X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"כל פעולותיו היו למען הראל בית השקעות ולקוחותיה, אין ראיות למעילה ב-120 מיליון שקל, המעילה היא רק 10 מיליון שקל" המשנה-לשעבר להראל בית השקעות טוען, כי השקיע בעבור לקוחות והפסיד הראל דוחה את טענותיו
▪  ▪  ▪
ויסמן

"לא לקחתי כסף לכיס, וכל פעולותי היו למען הראל בית השקעות ולקותחיה". כך אומר גיא ויסמן, החשוד במעילת ענק של 120 מיליון שקל בכספי הראל בית השקעות. הדברים נאמרו במהלך בקשה לשחרור בערבות, שהגיש ויסמן, באמצעות פרקליטיו, בסוף השבוע לבית המשפט המחוזי בת"א.
עוד אומר ויסמן, כי הראיות שנאספו עד עתה אינן מאוששות את טענת הראל, כי מדובר בגניבה או מעילה בהיקף של 120 מיליון שקל. לדבריו, מדובר בסכום קטן בהרבה, כ-10 מיליון שקל בלבד.
ויסמן: "ביתי ממושכן בסכומים גבוהים. בחשבונות הבנק שלי יש יתרות חובה של מאות אלפי שקלים. אין לי רכוש או כספים במקומות אחרים". Nfc פירסם, בידיעה קודמת, כי ויסמן לווה בשנה האחרונה 3.7 מיליון שקל מדיסקונט-משכנתאות כדי לממן את רכישת הוילה שלו ברחוב הברוש 23, הרצליה פיתוח.
ל-Nfc נודע, שגירסת ויסמן היא, שהוא השקיע כספים של לקוחות ברכישת אופציות על מדדי המניות בבורסה (מדד המעו"ף). ההשקעות לא הצליחו ונוצרו הפסדים. ויסמן טוען כי מדובר בפעולת השקעות לגיטימית, ולא בגניבת כספי החברה.
קבוצת הראל דוחה את גירסת ויסמן ומגדירה אותה כמתחמקת וכוזבת. הקבוצה עומדת על דעתה, לאור נתונים ומסמכים שרבים שאספה, כי ויסמן מעל בכספי החברה בסכומים גבוהים מאוד. החלטת דירקטוריון הראל, ביום 16 באפריל, להזרים 125 מיליון שקל לחברה הבת, נעשתה לאחר בדיקה יסודית של הנתונים; החברה לא היתה מזרימה לחברה הבת סכום כה גדול, אם לא היה ברור לה שמדובר במעילת ענק. פירטי המעילה וההיקף המשוער נמסרו גם למבטחי המשנה של החברה בחו"ל.
עוד מגלה ויסמן, כי ידע על החקירה נגדו ועל הכוונה להגיש תלונה במשטרה, מספר ימים לפני שנעצר. יתר על כן, ביום א', 15 באפריל, הוזמן לשיחה עם יו"ר הראל ומבעליה, יאיר המבורגר. בשיחה זו הודיע לו המבורגר על החשדות נגדו, ואמר לויסמן כי החברה עומדת להגיש נגדו תלונה למשטרה. בפועל, הוזמן ויסמן למשטרה למחרת, 16 באפריל, ואז נעצר. ויסמן: "אם הייתי רוצה להעלים ראיות הייתי יכול לעשות זאת בפרק הזמן שבין השיחה עם המבורגר לבין מעצרי".
ויסמן אומר עוד: "בית משפט השלום האריך פעמים את מעצרי, עד 2 במאי. אולם בארבעת הימים האחרונים לא נחקרתי. מטרת המעצר איננה למנוע שיבוש הליכים - דבר שכבר איננו יכול לעשות - אלא לשבור את רוחי. אני נמצא במצב נפשי קשה, מנותק מרעיתי רחל-נטלי לוי ומבני התינוק בן שמונה חודשים.
עורכי דינו של ויסמן, שרון נהרי ושי ולנשטיין, אומרים בפניתם לבית המשפט המחוזי כי מעצרו של ויסמן, פעמיים, זה אחר זה, מנוגד לחוק יסוד חירות האדם. כן הוא מנוגד לחוק הקובע, שלא ניתן לעצור אדם ליותר מ-5 ימים ללא סיבה מיוחדת. בפועל, הם אומרים, ויסמן עצור כבר 13 ימים ואמור להיות עצור ל-3 ימים נוספים. בית משפט השלום דחה את כל ההצעות לשחררו בתנאים מגבילים, כולל מעצר בית עם אזיקים אלקטרוניים. עתה הם מבקשים מבית המשפט המחוזי שיורה לשחרר את ויסמן בתנאים מגבילים.

תאריך:  29/04/2007   |   עודכן:  29/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ויסמן: לא לקחתי כסף לכיס
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
את בנו הבכור מחק מהתודעה ל"ת
מזועזע  |  29/04/07 13:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי טוכפלד
באופוזיציה נערכים ליום שאחרי פרסום מסקנות וינוגרד    יו"ר הליכוד בנימין נתניהו נפגש עם יו"ר מרצ יוסי ביילין ודנו בשיתוף פעולה להפלת הממשלה    בלשכת ראש הממשלה נערכים להדוף את ההתקפה
עידן יוסף
עישון בתוך מבנים צבאיים ייאסר באופן גורף    בסיסים צבאיים יוכרזו כ"בסיסים ללא עישון"
הדר פרבר
נשיא בוליביה אבו מוראלס אמר כי הוא בטוח כי קסטרו יחזור לשלטון עוד החודש
רונן ליבוביץ
חברי הכנסת אורלב ואריאל הגישו הצעת חוק לפיזור הכנסת בעקבות מסקנות ועדת וינוגרד    גלאון: "אולמרט ופרץ הימרו על חיי 117 חיילים ו-44 אזרחים והביאו למותם"
יפעת גדות
טיפול במדבקת oxybutynin הביא לשיפורים רפואיים משמעותיים בהיבט של איכות חיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il