X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
הכוכב העולה של טורונטו ממשיך לעורר התעניינות בארה"ב, אבל לא לשכוח את ארץ הקודש: "אני יודע שהם חלק מכל החוויה שלי פה. אני מודה להם"
▪  ▪  ▪
פארקר [צילום: AP]

אמנם הלילה (בין שישי לשבת) אנתוני פארקר וקבוצתו, הטורונטו ראפטורס, הפסידו 102:89 לניו-ג'רזי ונקלעו לפיגור 2:1 בסדרת הפלייאוף מולם, אבל זה עדיין לא מוריד מהרושם הנפלא שמותיר אקס מכבי תל אביב בעונתו הראשונה של הקדנציה השניה שלו ב-NBA.
ה"ניו-יורק פוסט" היה העיתון האחרון לראיין את פארקר, שהמשיך לשבח את השנים שלו בישראל: "אני לובש את גופיה עם המספר 18 כשאני משחק, מאחר וזה מספר עם משמעות של מזל וחיים בעברית".
"על-ידי כך אני מודה לקהל הישראלי על השנים שבהם הוא חיבק אותי ועודד אותי. אני יודע שהם גם חלק מהחוויה שלי כאן ורציתי גם להביא חלק מהחוויה שלי בישראל ל-NBA".
איי.פי גם דיבר על ההזדמנות שניתנה לו העונה, אחרי שבעבר לא ממש ספרו אותו בליגה הטובה בעולם: "הרגשתי שלא קיבלתי את הצ'אנס שלי בפעם הראשונה".
"חשבתי שיש לי את היכולת והכשרון לשחק כאן, אבל לא נתנו לי 'להרטיב את הרגליים'". אין ספק שעכשיו הרגליים שלו רטובות מספיק.
בעזרתו של פארקר, טורונטו סיימה את העונה הרגילה במקום השלישי במזרח, הישג חסר תקדים מבחינת הקבוצה הצעירה. כעת, כאמור, הקבוצה של סם מיצ'ל מתקשה מול ניו-ג'רזי החזקה, אך עדיין נותר לה סיכוי להעפיל לחצי גמר המזרח בפעם השניה בתולדותיה.
הסדרה הצמודה היחידה כרגע במזרח עברה למדולנדס ו-וינס קרטר הראה לרפטורס שבבית הוא אפילו יותר טוב מבחוץ. אקס "אייר קנדה" קלע 37 נקודות בניצחון ששמר על יתרון הביתיות של הנטס. אנתוני פארקר נתן ערב פושר עם 14 נקודות באחוזים רעים מהשדה. אקס מכבי הוסיף גם חמישה ריבאונדים.
הסיפור האמיתי במשחק היה ג'ייסון קיד. מישהו בוודאי העיר את הפוינט גארד הוותיק משנת החורף שלו והסביר לו שאנחנו כבר בפלייאוף, כי קיד נתן ערב פנומנלי עם 19 אסיסטים כחלק מהטריפל דאבל העשירי שלו במשחקי פלייאוף. אל המספר המטורף הזה הצטרפו גם 16 נקודות ו-16 ריבאונדים. להזכירכם, מדובר ברכז.
את כל זה עשה קיד רק יום אחרי שהוא החמיץ אימון בגלל פציעה בברך שמאל. עד המחצית היו לו כבר 14 אסיסטים. הגארד נמצא כרגע בשוויון עם ווילט צ'מברליין בטבלת הטריפל-דאבלים בפלייאוף. עוד אחד כזה והוא יגיע למאז של לארי בירד, עוד 20 כאלו והוא ישווה את שיאו של מג'יק ג'ונסון האגדי.
המשחק עצמו לא היה צמוד במיוחד. הנטס לא פיגרו אפילו פעם אחת לאורך 48 הדקות והובילו בהפרש שיא של 21 נקודות בשלב מסוים. טי.ג'יי פורד אייש את תקן נקודת האור אצל סם מיצ'ל עם 27 נקודות. כריס בוש נתן ערב גרוע של 11 נקודות בלבד.
כבר ברבע הראשון פתחה ג'רזי יתרון 12 תוך שהיא מסתמכת על 61 אחוזים מהשדה של כלל הקבוצה. וינס סיים את הרבע הזה עם 13 נקודות. משם זה רק הלך וגדל, עד שהחלקים האחרונים של המשחק היו לפרוטוקול בלבד. הסדרה תתחדש בין ראשון לשני וטורונטו חייבת להשיג ניצחון אם היא רוצה להחזיר את יתרון הביתיות לצד שלה ולאזן את המצב בסדרה.

תאריך:  28/04/2007   |   עודכן:  28/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנתוני פארקר: הקהל הישראלי חיבק אותי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
חברים בוועדת חוץ וביטחון של הכנסת תוקפים את דבריו של ראש הממשלה בנושא תקיפת מתקני הגרעין באירן    ח"כ שטייניץ: "התנהלותו הבלתי שקולה של ראש הממשלה בעיתונות הגרמני הינה חמורה במיוחד וחסרת תקדים"    ח"כ מילר: "במקרים מסוימים, נראה לי שעדיף פחות דיבורים ויותר מעשים"
הילה רפופורט
עיתון ה"מירור" הבריטי ציטט ידיד של קייט מידלטון, חברתו לשעבר של הנסיך וויליאם, שטען כי הזוג נפרד בגלל לחץ שהפעיל הנסיך צ'רלס
הילה רפופורט
מפקד הכוחות האמריקנים בעירק הגנרל דיוויד פטריוס דיווח כי קיימות ראיות לכך שסוריה פועלת למניעת מעבר מורדים חמושים מתחומה לעירק
הילה רפופורט
למעלה מ-1,500 גמלים נוטלים חלק בתחרות יופי לגמלים שאירגן שבט קחטאני הסעודי    הקריטריונים לזכיה: אף ארוך, דבשת גבוהה, אוזניים זקופות ודבשת הנוטה לאחור
ניר יהב
יו"ר הרשות לאחר פגישתו עם מובארק: "המצור הכלכלי והפוליטי מעל העם הפלשתיני מוסר בצורה הדרגתית על-ידי האירופאים"    לדבריו, הדרך להפסיק את ההתקפות הישראליות היא לשוב לרגיעה בעזה ובגדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il