X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
10 החברות המובילות במשק על-פי דירוג BDI: טבע, בנק הפועלים, חברת החשמל, כימיקלים לישראל, בנק לאומי, בתי זיקוק לנפט, קבוצת שירותי בריאות כללית, אלון חברת הדלק, בזק ואמדוקס
▪  ▪  ▪
[צילום: עידן יוסף]
טבע נבחרה לאחת מ-130 כוכבות העל הבינלאומיות
גלית יצחק
טבע דורגה במקום החמישי מבין כלל חברות התרופות והביוטכנולוגיה * הציגה מכירות של כ-8.4 מיליארד דולר, רווחים של כ-546 מיליון ורכוש בשווי של כ-20.47 מיליארד דולר
לרשימה המלאה

חברת "טבע" ממשיכה לעמוד בראש דירוג 50 החברות המובילות במשק של BDI גם ב-2007. הדירוג משקלל מכלול רחב של משתנים, בהם: מחזור מכירות, רווחיות, רמת סיכון, ערך מוסף, איתנות פיננסית, מוסר תשלומים, ניהול, תעסוקה, ועוד.
"טבע תעשיות פרמצבטיות" ממשיכה להוביל את הדירוג בהפרש משמעותי עם כ-26,600 עובדים ומחזור מכירות של כ-37 מיליארד ש"ח. מדובר בצמיחה של כ-55% בהשוואה לשנה שעברה. טבע גם דורגה ראשונה על-ידי 500 מנהלים בכירים כחברה המוערכת ביותר בישראל.
במקום השני מדורג בנק הפועלים, עם מחזור של כ-13 מיליארד ש"ח, עלייה של כ-6%. במקום השלישי מדורגת חברת החשמל עם מחזור של כ-17 מיליארד ש"ח, עלייה של כ-5%. במקום הרביעי מדורגת כימיקלים לישראל עם מחזור של כ-14 מיליארד ש"ח וצמיחה של כ-8%, ובמקום החמישי מדורג בנק לאומי עם מחזור של כ-10 מיליארד ש"ח ועלייה של כ-4% מאשתקד.
במקום השישי מדורגת חברת בתי זיקוק לנפט עם מחזור של כ-21 מיליארד ש"ח, קיטון של כ-13% וירידה של 2 מקומות מהשנה שעברה. אחריה מדורגת קבוצת שירותי בריאות כללית עם מחזור של כ-18 מיליארד ש"ח וצמיחה של כ-10%, אלון חברת הדלק לישראל עם מחזור של כ-19 מיליארד ש"ח וצמיחה של כ-27%, בזק עם מחזור מכירות של כ-12 מיליארד ש"ח ועלייה של כ-10%. חברת אמדוקס, החותמת את העשירייה המובילה, עלתה שני מקומות מהשנה שעברה ולה מחזור של כ-12 מיליארד ש"ח, המהווים צמיחה של כ-20%.
קבוצת יורוקום זינקה 19 מקומות
את העליות הבולטות של השנה רשמו חברות טבע (55%), אלון (27%) ואמדוקס (20%). קבוצת יורוקום זינקה 19 מקומות ל-41 לעומת 60 בשנה הקודמת. שופרסל עלתה ב-9 מקומות ל-20 לעומת 29, בין השאר בעקבות רכישת סניפי הקלאבמרקט. חברת פז שיפור של 8 מקומות, מהמקום ה-26 אל המקום ה-18.
התפלגות 50 החברות על-פי סקטורים:
מניתוח של כלכלני BDI עולה כי מהתפלגות 50 החברות על-פי סקטורים, כ-40% מהחברות שייכות לסקטור התעשיה (20 חברות), כ-12% שייכות לסקטור המסחר, כ-14% שייכות לסקטור השירותים, תחום הבנקאות מיוצג על-ידי חמשת הבנקים הגדולים (פועלים, לאומי, דיסקונט, מזרחי-טפחות והבינלאומי), הביטוח מיוצג על-ידי 5 חברות (כלל החזקות ביטוח, מגדל, הראל, הפניקס ומנורה), תחום התשתיות מיוצג על-ידי 3 חברות (חברת החשמל, בתי זיקוק ומקורות), תחום הבנייה מיוצג על-ידי 2 חברות (חטיבת הבנייה של אפריקה ישראל ושיכון ובינוי), ותחום הבריאות מיוצג על-ידי קבוצת שירותי בריאות כללית ומכבי.

תאריך:  25/04/2007   |   עודכן:  25/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"טבע" ממשיכה להיות החברה המובילה במשק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
אריאל שמידברג
טבע היא החברה המוערכת ביותר במדינה זו השנה השלישית ברציפות    אחריה בדירוג של קבוצת קבוצת BDI-COFACE: פרטנר, קבוצת דלק, בנק הפועלים, ישקר, שטראוס, סלקום, אפריקה ישראל, בנק לאומי וקבוצת IDB
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il