X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שחקני מכבי ת"א נחתו בארץ לאחר התבוסה 92:71 לצסק"א מוסקבה. יו"ר מכבי ת"א: "מלאגה לא יותר טובה מאיתנו". נבן ספאחיה: "אני מרגיש ריקנות"
▪  ▪  ▪
שמעון מזרחי בשדה התעופה: "אנחנו מאוכזבים" [צילום: טל שמידט, ONE]

שחקני מכבי תל אביב נחתו היום (ו', 13.4.07) חפויי ראש לאחר התבוסה 92:71 במוסקבה מול צסק"א, שסיימה את העונה האירופית של הצהובים. חניכיו של נבן ספאחיה, שהציגו משחק אומלל ברוסיה ירצו לשכוח את העונה האירופית שלהם, שהסתיימה עם מאזן בינוני של 13 ניצחונות ו-10 הפסדים כולל שתי תבוסות מול אלופת אירופה. לאחר שלוש הופעות רצופות בפיינל פור, הצהובים לא הצליחו להעפיל העונה לטורניר הגמר שייערך באתונה.
הצהובים, שחלמו על הפתעה במוסקבה, נקלעו לפיגור גדול כבר במהלך הרבע הראשון, שבו הם נראו חסרי אונים. בתום 10 הדקות הללו, צסק"א כבר הובילה 13:32 ונתנה את האות לגארבג' טיים ארוך ואינספור תירוצים. יושב-ראש מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, אמר עם הנחיתה: "אנחנו מאוכזבים שלא הגענו לפיינל פור אבל הפסדנו לקבוצה טובה יותר. קבוצות מצוינות הגיעו לפיינל פור אבל אני לא בטוח שמלאגה עדיפה על מכבי".
את פניהם של השחקנים קיבלו מספר אוהדים, שהניפו שלט שעליו כתבו "כישלון הוא הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר". גם המאמן, נבן ספאחיה, נשמע מאוכזב עם סיום העונה האירופית. "אני מרגיש ריקנות גדולה אחרי ההפסד וסיום העונה האירופית", אמר, "אני מצטער עבור האוהדים שלנו שככה זה נגמר. נצטרך להתרכז בהמשך העונה כדי לזכות באליפות. אני לא מבין למה אתם שחושבים שיהיה לנו קשה לקחת האליפות. ברור שנצטרך להילחם עלייה".
"פנאתינאיקוס, טאו וצסק"א הן קבוצות מצויינות שלצערי היו טובות יותר ממכבי תל אביב העונה", הוסיף ספאחיה, שהתייחס גם לעונה הבאה: "כולכם יודעים שיש לי חוזה אבל אני לא רוצה לדבר על ההמשך שלי במכבי כי אנחנו צריכים להשיג עוד את האליפות". "האליפות בליגה הישראלית זה הדבר החשוב ביותר עבורנו", המשיך המאמן, "לא קל להיות כל שנה בפיינל פור. ידענו את זה ונילחם בכל הכח על האליפות בארץ".
בניגוד לספאחיה, ניקולה וויצ'יץ', מכיר את טעם הגביע. זה לא עזר לו להצטיין מול צסק"א והוא סיים את המשחק המכריע עם 9 נקודות בלבד ורק 4 ריבאונדים. "ניצחנו את צסק"א בהיכל 'נוקיה' אבל אנחנו צריכים להודות שהם יותר טובים מאיתנו", אמר, "יהיה מאוד מעניין לראות מה יהיה בפיינל פור". "מאכזב מאוד עבורנו לא להיות בפיינל פור", הוסיף ג'יימי ארנולד, "אני מבטיח לאוהדים שנילחם על האליפות בארץ".
גם ליאור אליהו ירצה לשכוח את משחק ההכרעה אותו הוא סיים עם 2 נקודות בלבד. "הרבע הראשון היה שידור חוזר של המשחק הראשון", הוא אמר לאחר הנחיתה, "אסור לפתוח ככה משחק ובטח לא מול צסק"א במוסקבה. באמצע הרבע השני לא היתה כבר דרך חזרה. זה היה סוף העונה האירופית שלנו ונצטרך להמשיך הלאה. האליפות בארץ לפנינו והשנה היא חשובה יותר מתמיד".
"הגענו מוכנים מנטלית ומקצועית ולפעמים הדברים לא זרמו כמו שצריך", הוסיף אליהו, "שיחקנו במגרש לא פשוט והיה קשה לחזור מהפיגור הגדול".
תאריך:  13/04/2007   |   עודכן:  13/04/2007
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
ארבעה צלמי עיתונות נעצרו במהלך הפגנת פעילי שמאל נגד גדר ההפרדה, שהתקיימה בבלעין    הפעילים טוענים: שבעה מפגינים נפגעו    צה"ל: הצלמים התפרעו; לא ידוע לנו על נפגעים
יהונתן דחוח-הלוי
ח"כ עבאס זקור לרה"מ אולמרט: שחרר את האסירים הביטחוניים בעסקת השבויים עם החמאס    לדבריו, הדבר עשוי לפתוח דף חדש ביחסים עם ערביי ישראל, שכן ההנהגה הערבית רואה באסירים, שחלקם הורשעו ברצח, "אסירים פוליטיים" ו"קבוצה נבחרת
כרמית מזרחי-קליין
כמו שי אביבי בוידוי המרגש בעכואים אנונימיים, גם כרמית מזרחי קליין יוצאת מהארון האורבאני ומודה שהיא חולונית ולא סתם, מאז שגילתה את טיפו - קפה מסעדה בניחוח איטלקי, היא אפילו חולונית גאה
אריאל שמידברג
בישיבה שקיימה הנהלת אגודת העיתונאים בתל אביב, ערב חג הפסח, הוחלט לבטל את חברותו של אבנרי כנציג האגודה בנשיאות מועצת העיתונות ובמליאתה    אבנרי בתגובה: "מדובר בהחלטה בלתי חוקית"    לדבריו, מדובר בצעד נקמני מצד מנכ"ל האגודה, יוסי בר-מוחא
יעל צלניק
יעל צלניק עושה את המעשה הנכון ומביאה איתה צרפתייה פר אקסלנס לביקור מפונפן בלה גוטה הצרפתית בירושלים, כדי שתפקח מקרוב על מדד האיכות-כשרות    לפחות היין היה ישראלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il