X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך לדברי המפכ"ל המיועד, אשר התקבל בתשואות בכנס של המשטרה דיכטר על אי מינוי גנות: "חשוב שביהמ"ש במדינה דמוקרטית לא יגמגם אלא ידבר בבירור"
▪  ▪  ▪
מאמין במעשים. כהן [צילום: פלאש 90]
שביהמ"ש לא יגמגם. דיכטר

מתחילות ההערכות לסבב המינויים במשטרה
מוטי אקסמיט
יום לאחר ההודעה על מינויו של ניצב דודי כהן למפכ"ל הבא של המשטרה, החלו במשטרת ישראל להעריך את סבב המינויים הצפוי
לרשימה המלאה

אני מאמין במעשים ולא בדיבורים ובהצהרות". כך אמר המפכ"ל המיועד, ניצב דודי כהן, במהלך כנס של סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה שנערך במרכז הקונגרסים בחיפה כדי לסכם את שנת 2006. השר לביטחון פנים, אבי דיכטר, התייחס למינויו של כהן לתפקיד ואמר כי המועמד הטוב ביותר הוא זה שנבחר על-ידי למפכ"ל. "דודי כהן ושחר איילון הם הצמד הטוב ביותר שאפשר להעמיד היום בראש המשטרה", אמר.
ניצב דודי כהן התקבל בתשואות ובאהדה גדולה בכנס בחיפה. "אני סומך את שתי ידי ששניהם ידעו להוביל את משטרת ישראל קדימה. גם ראש הממשלה, אהוד אולמרט, תומך במינויים", הוסיף דיכטר.
דיכטר התייחס לאי מינויו של יעקב גנות לתפקיד המפכ"ל. "לפני חודשיים הודעתי למפכ"ל קראדי ולסגל הפיקוד כי להביא מועמד מבית זה דבר חשוב אבל לא דבר מקודש. גנות היה בעיניי היה מועמד ראוי מבית אך צר לי שהדברים התגלגלו לאן שהתגלגלו. דברים אלו מנעו בסופו של דבר את המינוי. במדינה דמוקרטית ומתוקנת חשוב שבית משפט יאמר את דברו באופן חד-משמעי ולא יגמגם ושיקבע באופן חד-משמעי אם אדם הוא זכאי או לא. המועמד הטוב ביותר הוא זה שנבחר על-ידי למפכ"ל. המשותף לכולנו – לי כשר ולמשטרה – הוא המחויבות שלנו למדינת ישראל. שאר השיקולים מתגמדים". דיכטר המשיך וציין כי "ההינתקות הייתה אחד ההישגים המשמעותיים ביותר של המשטרה כמו גם תפקוד המשטרה בזמן המלחמה".
"גנות, לוי ואנוכי יודעים את האמת"
השר לביטחון פנים הגן על שמו של ניצב מיקי לוי ותקף את התקשורת. "חבל לי שקשרו את שמו של מיקי לוי לכל מיני קומבינות ופוליטיקות וחברויות שפגעו בו", אמר דיכטר. "לא קל לנווט במדינה עם תקשורת שיש בה מידה מסויימת קטנה מאוד של גרעין של אמת, אך לרוב היא תקשורת נושכת שאינה פוגעת בעובדות ואני יכול להצהיר בפה מלא כי גם יעקב גנות וגם מיקי לוי ואנוכי יודעים את האמת שבמקרים רבים הייתה רחוקה מהפרסומים בתקשורת".
השר דיכטר הפנה כמה דברים לכיוונו של מי שראה עצמו כמועמד למפכ"ל המשטרה, ומונה בסופו של דבר לנציב שירות בתי הסוהר, ניצב בני קניאק, אשר ייכנס לתפקידו בשבוע הקרוב. דיכטר פנה לקניאק ואמר לו: "אני מעריך ומוקיר את יכולותיך לקידום מהלכים במשטרת ישראל, מהלכים אותם אתה התחלת ותמשיך אותם בשירות בתי הסוהר, כחלק מהשינויים הארגוניים והמבניים במערך הכליאה והעברתם מאחריות משטרת ישראל לאחריות בתי הסוהר". למפכ"ל היוצא קראדי אמר דיכטר: "לאחרונה נפגשנו בנסיבות קשות, אך אני מסיר את הכובע בפנייך על נכונותך ורצונך להמשיך בחברות אמיתית ובמסירות, על נכונותך להמשיך בניהול הארגון במסירות, בחברות ובאומץ ראויים להערכה".
קראדי: המשטרה היא הבית
המפכ"ל משה קראדי דיבר על השחיתות במשטרה. "במשטרה לא תופרים תיקים אבל יש אנשים שמנסים באמצעות המשטרה לתפור תיקים לאחרים ביניהם לאישי ציבור בכירים", אמר. "הכל במשטרה ניתן לבחינה ומדידה. הביקורת הפנימית באה לשפר את המלחמה בפשיעה ובהגברת ביטחון הציבור".
למפכ"ל הנבחר אמר קראדי: "אל תירא ואל תיחת, זה תפקיד מורכב, קשה ותובעני, אך דע לך, כי יש מאחורייך 28,000 שוטרים, כולנו איתך וניתן לך את כל העזרה הדרושה". "המשטרה היא לא רק מקום עבודה, המשטרה היא גם הבית", הוסיף קראדי בדברי הפרידה שלו.
ניצב דוד צור הגן גם הוא על המשטרה ואמר כי "אין משטרה מושחתת. יש אנשים בתוך המשטרה שהם עשבים שוטים. את חלקם אנחנו תופסים וממצים את הדין. החמור מכך הם השוטרים המושחתים שלא נתפסים. המינוי של ניצב דודי כהן הוא מינוי מעולה. אשב עם המפכ"ל המיועד ואעשה את מה שיבקש".

תאריך:  12/04/2007   |   עודכן:  12/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המפכ"ל החדש: "מאמין במעשים ולא בדיבורים"
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
אבי דיכטר מתחמק מאחריות המינוי
המביש של גנות  |  12/04/07 15:49
2
אבי דיכטר טועה בהצעה למנות את
ניצב שחר איילון  |  12/04/07 15:54
3
איזו עליבות, הדיכטר....  ל"ת
הניה  |  12/04/07 16:18
4
על מי יטיל מר דיכטר את האחריות
למינוי שחר איילון  |  12/04/07 17:01
 
- הוא יטיל את האחריות עלינו
ניקולאי  |  13/04/07 13:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רון רוזן
כמו כל כופר ממוצע רון רוזן מאושר לגלות שיש גן עדן אפילו לכופרים והוא נמצא בהרצליה פיתוח במסווה של חנות יין תמימה שמאחוריה מצוי היהלום האמיתי - קזנקי הרצליה - בית חם לפירות ים נהנתנים
דוד רוזנטל
דוד רוזנטל מגלה את אל דיוואן, שמספקת נקודת עצירה קרובה ואידיאלית על כביש החוף ורק מחכה לסדר אתכם עם עסקית שווה של לאפה-שיפודים-סלט ולימונדה מרעננת, שתחזק אתכם במסע צפונה או סתם בדרך חזרה
הדר פרבר
עדי ראייה: הפיצוץ אירע במסעדה שבבניין בעת שהיו בה חברי פרלמנט    ההערכות הן שמדובר בנפגעים רבים
אלעזר לוין
עו"ד יובל גנות יקבל שכר טירחה על שיווק 340 דירות - גם לאחר שאביו מכר את השליטה בחברת גילץ    ליאת עזרא-סעדון תקבל 900 אלף שקל
אוליבייה כהן
אחרי סיבוב הופעות אינטימי, ברי סחרוף חוזר לבמה הגדולה ולדיסטורשן    זה יקרה ביום ה' (12.4.07) בהאנגר בת"א, עם שחקן החיזוק יהודה פוליקר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il