X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תערוכת הצילום הבינלאומית "במבט חטוף" עם עבודותיו של החייל החטוף אהוד גולדווסר מגיעה לגלריה החדשה במכללת "תילתן" בחיפה התערוכה הגיעה מהכנסת ותלווה בחודשיים של אירועים מיוחדים, פאנלים והרצאות בהשתתפות אנשי תקשורת, צילום, עיצוב ופרסום מהמובילים בארץ
▪  ▪  ▪

למעלה מ-80 צלמים-אמנים מציגים בתערוכה מיוחדת להזדהות ולתמיכה בחיילים החטופים. התערוכה היא פרי היוזמה של משפחת גולדווסר ושל האמנים יצחק דה לנגה ולי רימון, שניהם מרצים במכללת "תילתן" לעיצוב ותקשורת חזותית. בתערוכה יוצגו עבודות צילום יחד עם עבודתו של אודי גולדווסר.
במהלך דצמבר האחרון, נפתחה התערוכה במרכז לאמנות "הקצה" בנהריה, משם נדדה עד למשכן הכנסת בירושלים. במהלך השבוע האחרון ירדה התערוכה מקירות הכנסת, ומשם עברה לגלריה החדשה במכללת "תילתן" בחיפה, שם תוצג החל מיום חמישי, 19.4.2007, בשעה 19:00.
התערוכה תפתח בהשתתפות משפחות החטופים ובהשתתפותו של ראש העיריה, יונה יהב. במשך כל זמן הצגת התערוכה יתקיימו פאנלים והרצאות שיוקדשו לנושאים כגון "כוחו של הצילום להשפיע", "כוחה של העיתונות להשפיע" ועוד. במפגשים אלו ישתתפו בכירי העוסקים בתחום בארץ.
מתוך האתר www.habanim.org (למען החזרת החיילים החטופים): "בתערוכה 'במבט חטוף' משתתפים 79 צלמים אמנים. אחד מהם משתתף בתערוכה ללא ידיעתו - חייל המילואים החטוף, אהוד גולדווסר. אודי, חובב צילום מסור ונלהב, מציג יחד עם בכירי אמני הצילום בארץ שנענו לקריאה ושלחו מיצירותיהם לגלריית 'הקצה' בנהריה, העיר בה אודי נולד וגדל. בתערוכה מיוצג כל צלם על-ידי צילום אחד. התלייה צפופה, 'כתף אל כתף', ומנסה לבטא בכך את הסולידריות העמוקה של האמנים, כמו של כל בית ישראל, עם החטופים ומשפחותיהם".
המציגים קוראים לממשלת ישראל ולעומד בראשה, ראש הממשלה אהוד אולמרט, לפעול בכל האמצעים הדרושים לקבלת סימן חיים והשבתם המהירה של שלושת חיילי צה"ל החטופים: גלעד שליט, אלדד רגב ואודי גולדווסר. במכללת "תילתן" הצטרפו השבוע לקריאה והביעו תקווה לשחרורם המהיר של הבנים החטופים.

[צילום: אהוד גולדווסר]
התערוכה תוצג במכללת "תילתן" עד סוף מאי.
תאריך:  17/04/2007   |   עודכן:  17/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צילומיו של אודי גולדווסר יוצגו בחיפה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הישראלים יאכלו ביום העצמאות כ-1,200 טון מוצרי בשר ועופות, מדובר בכ-12 מיליון מנות המבורגרים, קבב, סטייק, נקניקיות, עוף ועוד - בהקף כספי של כ-24 מיליון ש"ח    גידול של כ-20-15 אחוזים    בין הלהיטים השנה: מוצרי בשר מופחתי שומן
אלעזר לוין
בלעדי: אפריקה-ישראל ודנקנר השתלטו על מיתחם סומייל    אזורים של בוימגלרין עומדת לרכוש את השליטה בדנקנר    יבנו יחד מגדלי דירות יוקרה    הפרידה בארה"ב: לבייב יקבל את ניו-יורק ולאס וגאס, בוימלגרין יסתפק במיאמי
עידן יוסף
התואר יוענק לו בטקס חגיגי במסגרת אירועי חבר הנאמנים של האוניברסיטה    פרופ' קוה, נשיא האוניברסיטה: "יצירתו הרב-תחומית של קדישמן היא חלק בלתי-נפרד מהוויית החיים בארץ בדורות האחרונים"    מנשה קדישמן הוא חתן פרס ישראל בפיסול לשנת 1995
רונן ליבוביץ
בעצרת בטולכרם לרגל יום האסיר הפלשתיני תהה ח"כ מוחמד ברכה: "האם ליותר מעשרת אלפים אסירים פלשתינים אין אמהות, אחיות ונשים שדואגות להם, כמו הוריו של שליט?"
עידן יוסף
יפיק רצועת בידור ותרבות יומית שצפויה לעלות בחודשים הקרובים    התוכנית תהיה במתכונת התוכנית הטלוויזיונית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il