X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בלעדי: אפריקה-ישראל ודנקנר השתלטו על מיתחם סומייל אזורים של בוימגלרין עומדת לרכוש את השליטה בדנקנר יבנו יחד מגדלי דירות יוקרה הפרידה בארה"ב: לבייב יקבל את ניו-יורק ולאס וגאס, בוימלגרין יסתפק במיאמי
▪  ▪  ▪
לבייב [צילום: בוצ´צ´ו]

לב לבייב ושעיה בוימלגרין, שסיימו בימים אלו סופית להפריד את עסקיהם בארה"ב, כמפורט בהמשך, יאלצו להיות שותפים, אולי בעל כורחם, בפרויקט מגורים ענק בתל אביב: אפריקה-ישראל של לבייב, וחזרת דנקנר השקעות של בוימלגרין, רכשו, בעסקות נפרדות, את מיתחם סומייל בצפון תל אביב, ויבנו עליו יחד שני מגדלי דירות יוקרה בני 45 קומות.
דנקנר השקעות רכשה באחרונה, ללא פירסום, חלק ממיתחם סומייל הידוע בכ-9 מיליון דולר. הזכויות היו בעבר של קבוצת ציבין מבני ברק, שקיבלה מימון לעיסקה מבנק דיסקונט. קבוצת ציבין לא הצליחה "להרים" את הפרויקט, וחברת דנקנר קנתה אותו במחיר מציאה. דנקנר הייתה עד עתה בבעלות דלק נדל"ן, אך בימים הקרובים היא עומדת לעבור לשליטת אזורים, הנמצאת בשליטתו של בוימלגרין. לדנקנר יש זכויות לבנית 130 דירות במקום.
אפריקה-ישראל רכשה אף היא בשנה האחרונה חלק ממיתחם סומייל, לבניית 100 דירות ויותר. שתי החברות חייבות לבנות יחד, מאחר שהתב"ע מדברת על בניה משותפת.
מיתחם סומייל נמצא בין הרחובות אבן גבירול, ארלוזרוב בן סרוק וז'בוטינסקי. המיתחם כולו מיועד לבנית 500 דירות, ויש לו שותפים נוספים. הבעלים העיקריים של הקרקע הגישו בימים אלו לעיריה בקשה לאישור תב"ע לבנית מגדלי דירות יוקרה.
במקביל, סיכמו לבייב ובוימלגרין סופית את העיסקה להפרדת עסקיהם בארה"ב, עם סיום השותפות ביניהם. סוכם כי לבייב וחברת אפריקה-ישראל יקבלו את השליטה בבנייני המגורים של הקבוצה בניו-יורק, וכן זכויות במיתחם בן 140 דונם בלאס וגאס, המיועד לבנית שכונת מגורים יוקרתית. לבייב-בוימלגרין היו בעלי 33% מהמיתחם בלאס וגאס, ושליש זה התחלק בין אפריקה-ישראל, לבייב אישית ובוימלגרין. עתה סוכם כי חלקו של בוימלגרין יעבור ללבייב.
מצד שני, יקבל בוימלגרין מגרשים ופרויקטים במיאמי, שהשותפות רכשה בזמנו מהבנק השוויצי UBS. מגרשים אלו מיועדים לבניית בנייני מגורים יוקרתיים. באחד הפרויקטים, לפחות, החליטו היזמים הישראלים לשנות את התוכנית ולבנות בנינים נמוכים יותר מהתוכנית המקורית. הדבר הביא לכך שחלק מהקונים דורשים את כספם חזרה.
לבייב היה בעל 65% בשורת חברות משותפות, ובוימלגרין בעל 35%. בעבר, התחייב בוימלגרין התחייב לשלם ללבייב עד 4 באפריל 142 מיליון דולר. ההסכם בין השניים מאפשר להסדיר ולהפריד סופית את היחסים ביניהם. נראה, כי בסיכום מקבל לבייב את הנכסים הטובים יותר.
כחלק מהפרדת הנכסים, רכש לבייב בשבוע שעבר את חלקו של בוימלגרין בבניין הבורסה של ניו-יורק, ב-36 מיליון דולר. אולם בפועל שילם לבייב לבוימלגרין רק כ-20 מיליון דולרף וזאת כחלק מהסדר היחסים ביניהם.

תאריך:  17/04/2007   |   עודכן:  17/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לבייב ובוימלגרין נפרדים בארה"ב - יבנו יחד בישראל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הם מאותו השבט
יונתן גבעתי  |  17/04/07 19:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
התואר יוענק לו בטקס חגיגי במסגרת אירועי חבר הנאמנים של האוניברסיטה    פרופ' קוה, נשיא האוניברסיטה: "יצירתו הרב-תחומית של קדישמן היא חלק בלתי-נפרד מהוויית החיים בארץ בדורות האחרונים"    מנשה קדישמן הוא חתן פרס ישראל בפיסול לשנת 1995
רונן ליבוביץ
בעצרת בטולכרם לרגל יום האסיר הפלשתיני תהה ח"כ מוחמד ברכה: "האם ליותר מעשרת אלפים אסירים פלשתינים אין אמהות, אחיות ונשים שדואגות להם, כמו הוריו של שליט?"
עידן יוסף
יפיק רצועת בידור ותרבות יומית שצפויה לעלות בחודשים הקרובים    התוכנית תהיה במתכונת התוכנית הטלוויזיונית
עידן יוסף
נציב פניות הציבור ברשות השידור המליץ להימנע מלכנות את הבית בחברון בשידורי החדשות "בית המריבה" ולהשתמש בשם "בית השלום"
אילנה פישר
הספר "של מי הבית הזה" עוסק במערכת המשפט בארץ ובעומדים בראשה, ומכיל מאמרי אורחים של פרופ' דניאל פרידמן, פרופ' רות גביזון ואחרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il