X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ח"כ אמסלם אמר כי על שס להיות קשובה לרחשי לב הציבור, ועורר עליו את זעמם של בכירי התנועה לח"כים יצאה הודעה דחופה שלא להתראיין יותר בנושא וינוגרד דובר שס: "אין כל מחלוקת. דבריו של אמסלם הם תכנון ראוי וביצוע לקוי"
▪  ▪  ▪
ח"כ אמסלם [צילום: אתר הכנסת]

הבקיעים בקואליציה הולכים ומעמיקים וכמוהם גם הויכוחים הפנים מפלגתיים. אחרי התפטרותו של איתן כבל והודעתה של מרינה סולודקין כי אולמרט צריך להתפטר, הגיעו המחלוקות הפנימיות גם לשס. נראה שלא כולם בשס מרוצים מההחלטה להישאר בממשלה. ח"כ חיים אמסלם אומר כי "אם נבין שהציבור ככללותו סולד מהממשלה, נסיק מסקנות". יו"ר המפלגה השר אלי ישי הודיע ששס תישאר. גורם בשס: "אמסלם אמר את עמדתו בלבד ולא את עמדת שס והרב עובדיה יוסף".
"דוח וינוגרד הוא כדור שלג שלא ברור היכן ייעצר", כך אמר הבוקר ח"כ חיים אמסלם בראיון לאתר Ynet. לדבריו, "אם ראש הממשלה אהוד אולמרט היה שואל את דעתי הייתי ממליץ לו לקחת החלטה קשה ואמיצה שהיא לטובתו ולטובת המדינה. באשר אלינו, אני לא חושב שאנחנו צריכים להיות הראשונים שעושים קפיצת ראש בהתאם לעליהום התקשורתי, אך אם יתברר שהציבור בכללותו כבר סולד מהממשלה נצטרך להסיק מסקנות". אמסלם הוסיף, כי "אנחנו ערים וקשובים לרחשי הציבור".
מייד לאחר הראיון הורו בכירי שס לחברי הכנסת של התנועה שלא להתראיין יותר בנושא וינוגרד. הודעה על האיסור להתראיין נשלחה לכל חברי הכנסת ובה נכלל איסור להתראיין גם על נושאים הקשורים בעקיפין למסקנות וינוגרד, כמו על התפטרותו של איתן כבל.
משס נמסר בתגובה לדבריו של אמסלם כי "אין ולא היתה ולא תהיה מחלוקת בשס. עמדת הרב עובדיה יוסף, שהיא עמדת שס, מבוטאת על-ידי יו"ר התנועה השר אלי ישי ועל ידו בלבד".
יועץ התקשורת של שס, רועי לחמנוביץ', מסר עוד כי "אני סמוך ובטוח כי האופן שבו צוטט ח"כ הרב אמסלם הוא בבחינת תכנון ראוי וביצוע לקוי, ובעתיד הוא יעמוד על כך שדבריו יובאו במדויק".
הבוקר (יום ג', 1.5.07) הגיע יו"ר שס לרב עובדיה יוסף והציג בפניו את דוח וינוגרד. הרב עובדיה אמר לישי כי הוא מצר על כך שעמידתו של ישי בנוגע לתקיפה עוצמתית מהאוויר ופגיעה ביעדים אסטרטגיים בלבנון הייתה מקלה על כוחות קרקע. "למרות זאת עמדתו של ישי היתה במיעוט", אמר הרב עובדיה. עם זאת, בשס הבהירו אמש כי הם לא מתכוונים להתפטר מהממשלה.
השר יצחק כהן הבהיר אמש (ב') לאחר פרסום מסקנות ועדת וינוגרד כי "שס לא פורשת מהממשלה". לדברי השר כהן, מדובר בדוח קשה אולם לא נראית באופק איזושהי דמות אחרת שיכולה לקחת את ההנהגה באופן יותר טוב מאשר הממשלה הנוכחית.

תאריך:  01/05/2007   |   עודכן:  01/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחלוקת בשס על ההישארות בממשלה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
חחחחחחחחחחחח..........
אחמד זיבי   |  1/05/07 16:10
2
הרב אמסלם בשביל דברי אמת תשלם
מרדכי דוטש  |  1/05/07 17:54
3
לא ידעתם? ישי איטרטג ג-ד-ו-ל-ל
חץ  |  1/05/07 20:26
4
אם אוספים עצים לל"ג בעומר?
זקן השבט  |  1/05/07 23:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
מקורות צה"ל: "להד"ם. טוב היה לו היחצ"ן היה פונה לקבל את תגובתנו, ולא מפרסם השערות חסרות בסיס"    יחצ"ן קרייזי הופ שלח ל-Nfc צילום של ידיעה מבטאון חיל האוויר חתומה בידי כתב הבטאון נדב נוקד, שלפיה קנה הבטאון 500 דונם על הירח    מקורות צה"ל: הידיעה מלפני 9 שנים
רונן ליבוביץ
בזמן מלחמת לבנון השנייה, הבינו חברי ועדת המשנה לכוננות ולביטחון שוטף של ועדת חוץ וביטחון, כי ברמת הגולן אין מספיק כוחות צה"ל מול הכוננות הסורית    פה אחד הצביעו על הצבת אולטימטום לצה"ל: העלאת כוחות בתוך 24 שעות או האשמת המפקדים במחדל חמור מזה של מלחמת יום כיפור
מחלקה ראשונה
את הכפירים ניתן לראות בשטח האריות בספארי    נותרו מקומות אחרונים לקייטנה
אסף דוד-מרגלית
פרקליטות מחוז הצפון מאשימה את החברה ברשלנות שהביאה למותם של שני ילדים    מנהלי החברה, המציל והקב"ט לא קיימו את הוראות התקנות המסדירות ניהול מקומות רחצה ולא נקטו באמצעי זהירות בסיסיים
יפעת גדות
צרבת וכאב חזה שונים מאוד אך יכולים לגרום לתחושה דומה ביותר    היכולת להבחין בין צרבת למשהו רציני יותר יכולה להיות עניין של חיים או מוות    כדאי לדעת מהם ההבדלים ומתי יש לפנות לעזרה רפואית דחופה
רשימות נוספות
סולודקין: לבני יכולה להיות תחליף  /  רונן ליבוביץ
"על שרי העבודה ללכת בדרכו של כבל"  /  רונן ליבוביץ
הרב עובדיה לישי: "חבל שלא שמעו לנו"  /  מתי טוכפלד
על מלחמה ושיטות ניהול  /  רות בידרמן
לא ראויים  /  מנדי ספדי
יום העבודה האחרון  /  איינאו פרדה סנבטו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il