצטרף לדבריך בכל לב.
כנראה שצייד החזירים ברמת הגולן (אחד מעיסוקיו לפני שחזר בתשובה) השפיע על בניזרי קשות - כפי שאפשר ללמוד מתוך העדויות במשפטו.
השאלה העיקרית היא אחרת: אם זה המורה - מי תלמידיו? מה בדיוק הם מקווים ללמוד מהאיש המושחת והדוחה הזה, המנסה לזרות חול בעיני הציבור במתק שפתיים מבחיל?
אפילו מתומכי ש"ס, שרוממות השם בגרונם ומעשי שחיתות בציקלונם, אפשר היה לצפות ליותר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יאן אוכל קורצא |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מסתבר שאנו מסכימים על השפה הקלוקלת שבתגובה.
לגבי "המחשבה הנכונה" - נותרנו באי הסכמה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שאול א. |
|
|
|
|
|
העובדה כי ארכאולוגים מצריים (בניכוי כוונות פוליטיות אפשריות) לא מצאו הוכחות ליציאת מצרים שוות בדיוק (ושוב בניכוי נטיות פוליטיות אשר נישכחם לעת עתה) לעובדה כי לא מצאו כל הוכחות לאי קיומה של יציאת מצרים וכך מדוע שניתן משקל עודף למסקנה שלילית על פני מסקנה חיובית אפשרית בהחלט (הניתמכת ע"י התנ"ך שגם הוא בסבירות 50/50 לאמיתות התזה)?
ההוכחות הנסיבתיות לקיום ארוע יציאת מצרים עולות לאין שיעור על חסרון הוכחות מוחלט לאי קיומה.
מכאן שבניזרי צודק בבסיס הנחותיו.
גבי גזית שוטה או בעל כוונות זדון, מכל מקום טוב הוא לא יוצא כאן.
מש"ל.
אהה כן--לדעותיו של בניזרי אין כל קשר למעשיו אשר שנויים למחלוקת אך זה אינו מעניננו כאן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א מ רול |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אסכים אתך שבניזרי אינו סמכות ההיסטורית, אבל הכחשת יציאת מצרים אינה מדעית אלא בדיונית. קרא ספר הזה אשר מוכיח מעל כל ספק שאכן הייתה יציאת מצרים:
http: |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טיטו |
|
|
|
|
|
שים לב ללוגיקה שבטענה. החוקרים אינם מכחישים את יציאת מצרים. הם טוענים שלא נמצאו הוכחות להתרחשות האירוע. על פי הגיון זה, כאשר לאירוע מסוים אין הוכחות הרי שהמסקנה היא שהוא לא התרחש, אא"כ יוכח אחרת.
האמת היא שלא נמצאו הוכחות באיכות כזו שניתן על פיהן לקבוע ממצא עובדתי לגבי התרחשותו. גם אם כן. אין שום הוכחה להתרחשות יציאת מצרים על פי הדפוס והמתכונת הכתובה בחומש שמות.
כל זה אינו סותר את הכתוב בתורה. מי שרוצה להאמין בכתוב רשאי לעשות כן. אך אמונה אינה בגדר מדע או עובדה מדעית. הקושי הגדול ביותר בתיאור התנ"כי הוא הקושי למצוא ממצאים ארכיאולוגיים כל שהם, כאשר מדובר בעם שלם הנמצא במדבר בערך 40 שנה.
אם כבר מדברים על כך, הרי שישנן טענות כי בני ישראל מנו מיליונים רבים. יש טענה של חכמי המשנה והתלמוד שרק אותו "ערב רב" שנספח לבני ישראל עם יציאתו ממצרים מנו בין 1.5 מיליון ל - 2.3 מיליון איש.
אינני טוען שזה נכון כשם שאינני טוען שזה לא נכון. א"כ ההיגיון נוטה יותר לעבר הלא נכון.
מכל מקום. הכיצד זה כמות כה גדולה של אוכלוסיה לא השאירה "עקבות היסטוריים" במסלול ההליכה שלהם במשך עשרות שנים.
כמובן שניתן לומר שבעצם מסלול ההליכה אינו ידוע והמקום בו חיפשו (ולא מצאו) אינו המסלול האמיתי ומשום כך לא מצאו עקבות.
אך אין ספק. המדע יודע להתמודד עם הוכחות. בהעדר ראיות אלו, הוא מסיק שהאירוע לא התרחש. המדע בניגוד לתיאולוגיה אדיש לממצאים כל עוד הוא יכול לאשש או להפריך את הטענה. בשונה מהתיאולוגיה שחייבת לטעון שהאירוע התרחש וכל ממצא המפריך טענה זו מותקף ומושמץ. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שאול א. |
|
|
|
|
|
כל מערכת המשפט מאז ומעולם מסתמכת על המושג עדים.
כאשר אין כביכול עדות פיזית או שלא מוצאים אותה או שהיא היתה והלכה לאיבוד - פונים לעדים
אם יש עדים שסותרים אז יש לך בעיה
במקרה שלנו היו כ2 מיליון עדים אשר אישרו מיסמך נוטריוני קרי התורה, והעבירו אותו בשבועה לצאציאים שלהם, אשר עשו זאת שוב ושוב
עד ימינו אנו (הביטחון שלהם היה כה רב שהיו מוכנים למות על השבועה הזו)
מצד שני אין אפילו עד אחד שיכול להוכיח בצורה דומה מציאות אחרת
עכשיו שב דקה ותחשוב למי להאמין לאיזה היסטוריון שחפר היכן שהוא ולא מצא משהו או למיליוני עדים ( יש הבדל בין 2 מיליון עדי ראיה ושמיעה לבין 2 מיליון עדים ששמעו או ראו מישהו אחד שראה ושמע--במקרה הראשון מדובר ב 2 מיליון עדים ממש במקרה השני מדובר בעד אחד )?
ד"א 40 שנות מדבר, שבמהלכן עם ישראל לא הקים אף מבנה קבע, מלפני 3319 שנים-סביר להניח שלא תמצא כלום |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אחד שהיה שם |
|
|
|
|
|
חבל. יכולת להעביר את אותו המסר בדרך מכובדת יותר. לא היה כל צורך בוולגריות המילולית שבה נקטת.
לגופו של עניין. אין שום השוואה בין השואה ליציאת מצרים.
השואה, לצערנו, היא עובדה הסטורית מוכחת. לעומתה, יציאת מצרים היא בגדר "עובדה" היסטורית בעייתית למדי.
"עובדה" שהמקור היחיד לה הוא התנ"ך ואז הבסיס העובדתי הוא אמונה דתית.
אשר על כן. ההשוואה שערך בניזרי היא פסולה לחלוטין.
מכל מקום, עובדה זו אינה מצדיקה את צורת ההתבטאות שלך. גם העובדה שהאיש הורשע בקבלת שוחד ו/או קבלת דבר במרמה אינה רלוונטית לטענה שלו, שעימה יש להתמודד לגופו של עניין. אך אין ספק כי לא באופן שבו עשית זאת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שאול א. |
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
בנזרי גמר את הקריירה שלו בש"ס . עמוק בצרות המשפט .
לא ראוי להתיחסות ולכותרת . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שושפרי |
|
|
5 |
|
|
כך לא הייתה יציאת מצרים, והשמש לא עמד בגבעון
והירח לא חנה בעמק אילון.
כשבניזרי הנכבד ילמד להבדיל בין דמיון למציאות, בין משל לעובדה, בין אמונה ופוליטיקה - יש לו סיכוי לשוב ולהיות אדם חושב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע. לציון |
|
|
|
|
|
שאבא שלך היה יותר קרוב לקוף ממך וסבך היה יותר קרוב לאמבה ממך לא משליך על המציאות רק על יחסי משפחה לא תקינים ותסביך אדיפוס מפותח |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ביולוג |
|
|
6 |
|
|
גבי גזית עוד שדרן " פוליטי" שחי על חשבוננו ומביע את דעתן האישית וגורם לשטיפת מוח . צריך פעם להתלוננן עלין במליאת רשות השידור |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
dh222 |
|
|
7 |
|
|
למרות שארוע כזה בדר"כ לא משאיר אחריו עדויות היסטוריות נמצאו מספר עדויות:
כתובת מרנפתח בה מוזכר ה"פושע" יהושע בן נון.
מזבח יהושע ליד שכם.
אגרת מצרית בה מוזכר "ישראל".
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה חכים |
|
|
8 |
|
|
למרות שארוע כזה בדר"כ לא משאיר אחריו עדויות היסטוריות נמצאו מספר עדויות:
כתובת מרנפתח בה מוזכר ה"פושע" יהושע בן נון.
מזבח יהושע ליד שכם.
אגרת מצרית בה מוזכר "ישראל".
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה חכים |
|
|
9 |
|
|
|
|
כתובת IP: |
217.132.203.179 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הניה |
|
|
10 |
|
|
ההתנהלות של בניזרי וגזית כפי שמקבלת ביטוי בכתבה היא ערבוב של מין שאינו מינו ונושא יציאת מצרים (היתה או לא החתה) משמש כר להתנגחויות שבסיסן הוא המאבק בין מי (גזית) שמייצג לדעתו עתונאות לוחמת בתופעות שליליות שקיימות במנהיגות הישראלית לבין מי שמרגיש מותקף (בניזרי) ללא הצדקה.והגיע הזמן שנבין זאת.
ליציאת מצרים אין הוכחות מדעיות (ארכיאולוגיות או היסטוריות). אבל השימוש בהעדרן של הוכחות מדעיות לשלילה מוחלטת של כל הארועים שהיו או לא היו אינה מדעית לשלעצמה. מעט ספקנות והודאה באי יכולתו של המדע לתת הסברים לתופעות או מיתוסים (תלוי בזווית הראייה) ראויים שינחו גם את אלה השוללים תופעות אלה. המדע הוא כל מה שאנחנו יודעים. ומה לגבי כל מה שאנחנו טרם יודעים? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
yehuda-r |
|
|
11 |
|
|
בניזרי - מושחת, שמדבר על "כבוד הציבור הספרדי", אבל בפועל דואג רק לעצמו ולחבריו ופועל נגד האינטרסים של הציבור ששלח אותו בכל הזדמנות (ע"ע חוק הדיור הציבורי, חוק חברות כוח האדם, עידוד הגעת עובדים זרים שבאים על-חשבון העובדים מהשכבות הנמוכות).
גבי גזית - נודניק מנופח, שמדבר גבוהה-גבוהה על פערים חברתיים, אבל הרוויח משכורת אדירה ממוסד ציבורי, ועשה את עבודתו בשטחיות ובחפיפניקיות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש |
|
|
12 |
|
|
בניזרי / בלעם.
כזו פרסומת לגזית - הלואי כל יום
חג שמח, זכר ליציאת מצרים
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרה |
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
גבי גזית הוא סתם שחצן מנופח ויומרני.
אבל הוא לפחות לא מושחת כמו בניזרי, שמדבר על "כבוד לעדות המזרח", ובפועל דואג רק לכבוד חשבון הבנק שלו.
עדיף שחצן מאשר מושחת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהודי ספרדי |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
17 |
|
|
בניזרית אתה אחד הנבלות הגדולות בארץ, מושחת ומגעיל. מה שיאמר גזית עליך ועל התנהלותך,עדיין לא מספיק. בגלל טיפוסים כמוך החילוניים מתרחקים מן הדת כמו מאש. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרה |
|
|
18 |
|
|
אני רוצה לציין כי אני מאוד מעריך את גישתו של גבי גזית לכשעצמה , אך מכאן ועד להתנתקות מעצמו הרי שזה חמור במיוחד .
גבי גזית הינו בעל שם יהודי לכל דבר ועניין ואם הוא חושב לרגע כי היהדות הינה בעלת מקור סתמי חלילה, אז שיחליף את זהותו ומקורו וילך לחפש בעלים אחרים לזהותו .
הרי לא יתכן שהאיסלם תכיר ביהדות והנצרות מכירה ביהדות כאשר אלו הם דתות של שקר וכזב ומרמה ,ניאוף רצח וחבלה ואילו היהדות משדרת חכמה , מוסר והליכות עולם . ובתוכן של עם אשר ממנו הוא מגיע , הוא מעיז לסתור את עמו , דתו ותוכן חייו מבעבר כאשר הוא נשען על קנה רעוע לגמרי אשר אינו בעל עץ בכלל .
מאידך חושבני כי הרב בניזרי טוב יעשה כאשר ינסה לקרב במקום לרחק וינסה להסביר בטוב טעם ונועם הליכות כי גבי גזית אכן טועה הוא בתכלית כיוון שדרכיה דרכי נועם וסופה להיות שכל נתיבותיה שלום .
הקב"ה שונא את שונאיו ואוהב כל אחד מישרא-ל באשר הוא אלא שדורנו הינו דור טועה בתכלית וחייבים אנו לנסות להוכיח לתועים כי הם תועים .
אליך גבי, אומר , העולם הולך ונגמר והיום של יום האמת כל כך קרוב להגיע שאתה עשוי להתעורר מחר ולראות הנה הוא בא וגם אם תרצה להצטער כבר לא יהי'ה לך חלילה הזדמנות וחכם עיניו בראשו . על כן ידידי היקר , אנא נצל את מעמדך הרם למען החדיר אהבה בלב עם ישרא-ל ולא שנאה חלילה , אנא שדר תקווה וניסיון למצוא האמת ולא התחמקות מהאמת ודביקות בשקר .
אני תקווה כי דבריי אכן יגיעו אליך איש יקר ומן שמיא יגלו לך את האמת האמיתית למען תמשיך בדרכך כמו חברתך לערוץ 2 המגישה תכניות חדשות בוקר שגם חזרה בתשובה וגם ממשיכה בדרכה .
בברכה ,
עמיתך כיהודי לנצח .
שלום , שלום . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גבריא-ל |
|