איריס בק, סמנכ"ל השיווק של פרטנר בחמש השנים האחרונות, מסיימת את תפקידה - כך נודע ל-TheMarker.
בק נחשבת לאחת מסמנכ"לי השיווק הבולטים בתעשיית הסלולר בשנים האחרונות, והפעילות המרכזית שנזקפת לזכותה בפרטנר היא בניית מהלך ההשקה וכניסת החברה לדור השלישי, לפני כשנתיים. בק היתה אחראית על בניית האסטרטגיה השיווקית ועל הצעדת החברה לפעילות הדור השלישי מבחינת מעמדו של המותג והטעמת הנושא בקרב ציבור צרכני החברה.
כיום נלחמת פרטנר ראש בראש עם פלאפון על שוק מנויי הדור השלישי, שההכנסות ממנו גבוהים יותר מאשר ממנויי מכשירים ישנים יותר. מתוקף תפקידה, בק אחראית על פיתוח עולמות התוכן בהם פועלת פרטנר: מוזיקה, תוכן וידיאו, וכדומה. בין היתר, ניתן למנות את שיתוף הפעולה של החברה עם נינט, שהפיקה את האלבום הראשון שלה באמצעות פרטנר.
בעבר כבר ביקשה בק לסיים את תפקידה בחברה, אך לבסוף הוחלט שתישאר. כעת הודיעה לדוד אבנר, מנכ"ל החברה, כי הפעם היא מעוניינת להוציא לפועל את המהלך. בק תישאר בתפקידה עד תחילת 2008.
בשלב זה לא נבחר מועמד להחליפה והראיונות לתפקיד מתקיימים בשבועות החולפים וימשיכו להתקיים בשבועות הקרובים עד לאיתור מועמד סופי.
האתגרים שיעמדו בפני הסמנכ"ל השיווק הבא הם שמירת נתח השוק של פרטנר אל מול מתחרותיה - סלקום ופלאפון - תוך ניסיון להגדילו על חשבון המתחרות; המשך פיתוח מעמד המותג בתחומי דור 3.5; הגברת השימוש במולטימדיה בסלולר והעמקת האחיזה בקרב קהלים צעירים. סמנכ"ל השיווק הבא יעסוק גם בשאלת מודל ההכנסות של החברה ובשאלה אם ניתן וכדאי לשלב פרסומות תוך כדי צפייה ושימוש בסלולר. במידה שתחליט החברה לעשות זאת, בין היתר יהיה זה תפקידו לבנות את המודל הנכון לעבודה מול מפרסמים.
בתגובה לידיעה אמר אבנר: "בתקופת כהונתה של איריס, פרטנר המשיכה להוביל את שוק התקשורת בישראל בזכות אסטרטגיה שיווקית שזיכתה את orange ארבע פעמים ברציפות כמותג מספר 1 בתחום התקשורת. בתקופה זו איריס היתה אחראית על השקת טכנולוגיית הדור השלישי והטמעתו בהצלחה בתודעת הציבור הישראלי".