X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בלי לשים לב, שכן למיכל ניסנסון מתחת לאף, סושי שמוכיח אחת ולתמיד שדייג אוהב דגים וגם גורם לכל שאר הסביבה לחבב אותם פלוס, פלוס Runing Sushi בהרצליה פיתוח מריץ אחלה סושי ודילים שווים
▪  ▪  ▪
[צילום: Running Sushi]

לפעמים, הדברים הטובים ביותר נמצאים מתחת לאף. וכך, כבר חמש וחצי שנים, פועלת במרחק של פחות מעשר דקות נסיעה מפתח הבית שלי ה"רנינג סושי". ואני אפילו לא ידעתי. השבוע, בערב יום ראשון, הגיעו לקיצן חמש וחצי שנות בערות בהינף כתבה אחת, שבזכותה הכרתי מקום נעים שכיף לבלות בו ושמגישים בו סושי מעולה, תוך הקפדה על שימוש בחומרי גלם טריים ומשובחים.
הבעלים, ירון רומנו, הוא נצר למשפחת דייגים. כתשובה לשאלת השאלות - "דייג, אוהב דגים?", אפשר לקבוע שרומנו לא רק אוהב דגים, אלא מבין אותם. הוא גם מבין שסושי טוב הוא קודם כל דגים טריים, רצוי באיכות מצוינת. עם אבא שאחראי על "דלאל" הדגים של חיפה, שהוא למעשה הבורסה של הדגים - רומנו יכול לומר בגאווה כי הסושי שמוגש במקום מאכלס בתוכו את המיטב שיש לים התיכון (ולא רק) להציע.
המקום מציע אווירה מגניבה בישיבה על הבר הארוך, שלאורכו מסוע ועליו צלחות סושי בשלל צבעים ומחירים, ממש כמו בחו"ל. קונספט שמתאים במיוחד לאלה שאוהבים לדעת מראש מה הם מקבלים, וגם שונאים לדחות סיפוקים ויכולים פשוט "לחטוף" סושי ישר מהמסוע. חוץ מהבר, ישנם שולחנות, שממוקמים בחלל נפרד, צבוע בגוונים חמים ובו ממוקם גם מסך ענק, לטובתם של חובבי הספורט ובכלל. החלק הזה של המקום מציע אווירה קצת יותר רגועה. בהתחשב בעובדה שהגענו למקום אני ואמא שלי, בחרנו באופן טבעי כמעט באווירה הרגועה יותר.
במקום שנושא בגאון את השם "רנינג סושי" ההתלבטות באשר למגוון המנות שנזמין היתה אמורה להיות פשוטה - סושי! אבל לא כך, התפריט עשיר ומכיל בנוסף למגוון מרשים של קומבינציות ומנות סושי בודדות, גם שפע של מנות חמות וקרות מהמטבח האסייתי, ומהמטבח הוויטנאמי הבריא (שמסתמן בתור הטרנד הבא באוכל האסייתי). למרות תחושת ההחמצה הקלה, העדפנו להתמקד בעיקר בסושי והזמנו לשולחן שש רביעיות סושי אינסייד אאוט (חמש מהן במחיר 22 שקל, ואחת במחיר 25 שקל).
אחרי שני שוטים של צ'ויה, שיכר שזיפים יפני (18 שקל) הגיעה לשולחננו פלטת סושי מהפנטת ביופייה ועליה "כל טוב טוקיו". טופינג סלמון סושי - סלמון ואבוקדו בציפוי סלמון קצוץ ברוטב ספייסי, היה הפייבוריט שלי. הדג היה כל כך טרי, וכל כך מעודן, שזה היה פשוט תענוג. הפייבוריט של אמא שלי, לעומת זאת, היה הפנקו צ'יז - סלמון גבינה ואבוקדו מצופים בפנקו, שהוגש לשולחן חם, אחרי טיגון עמוק. היו גם קליפורניה ספישל - סלמון ואבוקדו עטוף בסלמון, ושלושה פילרים - שהם תרומתו הצנועה של הרנינג סושי לקידום אהבת הסושי בישראל. בישראל, הסביר ירון הבעלים בחוכמה ששמורה רק לבעלי ניסיון, חלק גדול מהציבור לא מתחבר לקונספט היפני המקורי, שכולל רק דגים חיים, ואין בו שימוש בירקות, אבוקדו ובוודאי שלא בדגים מבושלים. בשביל החיך הישראלי יצרו את הפילרים- סושי אינסייד אאוט, עם שפע מילויים מבושלים או שעברו טיגון קל בטמפורה, ועליהם שבבי טמפורה. אנחנו ניסינו ואהבנו את הרנינג פילר קליפורניה - שכלל סלמון בטמפורה, גזר ומלפפון, והגיע כשהוא עטוף באבוקדו ובשבבי טמפורה, רנינג פילר טונה בטמפורה - בתוספת גזר, אבוקדו ומלפפון עטוף באבוקדו ורנינג פילר עוף בטמפורה - עוף בטמפורה, גזר ומלפפון בציפוי אבוקדו ושבבי טמפורה.
אחרי הפתיחה המרשימה, המשכנו בארוחתנו עם שתי מנות חדשות יחסית בתפריט, שעליהן המליצו לנו בחום: סינטה בקארי ירוק (49 שקל) ודג בס במשחת מיסו מירין (69 שקל). מנת הסינטה כלל כמות נדיבה של נתחי סינטה בקארי תאילנדי ירוק ובחלב קוקוס, יחד עם אפונת שלג ירוקה ופריכה, כוסברה ובוטנים על אורז. פשוט מצוין. מנת הדג הורכבה מפילה בס במשחת מיסו-סויה ומירין, בציפוי שומשום שחור ולבן על שלל ירקות שהוקפצו בווק. קנקן קטן של סאקה חם (24 שקל) הרים סופית את המורל.
לקינוח, הלכנו על מנה מערבית דווקא, של קרם ברולה (26 שקל), אך איתו נתנו בכל זאת אקורד אסייתי לסיום בעזרתם האדיבה של שתי כוסות חליטת תה יסמין (12 שקל).
חוץ מלוקיישן מצוין להעביר בו ערב בכיף, המקום הוא גם אפשרות מצוינת, ובמחיר סביר לצהריים. במקום מציעים שלל עסקיות בימים א'-ו' בין השעות 12:00-17:00 במחירים שנעים בין 45-65 שקל וכן עסקית סושי זוגית עשירה במיוחד במחיר 129 שקל. כרגע, יש גם מבצע מיוחד ליושבי הבר, שיקבלו על כל צלחת מהמסוע, צלחת שנייה חינם - הזדמנות מצוינת ליהנות מהסושי המוצלח שמוגש במקום, וגם מהמחיר.

הכותבת היתה אורחת המסעדה.
Running Sushi - משכית 30, הרצליה פיתוח הרצליה, 09-9566966
תאריך:  09/05/2007   |   עודכן:  09/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
הממונה על מדיניות הסמים מטעם הבית הלבן מאשים את ונצואלה וקורא לאיחוד האירופי ללחוץ על דרום אמריקה להילחם בתופעה
הדר פרבר
לאחר שכוכב ענק התפוצץ, מביעים בנאס"א חשש שכוכב אחר, קרוב יותר לכדור הארץ, יתופצץ גם הוא ויפלוט קרינה מסוכנת בכיוון כדור הארץ
אריאל שמידברג
ועדת וינוגרד עומדת לפרסם בימים הקרובים את עדויותיהם של ראש הממשלה, של שר הביטחון ושל הרמטכ"ל לשעבר
הדר פרבר
בבלוג שלה קוראת היורשת למעריציה לחתום על עצומה שיזם אחד מהמעריצים    דורשת מהמושל להתנצל על שליחתה לכלא
יפעת גדות
לאחר שיצא מהאופנה לפני מספר עשורים, הטיפול השנוי במחלוקת חוזר לשימוש    הטיפול סייע ל-55% מהחולים שלא הגיבו לטיפול תרופתי לדיכאון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il