X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ארבעה צעירים נהרגו בתאונת דרכים בדרום אדם נוסף נהרג בכביש גהה בהתהפכות רכב ליד צומת ביל"ו נהרג אדם אחר הולכת רגל נדרסה למוות בקריית ים
▪  ▪  ▪

שבעה בני אדם נהרגו ביממה האחרונה, בארבע תאונות דרכים קטלניות. בתאונת דרכים מצפון לבאר שבע, נהרגו סמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר ארבעה צעירים שהיו בדרכם לחופשה בדרום, לכיוון אילת. ההרוגים הם שני צעירים ושתי צעירות בשנות העשרים והשלושים לחייהם.
באותה תאונה נפצעו קשה שני בני אדם נוספים - גבר ואישה כבני 50 תושבי אחד היישובים הבדואים בדרום, שנסעו ברכב מסחרי מסוג "טנדר". צוותים של מגן דוד אדום פינו את הפצועים לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע.
ממצאי התאונה מצביעים על האפשרות כי כאשר הרכב שבו ישבו ארבעת הצעירים הגיע לקטע הכביש שבין צומת גורל לישוב הבדואי, תל שבע, בעיקול הדרך, סטתה מכוניתם מנתיב נסיעתה והתנגשה ברכב המסחרי שנסע בנתיב הנגדי. לאחר ההתנגשות התהפכה מכוניתם של הצעירים, לצד הדרך.
מהממצאים שנמצאו ברכב בו נסעו ארבעת הצעירים מתברר, כי ככל הנראה, הארבעה היו בדרכם לחופשה באזור הדרום. אחת ההערכות הן שהם היו בדרכם לסיני, מאחר שבחפציהם נמצאו דרכונים.
בתאונת דרכים בשפלה על כביש 40 נהרג אמש נהג מכונית פרטית. הוא סטה מן הכביש בין צומת ביל"ו לרמלה והתנגש בעמוד חשמל.
בקטע שבין צומת בילו לכיוון רמלה. מחקירה ראשונית של בוחני התנועה במשטרת רחובות מתברר, כי הנהג סטה כנראה ממסלולו מסיבה שאינה ברורה. הרכב התנגש בעמוד חשמל, הידרדר לתעלה והתהפך. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו.
בתאונה נוספת שאירעה הלילה נהרג אדם נוסף. מכונית פרטית, שנסעה על כביש גהה מכיוון דרום לצפון, סמוך למחלף גהה, פגעה באדם, בן 32, פלשתיני תושב הכפר קבלאת, בעת שעמד בנתיב הנסיעה של הרכב הפוגע. צוות מד"א שהוזעק למקום התאונה פינה את האיש לקבלת טיפול בבית החולים "בילינסון" בפתח-תקווה. מאוחר יותר מת האיש מפצעיו.
בקריית ים נדרסה למוות הולכת רגל בת 69 בעת שחצתה את הכביש, ככל הנראה במעבר חציה. בוחני התנועה מוסיפים לחקור את נסיבות התאונה. נבדק חשד כי נהג רכב חולף לא נתן זכות קדימה להולכת הרגל.
לפנות בוקר אירעה בתל אביב תאונה נוספת. סמוך לצומת דרך נמיר פינת איינשיין בעיר פגע רכב מסוג סוזוקי בהולך רגל בן 47 תושב עפולה, שחצה את הכביש שלא במעבר חציה. ברכב הפוגע נהג אדם בן 32 תושב נתניה. הנפגע פונה כשהוא פצוע באורח קשה לבית החולים איכילוב. אגף התנועה של משטרת מחוז ת"א חוקר את התנועה.

תאריך:  04/05/2007   |   עודכן:  04/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
7 הרוגים בארבע תאונות דרכים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
איזו תאונה קטלנית
חן ושיר  |  20/05/07 11:36
 
- הם לא יגמרו
Avivg_2  |  30/05/07 18:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
אבו מאזן חזר פסימי מהסיור האירופאי שערך לא מכבר    בישיבה סגורה עם בכירי הפתח הוא לא הוציא מכלל אפשרות הכרזה על בחירות מוקדמות לפרלמנט ולנשיאות
ניר יהב
במהלך עצרת המחאה בכיכר רבין אמר ח"כ אופיר פינס ל-Nfc כי להערכתו עד יום א' פרץ יפרוש מתפקידו    ח"כ יתום: "ממשלה ללא גיבוי ציבורי שווה כקליפת השום"
רותי אברהם
ביהמ"ש קבע כי הפעלתו התקינה של נמל התעופה, מצדיקה פטור ממכרז למפעילת מסוף מטענים
צבי נצי"ב, עידן יוסף
העיתון "וורלד טריביון" דיווח כי יותר מ-12 מדריכים צבאיים אירניים פועלים ברצועה    צה"ל איתר מדריכים אירניים ממוצא פלשתיני    מדריכים אלו הם שתכננו, אימנו ופיקחו על תקיפת דרום ישראל במהלך יום העצמאות
עמי עצמון
בתגובה להודעת ועד ראשי האוניברסיטות לפיה על הסטודנטים לשוב ללימודים ביום ראשון, הכריז ארגון הסגל האקדמי הבכיר: "אנו מגבים את השובתים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il