X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תשאלו בטאפאו הספרדית הוותיקה עם השירות המעולה, הטאפאסים האיכותיים והאווירה המעט סליזית מוכיחה שדברים טובים מגיעים במנות קטנות
▪  ▪  ▪
קלמארי מטוגן בטאפאו [צילום: אסף עברון, עכבר העיר]

פעם, כשהיו מעט סוגים של בירה בתל אביב, נהגנו למפות את העיר לפי המקומות בהם הוגשה בירה מיוחדת. טאפאו הייתה הבית של סאן-מיגל, בירה ספרדית משובחת. האמת היא שאולי זאת לא הבירה הכי טובה בעולם אבל הידיעה שזה מה ששותים במדריד הופכת אותה בעיני לנחשקת.
טאפאו שוכנת ברחוב הארבעה העמוס לעייפה במסעדות. הנישה שלה ייחודית: מגוון של טאפאסים, המוגשים באווירה רועשת וחשוכה מעט על בר ענק ושולחנות שפזורים לאורך הקירות. הקהל מאוהב. למרות שהמסעדה פתוחה רק בערב היא בדרך כלל מלאה כך שאפילו אם מתקשרים להזמין מקום נאלצים לשבת על הבר.
טאפאסים, למי שעוד לא יודע, הומצאו בספרד כשברמנים היו מניחים פרוסת לחם על בירות כדי למנוע מהזבובים לצלול לתוכן וכשהבחינו שאנשים מנשנשים את הפרוסה, שדרגו אותה עם תוספת מעל. בישראל תורגם המנהג להקטנת המנות ולכן תקבלו בטאפאו הרבה אוכל טוב במנות קטנות. כשהגענו, יושבי המקום היו בעיקר זוגות וגם אם הם לא היו שם יש בהחלט אלמנט של סליזיות (גם היא, כמו האוכל, במנות קטנות) בטאפאו, שמשתלבת לא רע עם מוזיקה רועשת ועיצוב מקושקש המורכב מפסיפסים ספרדיים ילדותיים בחלל ניו-יורקי כאילו תעשייתי.
לפתיחה דגמנו בצל ירוק על הגריל (מנה מעולה ופשוטה) וכרובית מטוגנת בטחינה, שהייתה טעימה. לצד הבירה הזמנו קנקן קטן של סנגריה שסביר להניח שלא הוכן מהיין הכי טוב שיש למקום להציע אבל היה בכל זאת מעולה. המשכנו עם סביצ'ה בס שהומלץ על-ידי המלצר וספייר ריבס, מנה מועדפת מבחינתי בכל מסעדה. לצידם לקחנו חציל בלאדי בעגבניות. הדג היה משכמו ומעלה, שוחה בשכבה דקה של לימון וירקות, מקום מושלם לבס מבחינתי והחציל מחובר היטב לעגבניות הקצוצות שהונחו מעליו. הוא נקלה באש והיה טעים במיוחד. הצלעות לעומת זאת הציגו חזיר קשיש ומאכזב.
לנגלה הבאה לקחנו שיפוד סקלופ עטוף בבייקון, מנה שבקלות ניתן להכריז לגביה כי היא אחת הטובות בעיר. בנוסף הזמנו סביצ'ה של פלמידה עם קוביות אבוקדו שהוגשה בצורת טרטר ושמרה על טעמי הדג והאבוקדו. בהחלט הצלחה. לקינוח הזמנו צ'ורוס, מעין נקניקיות בצק מטוגנות בשמן עמוק ולידן שלושה רטבים - ריבת חלב, וניל ושוקולד. הבצק היה פריך וטעים, חם ומסוכר והרטבים היו כמעט מושלמים. יש לציין שריבת החלב דוללה, ומעריצי המנה המיתולוגית עלולים להתאכזב מהשינוי. אנחנו לעומת זאת התיישרנו עם הקידמה. היה טעים מאוד.
לסיום שתינו עוד כוס של סנגריה ונפרדנו מ-300 שקלים, לא זול מדי למנות קטנות אבל השירות המושלם, גם אדיב וגם מקצועי, ואיכות האוכל הופכים את הארוחה בטאפאו לאירוע שווה בהחלט.

טאפאו תל אביב - כרטיס ביקור
תאריך:  18/04/2007   |   עודכן:  18/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
לקראת יום העצמאות פותחת עמותת "בצחוק" בקמפיין הקורא לציבור הישראלי להחזיר את כובע הטמבל לאופנה    במסגרת הקמפיין יישלחו 120 כובעי טמבל לכל חברי הכנסת    כובעי טמבל יעוצבו על-ידי מעצבי אופנה צעירים לקולקצית הקיץ של 2007 ומובילי דעה וביניהם שלום אסייג, גדי סוקניק, עינת ארליך, מיכל זוארץ, שלי גפני, איציק זוהר, צופית גרנט יעצבו את כובע הטמבל שלהם
גדעון לוי
רפי גינת, אחד האנשים החזקים בתקשורת, יורד נמוך באמצעות כל השטיקים הרגילים    גרוטסקה נלעגת כזאת לא נראתה כאן מזמן, אפילו לא בכלבוטק
עידן יוסף
קסדה של לוחם יווני מהמאה החמישית לפני הספירה התגלתה על קרקעית הים בנמל חיפה    חזית הקסדה מעוטרת בחריטה ובריקוע בדגם של זנב טווס מעל מגן האף ואזור המצח, ובנחשים מעל חריצי העיניים    מגני הלחיים עוטרו בדגם של אריות    זוהי הקסדה השלמה ביותר שהתגלתה עד כה בחופי ישראל
עידן יוסף
הרשות השנייה הקימה את הוועדה משנוכחה כי רשת לא עמדה במלוא מחוייבויותיה לקולנוע ב-2006, וערוץ 10 לא השקיע בקולנוע כלל
רונן ליבוביץ
על-פי הצעת החוק החדשה שהגיש ח"כ אלדד: ממשלה שעשירית מחבריה נחקרים במשטרה תיחשב לממשלת קלון ותחויב להתפטר    לדבריו, "הצעתי מבטאת אמירה ציבורית מוסרית ואת אחוז התמיכה בראש הממשלה הנמוך מאחוז הסטייה הסטטיסטית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il