X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
ארסנל עשתה את העבודה עבור השדים האדומים כשסיימו בתיקו 1:1 מול צ'לסי פרגוסון: "מסיר את הכובע בפני השחקנים" מוריניו: "גאה בשחקנים שלי"
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

מנצ'סטר יונייטד זכתה הערב (ראשון) באליפות אנגליה בפעם ה-16 בתולדותיה והראשונה אחרי 3 שנים שבהם הלך התואר לצ'לסי וארסנל.
מי שעשו את העבודה עבור סר אלכס פרגוסון והשדים האדומים הם התותחנים, שסיימו ב-1:1 מול צ'לסי והרסו לכחולים את חלומות הזכיה בתואר בפעם השלישית ברציפות.
בדקה ה-43 נשארה צ'לסי בעשרה שחקנים לאחר הרחקה של חאליד בולארוז. ארסנל קיבלה פנדל וג'ילברטו סילבה תירגם את זה ליתרון 0:1 מהנקודה הלבנה.
הכחולים לא ויתרו, הציגו משחק לחימה במחצית השניה ושוב היה זה מיקאל אסיין שהציל את מוריניו עם שער שוויון חשוב, שהעניק תקווה לאוהדים הכחולים בדקה ה-70, אך משחק הנשמה לא הספיק ובסיום רק 1:1.
פרגוסון: "מסיר את הכובע בפני השחקנים"
מאמן היונייטד, סר אלכס פרגוסון, אמר לאחר הבטחת האליפות: "זה יום נהדר למועדון ולאוהדים. שמנו דגש העונה על הליגה והמפתח היה הפתיחה הטובה שלנו. הפרמייר-ליג זו ליגה מאוד תחרותית והלחץ על המועדונים הבכירים גדול.
"מאוד רציתי לזכות בליגת האלופות, אבל ברגע שלא הצלחנו בזה, הליגה הפכה למטרה העיקרית שלנו. ברגע שהצלחנו לפתוח פער בפסגה, כבר אף אחד לא יכול היה לעצור אותנו. אחד מהגורמים העיקריים לאליפות הזו, זו היכולת של השחקנים להחלים בצורה טובה מפציעות".
הסקוטי הוותיק לא שכח גם לעקוץ את מוריניו: "אין לנו סגל עמוק כמו שיש לצ'לסי, אבל הצלחנו בסופו של דבר ואני מסיר את הכובע בפני השחקנים שלי". פרגי, היום בן 66, עדיין לא רואה את הסוף: "אני אמשיך לאמן, אני לא יודע לכמה זמן אבל אני נהנה מכל רגע".
מוריניו: "אני גאה בשחקנים שלי"
"הסיפור שלנו בפרמייר-ליג נגמר", אמר מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו בסיום ה-1:1 מול ארסנל, "יונייטד ראשונה וצ'לסי שניה. אני מברך את האלופים, את השחקנים, המנג'ר, האוהדים וההנהלה. אני חייב לומר שאני גאה היום יותר מאשר כשזכינו באליפות.
"אני גאה בשחקנים שלי", המשיך מוריניו, "יש לנו קבוצה מבריקה". על ההמשך אמר הפורטוגלי: "ב-9 ביולי אני מתחיל את העונה. אני לא מבין את כל הספקולציות האלה (בדבר האפשרות שיעזוב את סטמפורד ברידג' בקיץ".
השדים האדומים יקבלו את גביע האליפות בסיום המחזור האחרון של העונה כאשר יארחו את ווסטהאם ביום ראשון באולד-טראפורד, אבל עוד לפני זה הם יפגשו את צ'לסי ביום רביעי במשחק השלמה. ניצחון ב-2 המשחקים הקרובים יעלה את מאזן הנקודות של היונייטד ל-94 וישבור שיא פרמייר-ליג.
מי שלא ישכח את העונה הנוכחית הוא כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי שהגיע לאולד-טראפורד מספורטינג ליסבון ב-2003, מצא את הרשת כבר 17 פעמים במסגרת הליגה ונבחר לשחקן העונה על-ידי השחקנים והעיתונאים. זוהי האליפות הראשונה של רונאלדו עם מנצ'סטר.

תאריך:  06/05/2007   |   עודכן:  07/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף דוד-מרגלית
עו"ד לאור עבר עבירות חניה מרובות אך סירב לשלם דוחות    שעה שניהל מו"מ מול העיריה על ביטול דוחות החניה, עתר לביהמ"ש להתיישנותם בשל אי משלוח תזכורות על-ידי העיריה    לאור חויב בהוצאות לעיריה
מוטי אקסמיט
מייד לאחר סיום המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל פתח תקוה פרצו מהומות    אלפי אוהדים פרצו למגרש ורמסו זה את זה    שני פצועים באורח קשה
הילה רפופורט
בראיון לתחנת טלוויזיה אירנית טען מזכ"ל החיזבאללה, חסן נסראללה, כי החלקים החסויים של דוח וינוגרד קובעים כי ארה"ב היא שהחליטה על היציאה למלחמת לבנון השנייה
איריס פרחי
תובע קנה רהיטים לסלון ולא קיבל אותם במשך כחצי שנה    החברה האשימה את מלחמת לבנון השנייה ובית המשפט דחה את הדברים וביטל את העסקה
אלעזר לוין
פרופימקס אירגנה קבוצה של 15 ישראלים, שרכשו 33% ממסוף מטענים בארה"ב, ומכרו אותו לאחר זמן קצר ברווחי שיא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il