X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מייק מאיירס משגל את אליזבת' הארלי ב"אוסטין פאוורס", קיירה נייטלי צדה ראשים ב"דומינו", וקולין פארל תקוע ב"תא טלפון"
▪  ▪  ▪
"זוג משמיים" [צילום: עכבר העיר]
"דומינו"

יום שישי 27.4
אמריקה מאוהבת. קומדיה. במטרה לקדם את סרטם החדש, שני כוכבים הוליוודיים שבעבר היו נשואים מעמידים פנים שהם עדיין ביחד. עם: ג'וליה רוברטס, בילי קריסטל וקתרין זיטה ג'ונס. בימוי: ג'ו רות. ארה"ב 2001 (HOT פאן, 16:40)
אנקונדה. מתח. צוות צילום אמריקני נתקל באמזונס בנחש אנקונדה ענקי. עם ג'ניפר לופז, ג'ון וויט ואוון וילסון. בימוי: לואיס יוסה. ארה"ב 97' (yes2, 16:41)
חייהם הפרועים של נערי המקהלה. דרמה. השעמום של פרנסיס וטים במנזר הנוקשה שבו הם מתחנכים מוביל אותם לחקירת הטוב אל מול הרע. עם וינסנט דנופריו וג'ודי פוסטר. בימוי: פיטר קאר. ארה"ב 2002 (HOT סרטים, 18:38)
אוסטין פאוורס. קומדיה. עלילותיו המטורפות של סוכן בריטי חשאי, שהוקפא בשנות ה-60 ומוחזר אל הניינטיז. עם מייק מאיירס ואליזבת הארלי. בימוי: ג'יי רואץ'. ארה"ב 97' (HOT פאן, 20:10)
לעולם אל תאמר לעולם לא. פעולה. ג'יימס בונד יוצא להשיב טילים גרעיניים שנגנבו על-ידי ארגון רשע. עם קים בייסינגר ושון קונרי. בימוי: אירווין קרשנר. בריטניה 83' (MGM, 22:00)
תא טלפון. מתח. פרסומאי צעיר המרים את השפופרת בתא טלפון ציבורי נחרד לשמוע צלף אלמוני, המודיע לו כי אם ינתק את השיחה - הוא יחוסל מיד. עם קיפר סתרלנד וקולין פארל. בימוי: ג'ואל שומאכר. ארה"ב 2002 (HOT סרטים, 22:02)
יום שבת 28.4
משחק המוות. פעולה. אמן קונג פו שהפך לשחקן מצליח מביים את מותו כדי לנקום באנשי התעשיה המנצלים לרעה את כוחם. עם ברוס לי (שמת במהלך הצילומים) וקרים עבדול ג'באר. בימוי: רוברט קלאוז וברוס לי. הונג קונג 78' (yes4, 17:07)
נמר דרקון. פעולה. בסין של המאה ה-19, אמן לחימה נאלץ לצאת למרדף מסחרר לאחר שחרבו העתיקה נגנבה. עם צ'או יאן פאט ומישל יאו. בימוי: אנג לי. הונג קונג 2000 (HOT אקשן, 17:55)
נערי הכרך. דרמה. סיפורן של שתי כנופיות נערים יריבות בארצות הברית של שנות ה-60. עם מאט דילון, רוב לאו, פטריק סווייזי, אמיליו אסטבז וטום קרוז. בימוי: פרנסיס פורד קופולה. ארה"ב 83' (yes4, 20:27)
זוג משמים. דרמה. בחור מוצא בביתו צעירה הטוענת שהדירה בעצם שלה. עם ריס ויתרספון ומרק רופאלו. בימוי: מרק ווטרס. ארה"ב 2005 (yes1, 21:30)
דומינו. פעולה. במקום להיות הילדה הטובה של אבא, דומינו בוחרת בקריירת פשע הכוללת ציד ראשים, גניבות מתוחכמות והרבה-הרבה סמים. עם קיירה נייטלי ומיקי רורק. בימוי: טוני סקוט. ארה"ב 2005 (yes2, 22:00)
כמו בגן עדן. דרמה. מנצח מפורסם חוזר לכפר הולדתו, מתבקש לייעץ למקהלת הכנסייה המקומית ונשבה בקסמי המקום. עם מיכאל ניקוויסט. בימוי: קיי פולאק. שבדיה 2004 (HOT פריים, 22:00)

תאריך:  27/04/2007   |   עודכן:  27/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
המבקר קובע: הסתיימה בדיקת הפרשה המייחסת לאולמרט רכישת דירה בכרמיה בהנחה של כחצי מיליון דולר (ברוטו) וסכום של 330 אלף דולר לאחר הנחת מזומנים    המבקר מצביע על עבירות מצד אולמרט
אריאל שמידברג
נציב האיחוד האירופי לסיוע הומניטרי הודיע כי הסיוע האירופי יעקוף את הממשלה הפלשתינית עד שזו תכיר בישראל
עידן יוסף
שר המשפטים תקף את מבקר המדינה וטען כי הוא חורג מסמכותו בנסיונו ליצור דה-לגטימציה לאולמרט    טען כי הצגת מקרים בהם שרים אינם מקבלים את המלצות "הדרג המקצועי" כשחיתות מקשה על פעילות שרי הממשלה
איילת פישביין
בעודו מכהן כמשנה למנכ"ל משרד הבריאות, ניגש ד"ר בועז לב לשני מכרזי ניהול, של "מכבי" ושל ה"מאוחדת"
אסף דוד-מרגלית
ביהמ"ש: "המועד הקובע לצורך עצירת מרוץ ההתיישנות לדחיית השגותיו של נישום ע"י פקיד השומה הוא מועד משלוח הצווים"    עמדת מס הכנסה נדחתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il