X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ביהמ"ש המחוזי בחיפה הטיל צוי הגנה על הציבור מפני עבריין מין אלכוהוליסט המשתחרר מכלאו הצו כולל איסור צריכת אלכוהול
▪  ▪  ▪

ביהמ"ש בחיפה דחה אתמול (יום ב', 14.5.07) בקשה של עבריין מין המשתחרר מהכלא, שלא להטיל עליו איסור צריכת אלכוהול במסגרת צו פיקוח ומעקב על עברייני מין המשתחררים.
רפאל זינתי הורשע לפני כעשר שנים בעבירות של מעשה סדום ואינוס. במסגרת ההכנות לשחרורו פנתה המדינה לבית המשפט להטיל עליו צו פיקוח ומעקב על-פי חוק ההגנה על הציבור מפני עברייני מין שנחקק בשנת 2006. זינתי טען באמצעות סניגורו, עו"ד אלון נשר, כי הטלת צו האוסר ומגביל את צריכת האלכוהול אינו ישים כיון שהוא מכור ואינו יכול להמנע. "מתן צו כזה הוא בבחינת 'לשים מכשול בפני עיוור' ודינו של זינתי להכשל ולהפר צו כזה", טען הסניגור.
המדינה הציגה מנגד חוות דעת מטעם מנהל חטיבת הערכת מסוכנות ומנהל השירות הפסיכיאטרי בכלא ד"ר ברגר, לפיה "סקלת המסוכנות המינית: 99 state, הראתה על ציון גבוה של 7. מסוכנותו המינית לטווח ארוך היא גבוהה". המדינה טענה עוד כי מחוות הדעת בעניינו עולה כי הוא ביצע את העבירה כשהוא תחת השפעת אלכוהול וכי צריכת אלכוהול מגבירה את מסוכנותו.
השופטים, אלרון, סוקול וסעב, דחו את טענות הסניגור וכתבו כי "המטרה של שמירה על הציבור מפני עברייני המין, הנה המטרה המרכזית והעיקרית לחוק... וכי החוק שם את הדגש על ההגנה על הציבור מפני העבריינים". הם קבעו כי זינתי חייב לעבור טיפול גמילה ולשם כך הם מוכנים לדחות את ביצוע הצו ב-30 יום "כל עוד יימצא זינתי בהליך גמילה".
לבסוף הוטלו על זינתי הצוים הבאים: איסור צריכת אלכוהול ביחד עם קטינים או הסובלים מהגבלות נפשיות או שכליות; איסור להמצא נתון תחת השפעת אלכוהול במקום ציבורי; איסור יצירת קשר כלשהו ובכל דרך עם קורבן העבירה; ואיסור שימוש בסמים מסוכנים.
כמו כן הורו השופטים לזינתי לשתף פעולה עם גורמי הפיקוח ולקיים את דרישות החוק. עוד נקבע כי יחול עיכוב ביצוע הצו המתייחס לאיסור צריכת אלכוהול ו"זאת, למשך 30 יום מהיום, ובלבד שיודיע בפרק זמן זה, כי יש בדעתו להשתלב בתוכנית גמילה ובפיקוח הגורם המוסמך עפ"י החוק. היה והמשיב ישתלב בתוכנית גמילה, אזי, צו העיכוב יישאר על כנו כל עוד המשיב יימצא בהליך גמילה כאמור, ובמידה ולא תבוא כל הודעה על הסכמתו להשתלב בתוכנית גמילה מאלכוהול, צו העיכוב יבוטל וצו איסור צריכת האלכוהול יחול באופן מיידי, בכפוף לאמור לעיל".

תאריך:  15/05/2007   |   עודכן:  15/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביהמ"ש: קודם כל להגן מפני עברייני מין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
עמותת בית ספר רחוב והמרכז המשפטי לילד פנו לחברי הכנסת סער ויחימוביץ' בבקשה לקדם הצעת חוק שתאפשר חסימה לשידור תכנים למבוגרים באינטרנט ובסלולרי בחינם
עמי עצמון
עו"ד יעקב טל נדון ל-4 שנות השעיה משום שסירב למלא אחר התחייבותו לראש ההוצאה לפועל, התנגד לביצוע צו מאסר והתעלם מתלונה שהוגשה נגדו    בית המשפט העליון: "העונש מבטא באופן הולם את חומרת המעשים"
אריאל שמידברג
גידול של כ-7%    ההון העצמי הסתכם בכ-273.9 מיליון ש"ח, גידול של כ-54%
רונן ליבוביץ
ח"כ מיכאל איתן מציע לעגן בחוק את חסינותו של מבקר המדינה    על-פי ההצעה, אסור יהיה לפתוח בחקירה פלילית נגד המבקר אלא באישורו של היועץ המשפטי לממשלה
אריאל שמידברג
היחידה הארצית לחקירות הונאה סיימה את החקירה בפרשת ה"ניסויים הרפואיים בקשישים"    במהלך החקירה נחקרו עשרות מעורבים והחוקרים הסתייעו במומחים מתחומי רפואה שונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il