X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש הממשלה התייחס לראשונה לחשדות בהם מעורב עזמי בשארה, אך ציין כי מדובר במקרה פרטי שאינו מלמד על שאר אנשי המגזר אולמרט אמר את הדברים במהלך ישיבת סיעת קדימה לפני הישיבה שוחחו ביניהם אולמרט ולבני במשך דקות ארוכות
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

על-רקע המצב הפוליטי הלא פשוט אליה נקלעה, התכנסה היום סיעת קדימה ושמעה מראש הממשלה סקירה של משימות הממשלה והקואליציה לתקופה הקרובה. אולמרט לא מתפטר ומשדר עסקים כרגיל. ראש הממשלה הגיע לישיבת סיעת קדימה כשהוא שרוי באווירה טובה ובמצב רוח טוב. לפני פתיחת הישיבה הסתודדו הוא ושרת החוץ ציפי לבני דקות ארוכות, כשהם ישובים במקומותיהם זו לצד זה, וממתינים לפת הדיון.
"זאת הזדמנות טובה להציג בפניכם את הנושאים המרכזיים שסביבם תתמקד עבודת הממשלה בשני הרבעונים הקרובים" אמר ראש הממשלה בפתח ישיבת הסיעה, שהייתה סגורה לתקשורת. לדברי אולמרט, "לממשלה יהיו בתקופה הקרובה שלושה מוקדי פעילות".
אולמרט פירט את מוקדי הפעילות ואמר, "בנושאים הביטחוניים מדיניים: קידום הערוץ הבילטראלי מול הפלשתינים, יצירת אפיקי הידברות עם מדינות ערב המתונות, יישום דוח וינוגרד, מוכנות העורף, ומוכנות מערכת הביטחון למתארי האיומים ולתפיסת הביטחון של ישראל".
אולמרט המשיך ואמר כי "בנושאים החברתיים כלכליים: קידום ומימוש התוכנית הלאומית שגובשה ע"י המועצה לחברה וכלכלה ואושרה ע"י הממשלה, צמצום העוני, גידול בצמיחה, רפורמה בחינוך ובהשכלה הגבוהה, השלטון המקומי - הטיפול ברשויות, תוך מתן דגש על תחילת הדיון המעשי בחוק העיריות, חיזוק הביטחון האישי, התמקדות ושימת דגש ייעודי לקבוצות ייחודיות - בהן עולים ומגזרים, גיבוש ויישום תוכניות לאומיות בתחבורה ובבטיחות בדרכים, חיזוק הצפון והנגב וקידום פרויקטים ייעודיים, ואישור תקציב 2008".
ראש הממשלה אמר לחברי סיעתו כי "מבחן חשוב ביותר ליעילות הממשלה ולתפקודה הוא שיעור הביצוע בפועל של תוכניותיה מתוך הנגזרת של תקציב המדינה. הממשלה תקיים מערך בקרה באמצעותו תעקוב אחר תוכניות העבודה, שלביהן וקצב יישומן בשטח".
במהלך הישיבה דנו חברי הסיעה בנושאים שונים ונוספים אותם צריכה הממשלה והסיעה לקדם בתקופה הקרובה ובכללם: נושאי איכות סביבה, מים ואנרגיה, המגזר הלא-היהודי, פיתוח תשתיות הרכבת, פנסיות לעולים מבריה"מ לשעבר וחיזוק יישובי קו העימות.
בהתייחסו לחשדות המיוחסים נגד ח"כ עזמי בשארה אמר ראש הממשלה אולמרט כי "אני מקווה שרשויות אכיפת החוק ימצו את כל הצעדים שניתן בכדי להעמיד את בשארה לדין, שכן החשדות נגדו קשים מאין כמוהם. אולם בשארה הוא אדם יחיד והוא איננו מייצג את האוכלוסיה הערבית-ישראלית כולה. להיפך. פעילותו מקוממת אך אין כל צורך לייחס אותה לכלל האוכלוסיה הערבית בישראל. פחות מאחוז אחד מכלל אזרחי ישראל הערבים היו מעורבים בעבירות ביטחוניות נגד ישראל מאז קום המדינה ונתון זה הינו משמעותי ביותר בהתייחסנו לפרשות כאלו".

תאריך:  07/05/2007   |   עודכן:  07/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אולמרט: "בשארה חשוד במעשים חמורים מאין כמוהם"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לאולמרט: אז מה אם בישארה חשוד
וועלוואלע טרוקס ב  |  7/05/07 19:21
2
ומה עם הירשזון
מקשה הקושיות  |  7/05/07 20:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
עמי עצמון
פרסום ראשון: בגילוי דעת, אשר תוכנו הגיע לידי Nfc מביעים אנשי אקדמיה בכירים תמיכה בעזמי בשארה: "אנו מעדיפים את גרסתו על פני גרסת השב"כ"
רונן ליבוביץ
ח"כ מיכאל איתן פנה ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, על-מנת שיבהיר לציבור מספר נקודות בפרשת בשארה    לטענתו, "חוק החסינות אינו חל במקרה של בשארה ולא היתה מניעה חוקית לעכבו או לעוצרו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il