X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אלפים חוגגים בגן סאקר, אליפות אחרי תשע שנים. בהתפרעויות של אוהדי הקבוצה באצטדיון "ווינטר" נפצעו 25 בני אדם, 31 אוהדים נעצרו
▪  ▪  ▪

בית"ר ירושלים ניצחה (א', 13.5.07) את הפועל תל אביב-1:2. במשחק נטול שמחת אוהדים, מול יציעים ריקים באצטדיון "ווינטר" שברמת-גן. משחק הבית הראשון של בית"ר מתוך ארבעת משחקי עונש הרדיוס שספגה הקבוצה הירושלמית, היה שקט בתוך האצטדיון, אך רועש מחוצה לו.
חלק מקהל אוהדי הקבוצה בחר שלא להגיע כדי לחגוג אליפות במקום שבו מצטופפים בשעות האחרונות, כ-25 אלף בני אדם שהגיעו לגן סאקר בירושלים. חלקם העדיפו להגיע לאצטדיון "ווינטר" כדי להתעמת עם המשטרה. אוהדי בית"ר שהגיעו לגן סאקר, ראו את בית"ר ירושלים עושה מהפך ומנצחת את הפועל ת"א, על מסכי ענק וחוגגת תואר אליפות אחרי 9 שנים של בצורת.
בית"ר ירושלים הוכתרה כבר בשבוע שעבר כאלופת המדינה, אחרי עונש הפחתת הנקודות של מכבי ת"א, בשל עבירות על תקנון הרשות לבקרה תקציבית. הניצחון הערב על הפועל ת"א, נתן את האות לפתיחת חגיגות האליפות שיימשכו שבועיים, עד לחגיגת האליפות הרשמית שתיערך בירושלים בעוד שבועיים.
מוקדם יותר, ליתר דיוק משעות אחר-הצהריים המוקדמות, התפרסו מאות שוטרים סביב גן סאקר בירושלים וסביב אצטדיון "ווינטר" ברמת-גן ובדקו בקפידה כל אוהד שנכנס למתחם שגודר מבעוד מועד. האוהדים אומנם באו במטרה ליהנות אולם הם נשמעו ממורמרים ומתוסכלים מכך שנאלצו לצפות במשחק בשלט רחוק ולא התאפשר להם לעודד את קבוצתם, בעקבות החלטת בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. עשרות אוהדים ניסו בשלב מסוים לפרוץ את מחסומי המשטרה, מחסומים אשר הוצבו בסמוך לבמה המרכזית, במה שבה מופיעים בשעות האחרונות, אומנים שהגיעו לשיר בין היתר, לראשונה את שיר האליפות של בית"ר ירושלים.
שוטרי משטרת ירושלים ניסו לחסום את האוהדים, ובתוך כך לפחות חמישה אוהדים התעלפו וטופלו בידי צוותי מד"א שנמצאים במקום האירוע.
גזרת "ווינטר" הניבה כוחות גדולים של שוטרים שניסו במשך שעות ארוכות לפזר בכוח את אוהדי בית"ר ירושלים, אשר התגודדו סביב אצטדיון "ווינטר" והתפרעו מול כוחות המשטרה.
בשלב מסוים, סגרה המשטרה לסירוגין את כבישי הגישה בסמוך לאצטדיון "ווינטר", זאת לאחר שאוהדים, שהחלו לזרום למתחם האצטדיון הרמת-גני, החלו לצעוד על הכביש ולחסום את צירי התנועה. רק לאחר שהמשטרה אשר היתה ערוכה במקום בכוחות גדולים, עצרה ארבעה מהאוהדים. רק אז פינו האוהדים את צירי הגישה, והכבישים נפתחו לתנועה.
כוחות המשטרה ניהלו בשלב מסוים משא-ומתן בקרב אוהדי בית"ר ירושלים. מספר שעות לאחר שהחלו אוהדי הקבוצה הירושלמית בהתפרעויותיהם, הושגה רגיעה. בתום אירועי ההתפרעות, עצרה משטרת מרחב דן 31 מאוהדי בית"ר ירושלים.
בסיכום התפרעויות, אוהדי בית"ר ירושלים, שהתפרעו מחוץ לאצטדיון "ווינטר" ברמת-גן, נרשמו 25 בני אדם פצועים, בתוכם 21 אוהדים וארבעה שוטרים. כולם נפצעו באורח קל. המשטרה עצרה כאמור, 31 אוהדי כדורגל, מתוכם 15 קטינים. כל העצורים נעצרו בגין הפרת סדר, תקיפת שוטרים, ידויי אבנים לעבר כוחות הביטחון והשלכת אמצעים פירוטכניים מסוכנים. במהלך האירועים, נגרם נזק לשתי ניידות משטרה, כתוצאה מידויי אבנים. כל העצורים יובאו היום לבית משפט.

תאריך:  14/05/2007   |   עודכן:  14/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
25,000 אוהדים חוגגים אליפות, 25 פצועים ו-31 עצורים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יופ ציוני
אוהדי האלופה חוגגים את האליפות לאחר שבית"ר ניצחה 1:2 את הפועל משער של דרק בואטנג בדקה ה-93. עשרות אוהדים פונו לאחר שנפצעו בחגיגות
מתי טוכפלד
את הדברים אמר ראש הממשלה אהוד אולמרט ליום חגיגות ארבעים שנה לאיחוד העיר    "התפללנו לחזור הביתה והבית שבו התחיל הכל הוא הר הבית"
עידן יוסף
יחליף בתפקידו את אלוף יאיר נוה    המינוי ייכנס לתוקפו בעוד שבועות אחדים
מוטי אקסמיט
השר לביטחון הפנים ומפכ"ל המשטרה יעניקו מחר דרגות ניצבים ומינויים חדשים, לסבב הניצבים הראשון בעידן כהן. סגן מפקד המחוז הצפוני-תנ"צ דב לוצקי הודיע היום על פרישתו מהמשטרה
רונן ליבוביץ
הנשיא לשעבר, יצחק נבון, פנה במכתב לממלא-מקום נשיא המדינה, דליה איציק ובו בקשה לחון את חברת הכנסת לשעבר, נעמי בלומנטל    ל-Nfc אמר: "יש להמיר את המאסר בפועל לחודשי שירות ולקצר גם את התקופה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il