X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לפי מחקר של TNS Sofres: עסקים ברחבי אירופה מסכנים למעלה מ-100,000 יורו בהשארת מסמכים במגש המדפסות
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

עובדים ברחבי אירופה מסכנים את הקריירות שלהם, השם הטוב של העסק ואפילו את כל קיומו ע"י השארת מסמכים במדפסת. כך עולה ממחקר שנעשה ע"י חברת המחקר TNS Sofres עבור חברת Lexmark הבינלאומית, מהחברות הגדולות בעולם בתחום פתרונות הדפסה, המיוצגת בישראל בלעדית ע"י גטר-טק.
כמעט 2/3 מהמשיבים (64%) העידו שהשאירו או מצאו מסמך סודי במדפסת לפחות פעם אחת. יתרה מכך 8 מתוך 10 מהנשאלים העידו כי הם מודאגים מהסיכונים הכרוכים בכך ומודעים למצב. כאשר נשאלו על הסיכונים האישיים שבהשארת מסמכים סודיים במדפסת, למעלה מ-80% צפו כי התדמית והשם הטוב שלהם עלולים להיפגע וכ-20% אמרו כי הם עלולים אף לאבד את עבודתם עקב כך.
כ-48%, כמעט מחצית מהנשאלים, טענו כי הם תומכים ביישום תהליכים שימנעו מסמכים להישאר ולהישכח במדפסת ו-87% אמרו כי הם ימלאו אחר כל תקנה שתיקבע בנושא.
איריס אגם מנהלת מחלקת השיווק בחברת גטר טק, נציגת לקסמרק בישראל; "התוצאות של המחקר מראות כי נושא האבטחת מידע הינו חשוב וקריטי לקיום בטוח של כל עסק. ניתן ללמוד מהמחקר אילו סיכונים כרוכים בהשארת מסמכים במדפסת. חברת לקסמרק פועלת להגברת המודעות ומפתחת פתרונות מותאמים על-מנת להגן על המסמכים הרגישים והמסווגים. למשל פתרון פשוט כמו מדפסת עם קוד סודי אשר מבקשת מהמדפיס קוד לצורך הדפסת המסמך. או הדפסת מסמכים עם כרטיס מגנטי רק כאשר העובד נמצא פיזית ליד המדפסת. פעולות פשוטות אלו מגדילות באופן משמעותי את האבטחה בשימוש במדפסת".
בחברות המעסיקות למעלה מ-500 עובדים, כ-28% העריכו כי הסיכון בהשארת מסמך סודי במדפסת יכול להגיע לסכום של 100 אלף יורו (כ-550,000 ש"ח) ואפילו יותר. בחברות קטנות ההשפעה והנזק יכולים להיות הרסניים אף יותר, כחמישית מהעובדים בחברות שמתחת ל-50 אנשים מעריכים את הנזק כלפחות ב-550,000 ש"ח והיקפו עלול להביא אף להרס העסק כולו.
עובדה מטרידה היא שלמעלה מ-60% מהעובדים לא מודעים לאפשרויות הקיימות למנוע את הסיכונים.בעוד ש-8 מתוך 10 אנשים מודים כי הם מודאגים מהתופעה, המחקר חושף שעובדים בכירים יותר לא מודאגים יותר מהנושא על אף היותם חשופים למידע יותר מסווג וחשוב.
בבריטניה כ-58% מהמשיבים טענו שהמנהלים מודעים וערניים לסיכונים הכרוכים בעוד שבגרמניה רק 43% טענו שהמנהלים מודעים לנושא. לאחר תשאול לקוחות ומחקרים שנעשו בנושא נמצא כי תופעה של השארת מסמכים במגש המדפסת הנה שכיחה וידועה; המחקר חושף כי 53% מהמסמכים הם מסמכים אישיים, 48% הם מסמכים עם מידע רגיש וסודי על החברה ו-32% מהמסמכים הם מסמכים רגישים של לקוחות החברה.
בממוצע, רוב של כ-64% מהעובדים ברחבי אירופה העידו כי השאירו או מצאו מסמך רגיש על מגש המדפסת. באנגליה המודעות לאבטחת מידע היא הנמוכה ביותר עם אחוז מאד משמעותי של כ-71% עובדים המשאירים מסמכים רגישים וסודיים במדפסת. ספרד היא המדינה עם המודעות הגבוהה ביותר לנושא אבטחת המידע על אף שגם שם האחוז מאד גבוה, כ-57% מהמשיבים במדינה העידו על השארת המסמכים במדפסת.

תחקיר פיסיאון - מפתח מוכח להצלחה מהירה במחשוב
גטר טק, מקבוצת ישראקולור, נוסדה בשנת 1982 והינה חברה לשיווק והפצה של פתרונות הדפסה ומחשוב לבית ולעסק. החברה מתמחה בתחום המדפסות, מכונות צילום ושכפול, מסכי מחשב, תוכנה, מחשבים ועוד. www.getter-tech.co.il
תאריך:  22/04/2007   |   עודכן:  22/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
48% מהמסמכים הנשארים במדפסת הם סודיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
לפחות 165 אזרחים נהרגו בשבוע האחרון בקרבות בין מורדים איסלמים לבין חיילים סומלים-אתיופים התומכים בממשלה
מוטי אקסמיט
ליברמן הגיע בבוקר למתקני היחידה לחקירות הונאה בבת ים    כפי שנחשף ב-Nfc - המשטרה כבר ביצעה חיקורי דין בקפריסין    במהלך היום נחקרו חשודים נוספים ובמקביל בוצעו חיפושים בבתים ובמשרדים של חשודים
מחלקה ראשונה
במסגרת תפקידיו דואג הארגון לפעילות השוטפת של מוזיאון אושוויץ הכוללת בין השאר מפגשים בין ניצולי שואה לבני נוער מכל העולם
מערכת PCאון
הופעתן של המצלמות הדיגיטאליות ביטלה את הצורך לשלם עבור תמונות לא מפוקסות    גאדג'ט חדש מציע אפשרות למקד את התמונה גם לאחר שצולמה
מערכת PCאון
עסק חדש ומצליח צובר תאוצה בגרמניה: סוכנות הפרידה    בעל הסוכנות גובה 50 יורו עבור ההודעה ועד כה סייע לפרק למעלה מ-200 מערכות יחסים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il