X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תשלם לאלרוב 344 מיליון שקל הודעה מאופקת - "ינהלו מו"מ בניסיון לגבש עסקה" רווח נטו של 140 מיליון שקל לאלרוב ישראל הולמס פלייס לא כלול בעסקה
▪  ▪  ▪

חברת מנופים פיננסיים תנהל מו"מ על עסקה, שבה תרכוש מחברת אלרוב את קניון השרון בנתניה ב-344 מיליון שקל. העסקה, אם תצא לפועל, תניב לאלרוב נדל"ן, בשליטת אלפרד אקירוב, רווח הון נטו של 140 מיליון שקל. הרווח לחברה האם, אלרוב ישראל, יהיה 112 מיליון שקל.
הקניון הוא בן 17,000 מ"ר, וכולו מושכר, בדמי שכירות של 26.1 מיליון שקל לשנה (ראה בהמשך). העלות המופחתת שלו היא 143 מיליון שקל. השכירות נותנת תשואה של 19.2% על העלות ותשואה של 7.6% על מחיר המכירה.
העסקה אינה כוללת את הבניין הצמוד - בית דיור מוגן בן 106 דירות, כולן מכורות, וקומת הקרקע שלו, בת 2,300 מ"ר, המושכרת להולמס פלייס.
אין ודאות שהעסקה תצא לפועל
שני הצדדים ניסחו הודעה מאופקת באופן בלתי מקובל ביחס לעסקה המתגבשת. החברות אומרות כי "חתמו על מסמך עקרונות לניהול משא-ומתן מוגבל בזמן ל-60 יום, בניסיון לגבש עסקה למכירת הקניון". בחודשיים הקרובים תערוך מנופים פיננסיים בדיקת נאותות, והצדדים יגבשו את פרטי העסקה ואת החוזה. אין ודאות שהעסקה תצא לפועל.
קניון השרון נבנה לפני 18 שנים. הוא מושכר כיום ל-120 שוכרים, מהם 35 חנויות שבאו במקום החנות הגדולה של המשביר לצרכן, שנסגרה לפני יותר משנתיים. השוכרים הגדולים הם סופר להב וסופרפארם.
הולמס פלייס משלם כיום דמי שכירות של 1.6 מיליון שקל לשנה, שהם כ-14.25 דולר למ"ר לחודש. כאמור, קומה זו תישאר בבעלות אלרוב. החברה החליטה, שמכיון שאינה מוכרת את בית הדיור המוגן, אין טעם לכלול את קומת הקרקע שלו בעסקה למכירת הקניון.
אקירוב אמר היום (25.4), כי החליט למכור את הקניון לאחר שקיבל החלטה אסטרטגית לממש נכסים מניבים שאינם בקו הפעילות העיקרי של החברה. החברה ניהלה אשתקד מגעים עם כמה קונים-בכוח, אך ללא תוצאות. גם הפעם, כאמור, אין ודאות שהעסקה תצא לפועל.
לאחר המכירה, ישארו בבעלות אלרוב פאואר סנטר בן 14,900 המ"ר באשדוד, וכן מרכז מסחרי בבנייה במתחם ממילא בירושלים. עיקר פעילות החברה כיום היא רכישת והשכרת נכסים מניבים במערב אירופה.
מנופים פיננסיים נמצאת בשליטת אברהם נקשוילי(65%) וג'קי בן זקן (21%). החברה רכשה לפני כחודשיים מקבוצת מוטי סיר את קניון ארנה בהרצליה פיתוח ב-550 מיליון שקל. בבעלותה גם מרכז מסחרי באשדוד.

תאריך:  25/04/2007   |   עודכן:  25/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנופים פיננסיים במו"מ לרכישת "קניון השרון"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
ועדה ציבורית בראשות שופט בית המשפט העליון (בדימ.) גבריאל בך, בחרה את מי שיקבל השנה את אות אביר איכות השלטון 2007 בקטגוריות שונות    בין הנבחרים: השופט (בדימ.) ד"ר מישאל חשין, מנכ"ל משרד האוצר לשעבר, ד"ר יוסי בכר, וח"כ אריה אלדד
מחלקה ראשונה
רונית רונן מונתה בימים אלו לתפקיד מנכ"לית מלון "אסיינדה ביער" המחודש מרשת "שלום פלאזה"
מערכת עכבר און ליין
מי אמר שתיאטרון זה עניין יקר? קבלו את כל ההצגות, הופעות המחול והפקות הבידור במחיר הכי שווה או כמעט בחינם (וגם ריקי בליך ואבי קושניר)
הדר פרבר
משרד הפנים מנחה את המהגרים בין היתר שלא לעטות רעלות ומוסיף קווי הנחיה למבקשים אזרחות איטלקית
ארז שוויצר
החדש של להקת האינדי The Shins נשמע כמו מפגש שעבר בשלום בין מוריסי לבריאן וילסון    ולמרות שהוא נעים לאוזן, אין בו התרסה או חשיפה אישית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il