X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אמנים ישירו באירוע התרמה השנתי של הקרן "תנו לילדים את העולם" במסגרת הקרן יוצאים ילדים חולי סרטן במצב מחלה מתקדם לשבוע נופש עם בני משפחתם בכפר הילדים באורלנדו
▪  ▪  ▪
רות שטרית [צילום: יח"צ]

אחינועם ניני, יהורם גאון, דוד דאור, שרון חזיז, איתי טירן, עידו תדמור, דודו שטרית ועוד ועוד אמנים יופיע בהתנדבות באירוע התרמה השנתי של הקרן "תנו לילדים את העולם" של האגודה למלחמה בסרטן ומשפחת שטרית. האירוע יערך במלון הילטון תל אביב בהנחיית אייל קיציס.
הקרן על שם מירי שטרית, בתם של רותי והשר מאיר שטרית, מאפשרת לילדים עם מחלת סרטן מתקדמת לצאת לשבוע נופש עם בני משפחתם בכפר מיוחד בפלורידה.
הקרן הוקמה בישראל לפני כחמש עשרה שנה לזכרה של מירי שטרית ז"ל, בתם של רות ומאיר שטרית, שר הבינוי והשיכון. במסגרת הקרן יוצאים ילדים חולי סרטן במצב מחלה מתקדם לשבוע נופש עם בני משפחתם בכפר הילדים באורלנדו. הכפר המיוחד מותאם לצרכי הילדים וכולל סיוע רפואי של צוות אחיות ורופאים, בצד מתקני שעשועים ודמויות מסרטים מצוירים. עד היום, השתתפו בפרויקט הישראלי כ-400 משפחות. הקרן הינה חלק מקרן עולמית אשר יוזמת פעילות מקבילה בכל העולם. בזכות הקרן, ישראל מובילה במספר המשפחות הרב ביותר הזוכות בחוויה המשמעותית הזו לכל המשפחה.
רות שטרית אמרה, כי "נסיעה זו מהווה חוויה מלכדת ביותר למשפחה והיא אף לעיתים החוויה היחידה החיובית ולעיתים האחרונה, המשותפת של הילדים החולים עם בני משפחותיהם, שכן במהלך כל השנה עסוקים בני המשפחה בהתמודדות יומיומית עם המחלה. מאמצי הגיוס נועדו לאפשר לכל משפחה שפונה לקרן להיות חלק ממפעל ייחודי זה ולהימנע מהמתנה ממושכת שלעיתים אינה אפשרית לילדים אלה, בגלל מצב המחלה המתקדם".
מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן אמרה, כי "התרומות שנאספו לקראת האירוע יאפשרו את המשך קיומו של הפרויקט החשוב ויסייעו לקדם את המטרות אשר לשמן קמה האגודה למלחמה בסרטן, בעד החולים ונגד המחלה".

תאריך:  01/05/2007   |   עודכן:  01/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ערב התרמה - באים מאהבה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מתי זה?
יעלה 77  |  2/05/07 08:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר, הילה רפופורט
סוכנויות הידיעות מסרו מפי אלוף עבד אל-כרים כי הגיע מידע מודיעיני על מותו של האיש    שגריר ארה"ב בעירק: לא קיבלנו אישור לדיווח; מנסים להשיג מידע נוסף
רונן ליבוביץ
חברי הכנסת מסיעות האופוזיציה בירכו את השר איתן כבל על התפטרותו מחברותו בממשלת ישראל    ח"כ ישראל כץ קורא להנהגת מפלגת העבודה לתאם עם הליכוד תאריך לבחירות מוקדמות    אלדד: "אולמרט ופרץ הם סוסים מתים"
מחלקה ראשונה
כולם על במה אחת בערב חד פעמי: אלון אולארצ'יק, אפרים שמיר, יצחק קלפטר, לאה לופטין, גבי שושן, רותי הולצמן, אלי מגן, עדי רנרט ועוד... במופע מחווה למירי אלוני    בהשתתפות חברי להקת "אחרית הימים" המיתולוגית וחברים מלהקת הנח"ל המיתולוגית אשר ביצעו לראשונה את "שיר לשלום" ו"היאחזות הנח"ל בסיני"
הדר פרבר
הרמטכ"ל הבריטי החליט לשלוח את הנסיך לעירק אך אמר כי אם ישתנו הנסיבות תשתנה גם ההחלטה
ניר יהב
בטקס חגיגי נכנס מפכ"ל המשטרה החדש דודי כהן לתפקידו באופן רשמי    ראש הממשלה לא התייחס בנאומו לדוח וינוגרד    דיכטר לאולמרט: "אני מקווה שמי שעוסק במנהיגותך זוכר את התקופה בה הצעדת את הממשלה אחרי קריסת שרון"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il