X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דוד רוזנטל מוצא את עצמו נדרש לאיזה ריקשה שתגלגל אותו החוצה מגחלים, מסעדת שיפודים בראשל"צ, שמילאה אותו בבשר עסיסי בכמויות גרנדיוזיות ושברה לו את המיתוס העצמי שאין כמות שתשבור אותו
▪  ▪  ▪
[צילום: גחלים]

יצאתי עכשיו, דהיינו זמן קצר לפני כתיבת שורות אלה, ממסעדת "גחלים" באזור התעשיה החדש של ראשל"צ. בעצם, אני לא יכול להיות כל כך פשטני ולהגיד "יצאתי". התגלגלתי, התנועעתי בכבדות, יצאתי כשכרסי בין שיניי אבל לא סתם "יצאתי". סעדתי בהרבה מאוד מקומות ואני זוכר אחד, אולי שניים, שהשתוו ברמתם למסעדה הנפלאה הזו, אם לוקחים בחשבון את התמהיל שבין כמות לאיכות ומחיר.
אחרוג מהנוהל ואעבור ישר לתאר את המנה העיקרית שהזמנתי: מנה שנקראת מיקס גחלים - שילוב של כבד אווז, פרגית ופילה בקר. כל זה עולה 95 שקל עם תוספת בצד, ואתם אומרים לעצמכם "נו, בטח דגימה שלא מספיקה לקצה הקרחון". אז זהו, שמה שהגיע לי היא מנה שלא תתואר בכלל, משהו גרנדיוזי שאפילו בעל תיאבון שכמוני לא יכול היה לסיים, ואני תמיד יורד על כל הצלחת מתוך פילוסופיה שבשר שלא נאכל הוא בזבוז. אז זהו, שהמיתוס העצמי נשבר, גם אני יכול להשאיר בשר בצלחת. ומילא הכמות, הכבד אווז היה תאווה לחיך ברמות שלא תמיד מגיעים אליהן.
אז עכשיו, אחרי שהתלהבנו, ניקח אוויר, ננשום ונעבור לספר קצת על המקום. גחלים ממוקמת באזור התעשיה החדש של ראשל"צ, מקום רחב מימדים שיכול להכיל יותר מ-200 איש. במקום מסעדה רגילה שלצידה רחבת אירועים (אם כי גם במסעדה עצמה ניתן לערוך אירועים). המקום כשר (היי, גם אם אתם לא מפרידים בין גדי לחלב אימו, כמוני, תאמינו לי שלא תרגישו), האולם נקי ומרווח, הבשר מעדן, השירות כיד המלך ובכלל, זו הייתה ארוחה שתיזכר עוד הרבה זמן, מאלה שאתה רץ ומספר עליהן לחבר'ה.
אז פתחנו עם איזה מיליון סוגי סלטים (מי סופר?), שמגיעים עם שתי לאפות חמות וטריות ויעלו לכם 12 שקל במידה שהזמנתם מנה בשרית ו-24 שקל אם הסתפקתם רק בהם. אחר כך הביאו לנו קערית פטריות מהבילה ואז עברנו לעיקריות. על שלי כבר סיפרתי לכם, הגיע הזמן לספר לכם על זו של שותפי לארוחה - סטייק פרגית, שלושה נתחים בגריל או במרינדה, יחד עם תוספת חמה וסלט. חישבתי בראש משהו כמו 60 או 70 שקל למנה הזו, עד שהתברר לי שהיא עולה 42 שקל. וכן, גם השותף לא יכול היה לסיים את שלו. אחר כך לקחתי בוואריה (16 שקל) שהייתה מדהימה למרות שלא הייתה חלבית. אתם לא חייבים ללכת על המנות הגדולות, ויכולים להסתפק במשהו צנוע כמו שיפוד בשר, מנה שתנוע בין 17 ל-22 שקל ועם הסלטים תסגור אתכם יפה. באחריות.
אז כן, אם לא הבנתם עד עכשיו - נהניתי כמו שמזמן לא נהניתי. האירוח היה מופלא, המלצרית הייתה חיננית, המקום מזמין וטעים והמיקום מעולה ונוח (מטר מאיילון דרום). רק על דבר אחד אני כועס עליהם שם ב"גחלים" - שאף אחד לא הביא לי ריקשה בדרך לאוטו. בכל זאת, אחרי ארוחה כזו לעשות את הדרך לבד?

*הכותב היה אורח המסעדה.
גחלים - לישנסקי 20 א.ת. חדש ראשון לציון, 03-9510521
תאריך:  08/05/2007   |   עודכן:  08/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
עולה מדוח שפורסם הבוקר על-ידי קרן "הצילו את הילדים"    בסך-הכל דווח על 68 הרוגים אתמול בעירק
יפעת גדות
במחקר שנעשה בעכברים גילו מדענים כי שילוב של כימותרפיה על בסיס פלטינום יחד עם תרופה לסוכרת היה יעילה פי שלושה בעצירה או כיווץ גידולים
הדר פרבר
דובר מחלקת המדינה: בשל המצב הפוליטי בישראל הפך ביקורה של רייס מורכב יותר בטווח הקצר    "הממשל ימשיך לקדם השלום במסלול הישראלי-פלשתיני"
יפעת גדות
חוקרים גילו כי משתתפי המחקר שהשתמשו בסטטינים יותר משישה חודשים היו בסיכוי נמוך ב-55% לפתח סרטן ריאות לעומת אלו שמעולם לא נחשפו לתרופה
יפעת גדות
מטוס של חברת התעופה סבנה נחטף כשהיה בדרכו לנמל התעופה בן-גוריון    נוסעיו חולצו בפעולה של סיירת מטכ"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il