חברת אל על מציגה שירות חדש - שירות טרום טיסה מהבית, המאפשר לנוסעי אל על לבצע את הליך הבידוק הביטחוני ומשלוח הכבודה מהבית או מהמשרד 6-24 שעות לפני הטיסה. השירות מופעל באמצעות קבוצת "שחר".
במסגרת השירות, מגיעים דייל/ת וסלקטור/ית לבית הנוסע ומבצעים במקום את תהליך הבידוק הביטחוני המלא. בסיום הביקור נמסר לנוסע כרטיס העלייה למטוס וכל כבודתו מועברת לנתב"ג, לאחר שקילת המזוודות כמקובל. במידה ונדרשת תוספת תשלום במקרה של עודף כבודה, ייגבה התשלום במקום. הנוסע מגיע לנתב"ג כשהוא נושא עמו את כבודת היד בלבד, היישר אל ביקורת הדרכונים.
בשלב הראשון יינתן השירות באזורים שבין נתניה לגדרה ובירושלים. הזמנת השירות תיעשה באמצעות טלפון ובמהלך השיחה יתואם מועד ומקום מתן השירות.
איך עובד השירות? על-מנת להזמין את השירות ניתן לפנות 24 שעות ביממה למוקד השירות 2678- . מחיר השירות הוא 49 דולר החל מנוסע אחד ועד לארבעה נוסעים ומעבר לכך, ייגבה חיוב בסך 5 דולר לכל נוסע נוסף. מחיר השירות לקבוצות מאורגנות - החל מ-6 נוסעים: 15 דולר לנוסע. התשלום יתבצע באמצעות כרטיס אשראי. השירות יינתן לנוסעי אל על, יחידים, משפחות וקבוצות.
חיים רומנו, מנכ"ל אל על, אמר בהשקה, כי "אל על רואה בשיפור השירות לנוסע את אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של החברה לשנים הבאות. כחלק ממדיניות זו אל על משיקה היום את ספינת הדגל בתחום השירות לנוסע הישראלי - שירות טרום טיסה מהבית".