X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
"ימים קפואים", המותחן הפסיכולוגי דל התקציב בבימויו של דני לרנר, ממשיך לגרוף פרסים בפסטיבלי הסרטים בכל רחבי העולם
▪  ▪  ▪
[צילום: עכבר העיר]

"ימים קפואים", המותחן הפסיכולוגי דל התקציב בבימויו של דני לרנר, ממשיך לגרוף פרסים בפסטיבלי הסרטים מסביב לעולם. חודש לאחר שזכה בפרס הראשון בפסטיבל הסרטים 'סינמה נובו' בבלגיה, זכה השבוע הסרט בכבוד לא פחות ראוי גם בארה"ב.
"ימים קפואים" זכה בפרס הבמאי הטוב ביותר בפסטיבל פיניקס, המתקיים מידי שנה באריזונה. הסרט, שהוזמן להשתתף במסגרת תחרות הסרטים הבינלאומית של הפסטיבל, זיכה את יוצרו, הבמאי דני לרנר, בפרס הנחשב.
"למרות שמדובר במותחן ישראלי קטן ודל תקציב, זה מדהים אותי בכל פעם מחדש עד כמה אנשים מכל העולם מתחברים לסרט הזה", אומר דני לרנר. "וזה משמח אותי מאוד להיות חלק מתשומת הלב והעניין להם זוכים הסרטים הישראלים בימים אלה בפסטיבלי הסרטים הבינלאומיים".
"ימים קפואים" ימשיך את מסע הפסטיבלים בחודש יוני הקרוב, אז ישתתף בפסטיבל "קוניאק", הפסטיבל הנחשב ביותר לסרטי מתח המתקיים מידי שנה בדרום צרפת, וכן בפסטיבל הסרטים של טרנסילווניה ברומניה.
"ימים קפואים", זוכה פסטיבל חיפה 2005, השתתף בפסטיבלי הסרטים של סידני (אוסטרליה), שנחאי (סין), מינכן (גרמניה), ורשה (פולין), סאו פאולו (ברזיל), ברפורד (אנגליה), סאן חוזה (ארה"ב), פסטיבל ה- AFI בלוס אנג'לס (ארה"ב) ואף נכלל ברשימה הסופית של 56 הסרטים הזרים שהתמודדו על מועמדות לגלובוס הזהב 2007.
כוכבת הסרט, השחקנית ענת קלאוזנר, שהייתה מועמדת על משחקה בסרט לפרס האוסקר הישראלי ואף זכתה בפרס תא המבקרים הישראלי לשחקנית הטובה ביותר לשנת 2006, ליוותה לאחרונה את הסרט בשורה של פסטיבלי קולנוע ישראלים והקרנות חגיגיות במרכזי תרבות ואוניברסיטאות שונות בארה"ב.
הסרט מספר על סוחרת סמים תל אביבית השואלת את זהותו של קורבן פיגוע ומוצאת עצמה נשאבת אל תוך מציאות הזויה ומסוכנת. הסרט יוצא בימים אלה ב-DVD במהדורה מיוחדת הכוללת 3 שעות של תוספות מיוחדות, בהן רצועת שמע עם הערות היוצרים, 'יומן הפקה' בן שעה, סטוריבורדס, תוכנית מאחורי הקלעים ועוד.

תאריך:  25/04/2007   |   עודכן:  25/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
מירי רוזנברג מונתה למנהלת האשראי בחברה    לירון מילשטיין מונתה למנהלת המסחרית של החברה    ליאור מויאל מונתה למנהלת קשרי לקוחות
אסף דוד-מרגלית
בית המשפט המחוזי זיכה את הנאשמים מעבירת ההריגה בתאונת האוטובוס    בעלי החברה נשלחו לעבודות שירות ונקנסו    רישיונו של הנהג נשלל לשנה
אריאל שמידברג
אלוף פיקוד הצפון, גדי אייזנקוט, אמר בבית ספר בנהריה כי כבר ביום שבו נחטפו אודי גולדווסר ואלדד רגב, ידעו בצה"ל כי מבצע צבאי לא יביא לשחרורם
רון רוזן
מערכת היחסים בין רון רוזן למארי מתחילה בנימה אופטימית עם סיום מנחוס החניה שתקף אותו ופרץ צחוקים בלתי מוסבר, ממשיכה בחיוב במנות הפתיחה ומסתיימת בשיא של מנת עוף מוקרם ובייקון
הדר פרבר
לא דווח על נפגעים    אירעה כ-1,300 קילומטרים דרומית מזרחית לבירה טהרן בעוצמה של 5 בסולם ריכטר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il