X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
העונה החמה היא עונתם של הסרטים עם המספר בשם. צפו לשובם של קלוני ב"אושן 13", של וויליס ב"מת לחיות 4", של כריס טאקר ב"שעת שיא 3" ועוד
▪  ▪  ▪
אושן 13. קלוני ופיט שוב שודדים מישהו [צילום: עכבר העיר]
ארבעת המופלאים. זה לא הלבוי שם בצד?

בקיץ הקרוב יצוצו ההמשכונים כמו פטריות אחרי השרב. כל סרט רווחי מגלגל לעצמו סיקוול (או פריקוול) בניסיון להרוויח עוד כמה מרשרשים על גב מעריציו. לנוחות קוראינו מרחנו קרם שיזוף, תקענו שמשייה וביצענו סקר שוק. להלן הממצאים:
ב-8.6 עתיד לעלות על מסכי ארה"ב ההמשכון לסאגת הפשע הנוצצת של סודרברג. דני אושן (ג'ורג' קלוני) מאגד סביבו את חבורתו בפעם השלישית, כדי לנקום בבעל קזינו (אל פצ'ינו) שבגד ברובן טישקוף (אליוט גולד), אחד החברים הוותיקים. השמועות אומרות שג'וליה רוברטס וקתרין זיטה ג'ונס בחוץ הפעם, אבל איש אינו מודאג, משום שחלקה השני של אותה שמועה טוען בלהט שאנג'לינה ג'ולי בפנים. הטריילר כבר כאן.
איליי רות שומר על הקונספט שאיפיין את "הוסטל" הראשון, אלא שהפעם מדובר בשלוש נשים (לורן גרמן, התר מטרצו וביז'ו פיליפס), שסוף השבוע שלהן בהוסטל הסלובקי הופך לזוועת עולם. השמועות דיברו על פריס הילטון באחד התפקידים הראשיים בהמשכון האימה הזה, אבל אוהדי הז'אנר ישמחו לדעת שהאיום הוסר באופן סופי. ובשורה משמחת נוספת לחובבי הבמאי רות: האיש עובד על פרויקט שמתבסס על "תא" של סטיבן קינג.
גם "ארבעת המופלאים", כמו כל קומיקס של מארוול שהפך לסרט, יזכה השנה לסרט המשך משלו. זה יקרה ב-15.6 בארה"ב, והפעם הרע הוא גולש כסוף. ממש ככה. הקאסט המרובע נשאר על כנו וכולל את ג'סיקה אלבה, מייקל צ'יקליס, כריס אוונס ויואן גרופד. ג'וליאן מקמהון ("תחושה מוקדמת") הוא ד"ר דום, ודאג ג'ונס ("המבוך של פאן") הוא הגולש המאיים. ההימור הפופולרי אומר שאחרי חיסולו של הגולש יקום לקראת סוף הסרט רע אחר, כדי לאפשר המשכון שלישי לגיבורים המופלאים ולרווחיהם המופלאים לא פחות.
"מת לחיות 4" קיבל שם מתחכם אבל מציב במרכזו פעם נוספת את השוטר הזכור לטוב ג'ון מקליין (ברוס ויליס). ברוח הזמנים, מקליין נאלץ להילחם בניסיון נועז להפיל את רשת המחשבים והטכנולוגיה שעליה מתבססת הכלכלה האמריקנית. בעזרת האקר צעיר ומתוחכם מקליין ייחלץ להגנת ארצו. השמועות מביעות חשש לרווחיות שוויליס, ללא דמי מור ועם קרחת הולכת ומתפשטת, יכול להביא לקופות. ב-29.6 תינתן לכוכב המזדקן הזדמנות להוכיח אחרת.
פה תמצאו את הטריילר.
ב-13.7 ייטענו גלגלי הצלולואיד אל מכונת ההקרנה, והסרט החמישי בסדרת הארי פוטר יכבוש כל חלקה טובה בעולם, בעזרתם האדיבה של כוכביו: דניאל רדקליף (הארי), רופרט גרינט (רון) ואמה ווטסון (הרמיוני). קוראי הסדרה הנאמנים יודעים שהספר החמישי אפל ומותח מקודמיו, ומתאים ככפפה לידו של במאי המתח פיטר ייטס ("State of Play").
בארה"ב זה יקרה בתחילת אוגוסט. אחרי "זהות כפולה" ו"זהות במלכודת", מתרגמי הסרטים נדרשים ליצירתיות בתרגום "The Bourne Ultimatum" לעברית ("זהות באולטימטום"?!). ההמשכון השלישי בסדרה מאחד שוב את הבמאי פול גרינגראס, התסריטאי טוני גילרוי והכוכבים מאט דיימון וג'ואן אלן, מה שמבטיח שמי שמת על הסרט הקודם, פשוט יתאשפז על הנוכחי.
החלק השלישי של "שעת שיא", קומדיית הפעולה בכיכובם של כריס טאקר וג'קי צ'אן, אמור לעלות בארה"ב ב-10.8. צמד הבלשים יפעלו הפעם באזור פריז, ורומן פולנסקי בכבודו יגיח לתפקיד קטן כשוטר צרפתי.

תאריך:  20/04/2007   |   עודכן:  20/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת עכבר און ליין
זרימות בחצבני, טיול בחולות ניצנים, פסטיבל פנטומימה בשפרעם והפנינג משפחתי בירושלים    בסופ"ש הקרוב מחכים לכם מגוון טיולים מצפון לדרום בחיק הטבע
עידן יוסף
אלמונים פרצו אמש לביתו של ההיסטוריון הצבאי וניסו לגנוב מחשב ובו מידע    מילשטיין חושד כי מתנגדיו הם שעומדים מאחורי הפריצה, שנועדה למנוע ממנו פרסום מידע היסטורי מפליל
ראובן לייב
רות פיינברג, ציירת וויטראז'יסטית, לא הציגה מעולם את עבודותיה בגלריה מוכרת    למרות זאת הוזמנה לתאילנד ללמוד ציור וקיבלה הזמנת עבודה מיוחדת מנשיא-קניה    גולת הכותרת של יצירותיה: עיטור 550 מ"ר של חלונות אחת הכנסיות המפוארות ביותר בקניה, מתוך תולדות חייו של ישו
יפעת גדות
עד כה הוענקו במדינת ישראל החל משנת תשי"ג 551 פרסים
יהונתן דחוח-הלוי
יעד חדש לארגונים אנטי ישראלים בקנדה: קרן קיימת לישראל    היעד: ביטול מעמדה כארגון צדקה כדי לפגוע באיסוף כספים לארץ    הטענה: סיוע לגזל אדמות פלשתינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il