X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לאחר שהודיעה כי תחדש את הלימודים ותהיה האוניברסיטה הראשונה ששוברת את השביתה שהחלה לפני שלושה שבועות, חזרה בה אגודת הסטודנטים של הטכניון, והודיעה על המשך השביתה
▪  ▪  ▪
השביתה נמשכת

לאחר שהודיעה אתמול כי תחדש היום את הלימודים, ותהיה האוניברסיטה הראשונה ששוברת את השביתה שהחלה ב-10 לאפריל, חזרה בה אמש אגודת הסטודנטים של הטכניון, והודיעה על המשך השביתה. זאת, למרות הסתייגות מאופן ניהול המאבק של התאחדות הסטודנטים הארצית.
מאות סטודנטים התאספו אמש (ג') בטכניון לישיבה מיוחדת שנועדה לקבוע האם יתקיימו היום לימודים במוסד, או שהשביתה תימשך. את המושב פתח סגן יו"ר האגודה, איתי שיפריס, בסקירה על אירועי הימים האחרונים לרבות ההחלטה הקודמת להפסיק את השביתה.
לאחר הסקירה הסביר יו"ר האגודה, תומר ציטר, את הצורך בבחינת המשך פעילות המאבק במסגרת התאחדות הסטודנטים הארצית ואת המשמעויות הנובעות מהמשך השביתה. עם סיום דברי היו"ר התבקשו הסטודנטים להביע את דעתם בפני נציגי הציבור, בטרם ניגשו להצבעה.
לאחר שעתיים של דיון פורה התכנסה הוועידה לשלב ההצבעה והחליטה, למרות החלטתה הקודמת, להמשיך ולהשבית את הקמפוס עד הודעה חדשה. יו"ר האגודה הדגיש, שכינוס הוועידה התקיים לאור דרישת הסטודנטים בטכניון ולא לאור לחצים חיצוניים.
הסטודנטים בטכניון הדגישו כי "חרף האחידות הסטודנטיאלית אותה מפגינה אגודת הסטודנטים בטכניון בחזרתה לשביתה, היא אינה רואה באופן ניהול המאבק על-ידי ההתאחדות כקו שיביא לפיתרון המיטבי של המשבר בזמן הקצר ביותר. יו"ר האגודה קרא לראש הממשלה לפעול כמנהיג במדינת ישראל ולסייע בפתרון המשבר".
בהודעה שהתפרסמה אתמול באתר הטכניון נכתב: "בהפגנות שהתקיימו לאחרונה ראינו כמה חזקים הסטודנטים בטכניון, ולכן אנו בטוחים שניתן להמשיך במאבק ולהחריפו גם ללא השביתה... צברנו נזקים אקדמיים עוד מתקופת המלחמה, תיקון עקב השביתה יגבה מאיתנו מחיר אקדמי כבד משאר האוניברסיטאות והמכללות שנמצאות במאבק", נאמר בהודעה, שעליה חתום יו"ר האגודה.
עוד בטרם נודע כי הטכניון חזר בו, יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, איתי שונשיין, הגיב להחלטת הטכניון לשבור שביתה, ואמר כי "התאחדות הסטודנטים הארצית מצרה על עמדתה של אגודת הסטודנטים בטכניון שעומדת בסתירה מוחלטת להחלטת הנשיאות של ההתאחדות".
עמיתו מארגון הסטודנטים במכללות, איתי ברדה, אמר: "החלטת אגודת הסטודנטים בטכניון על סיום שביתה ללא כל הישגים הינה החלטה שגויה ואיננה מייצגת את רוב הסטודנטים בטכניון... אני בטוח שציבור הסטודנטים בטכניון ימחה ברגליו ולא יחזור לספסל הלימודים למרות החלטת האגודה".

תאריך:  02/05/2007   |   עודכן:  02/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסטודנטים בטכניון חזרו בהם: לא שוברים שביתה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
סטודנטים יקרים, טובים ונאמנים-
ספרנית  |  2/05/07 10:14
2
שביתת הסטודנטים
סטודנטית  |  6/05/07 20:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
עמי עצמון
ראש בית הספר לניהול באוניברסיטת ת"א שיגר מכתב פנימי לחברי הסגל הבכיר בו הוא מציע לפעול להפסקת שביתת הסטודנטים    בתגובה הפיץ ראש ארגון הסגל האקדמי הבכיר מכתב נגדי לפיו המרצים תומכים בסטודנטים ומכבדים את שביתתם
רונן ליבוביץ
כאלפיים סטודנטים הפגינו היום מול בית ראש הממשלה בירושלים בדרישה שלא להפריט את מערכת ההשכלה הגבוהה בישראל    המשטרה החרימה מיכל ובו עשרה ליטר דלק ושני לפידים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il