X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תבעה את חנות כפר השעשועים לאחר שעגלה שנמסרה לתיקון נגנבה לדברי החנות, בעלה של התובעת תקף מוכרת ומשום כך לא מצאו לנכון להעניק לה שירות
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

זינה דרורי מקרית שמונה קנתה עגלת תינוק בחודש פברואר אשתקד בחנות כפר השעשועים בעיר ושילמה 399 שקל. כעבור חמישה חודשים אחד הקפיצים נשבר ודרורי הגיעה עם העגלה לחנות.
המוכרים "ייבשו" אותה למעלה מחצי שעה והורו לה למלא טפסים. בינתיים בעלה שחיכה באוטו, עם בנם התינוק, הגיע עצבני לחנות. מה קרה בהמשך? הגרסאות חלוקות. לטענת דרורי, שתבעה את החנות בבית המשפט לתביעות קטנות בקריית שמונה בסכום של 1,500 שקל בעלה ביקש שתצא מהחנות ותשאיר את העגלה. כשהזיזה אותה נפגעה אחת העובדות קלות בלי כוונה.
דרורי השאירה את העגלה בחנות ונתבקשה לחזור ולקחתה. היא התייחסה להודעה בביטול ולמחרת גילתה שהגלה נגנבה לאחר שהוצאה מהחנות. דרורי קנתה עגלה חדשה בסכום של 426 שקל וביקשה מבית המשפט לחייב את החנות בגין הוצאות משפט ועוגמת נפש. לדבריה, אסור היה להוציא את העגלה כשתקופת האחריות טרם חלפה והאחריות לגניבתה רובצת לפתחה של החנות.
בכתב ההגנה טענה החנות שבעלה של דרורי זרק את העגלה על המוכרת והיא נפגעה ופונתה לבית חולים. בהמשך נעדרה מעבודתה למשך שבועיים וכנגד הבעל הוגשה תלונה במשטרה. החנות הוסיפה שדרורי התבקשה להגיע לחנות ולקחת את העגלה אולם סירבה. "לאור התנהגות האלימה של הבעל לא מצאנו לנכון להעניק לתובעת שירות ועמדה בפניה האפשרות לפנות ליצרן או לסניף אחר לצורך קבלת השירות. משכך אובדן העגלה מוטל עליה".
שופט בית המשפט לתביעות קטנות בקריית שמונה, בן פיילס, דחה את התביעה וקבע בפסק דין, שניתן בחודש פברואר, שעדותו של נציג החנות אמינה ומקובל עליו, שבעלה של התובעת השליך את העגלה על המוכרת והדבר מתיישב עם מצב רוחו הכעוס. "אף אם לא היתה אלימות מצד הבעל, אך הנתבעת סירבה לקבל את העגלה לרשותה, הרי משבחרה להותיר את העגלה בחנות ללא הסכמת האחראים ועל דעת עצמה לאחר שהובהר לה בשיחת טלפון,שעליה לקחת את העגלה שאם לא כן תוצא מהחנות אין לה אלא להלין על עצמה".
השופט הסכים שאם ננקטת אלימות כלפי בעל עסק או עובדיו, אין לחייבו להעניק שירות ללקוח אלים. "על אף נסיבותיו הקשות של המקרה נהגו נציגי הנתבעת באחריות ויידעו את התובעת שבכוונתם להוציא את העגלה מהחנות, אך התובעת לא ייחסה חשיבות לשיחה זו". לדבריו, למרות שהחנות סירבה להעניק שירות, דרורי יכלה לפנות ליצרן או לסניפים אחרים של הרשת או לבית המשפט שיחייב את החנות למלא אחר התחייבויותיה בהתאם לתעודת האחריות. בסופו של דבר השופט חייב את דרורי לשלם לחנות 200 שקל הוצאות משפט בתוך 10 ימים.
השופט טעה כשרשם בפסק הדין: "מודעת בזאת זכות ערעור לבית המשפט המחוזי בתוך 15 ימים". לצדדים נתונה בקשת רשות ערעור (לא זכות אוטומאטית, א.פ.).
ת.ק: 355/06

תאריך:  23/04/2007   |   עודכן:  23/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סכסוך על עגלת תינוק הסתיים במכות ותלונה במשטרה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
השופט נותן רשות לבעל הרשת
שפירא  |  23/04/07 09:28
2
עוד שופט מטומטם
שולי לקח  |  23/04/07 11:29
3
למה לקלל את השופט? הוא צודק
ל-2 מה?!  |  23/04/07 14:15
4
השופט החמיר בפסיקתו
עו"ד 1  |  23/04/07 16:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
פתולוגים שלחו דגימות מדמו של הרוצח לבדיקת רעלים אשר תקבע אם צ'ו השתמש בסמים בזמן הטבח
הדר פרבר
בתום ספירת הקולות התברר, כי לה-פן זכה ל-10.51% תמיכה בלבד    בראיון לרשת הטלוויזיה TF1 רמז לה-פן כי ייתכן וזו מערכת הבחירות האחרונה שלו
יפעת גדות
לחץ דם גבוה שאינו מטופל באנשים בשנות ה-30, ה-40 וה-50 לחייהם יביא באופן בלתי נמנע לעלייה במספר מחלות הלב כלי דם ושבץ ויפגע בגברים ונשים בשיא כושר ההשתכרות שלהם, יהפוך אותם באופן פוטנציאלי ממי שמניע את הצמיחה הכלכלית ומקור להכנסה למקבלי הטבות סוציאליות נרחבות בטווח הארוך עם צרכים בריאותיים גבוהים
יפעת גדות
חדש בשוק... סבון שיעניק לנו את ה"דחיפה" אותה אנו מקבלים מכוס הקפה של הבוקר    מעכשיו לא צריך לבחור בין הקפה למקלחת...
יפעת גדות
הגסטפו - כינויה של המשטרה החשאית של גרמניה הנאצית, שימש כמכשיר הדיכוי וההרס העיקרי בידי הנאצים בתחילה בפרוסיה בלבד, משם לכלל גרמניה, ולבסוף לכלל השטחים הכבושים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il