|
1 |
|
|
יש עוד מקום בקופת השרצים של אולמרט,לעוד פרשת שחיתות ?רק אל תספרו לנו שאולמרט דורש לפתוח בחקירה פלילית נגד מזוז ? ואם כבר מבקר המדינה: "ידיעות אחרונות" חייב לבקש סליחה ולהתנצל בפני מבקר המדינה, על הכותרות הבומבסטיות מאתמול שגובלות בהעלבת עובד ציבור בכיר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אשרי המאמין |
|
|
|
|
|
אמנון אברמוביץ, כתב החצר של אולמרט ,מאשים
את מבקר המדינה,בהפצת שקרים על אולמרט כדי להפילו מכהונתו כראש ממשלה .
אמנון אברמוביץ האשים את ברובסקי.בשחיתות , וגרם להשעתו מעבודתו ממשרז מבקר המדינה . הוא זוכה . .
זו הדרך של פרשן הזוי , שאינו ראוי לתפקידו.
אמנון אברמוביץ, פרשן צנרת הביוב, חייב לבקש סליחה
ממבקר המדינה לינדנשטראוס. . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שושפרי |
|
|
|
|
|
אברמוביץ נכנס בזמנו באחוריו של שרון ופשוט לשונו החליפה אחורים כך צשאין סיכוי שיחזור בו, אינטגריטי והגינות אינם מונחים מוכרים לו,
אולמרט המושחת לגביו שה תמים שמתנכלים לו כולל החיזבאללה והמבקר |
|
כתובת IP: |
217.132.233.129 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
tאיציק |
|
|
|
|
|
אמנון אברמוביץ משקר ומעוות את העובדות,
לכן החלטתי לעבור לערוץ 10 כדי לא לראות את פרצופו.
אמנון אברמוביץ מכר את האמת תמורת נזיד עדשים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שיי ל |
|
|
|
|
|
שהבן אדם הזה יבקש סליחה? הוא הרי חי בתוך אמבט רעל שמאלני. הבן אדם מורעל וחי בתוך הפנטזיות של עצמו. יבוא יום והוא ישלם את המחיר בגדול, אינשאללה.
אמנון אברמוביץ משמש נושא כליו הגמד של אולמרט וליצן החצר העלוב ביותר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א.ד. |
|
|
|
|
|
עיתונאי בינוני ורדם רע. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סטיבס |
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
כמה זמן הציבור ימתין עד שמזוז יחליט לטפל בתיקים של אולמרט. חבל על המדינה כל יום עובר הטיפול בתיקים אלה מתחיל להסריח. האם מזוז מפחד מהפה של אולמרט? שיפנה את המקום לאנשים יותר אמיצים שהצדק בראש מעייניהם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כפתור ופרח |
|
|
4 |
|
|
מיוחד עבורו. כנופיה כזו גדולה, יצטרכו לבנות בעבורה
בית כלא מיוחד, הם ידאגו כבר להיתרים מיוחדים, טוב עד
כאן בציניות. אין גבול לעורמה, לדרכי הרמיה של בריון
הרחוב אולמרט וכל הכנופיה הסובבת אותו. אין ספק שערוץ
2 והכתב שלהם הערפד אמנון אברמוביץ, העיתונאים מידיעות
אחרונות שמעון שיפר ואחרים צריכים להתנצל בפני מבקר
המדינה, ולא יש להגיש נגדם תביעת על העלבת עובד ציבור בכיר שעושה עבודתו נאמנה מכוח החוק המוקנה לו.
לעמותת אומ"ץ לתשומת ליבך לפעול בעניין זה במהירות
ובנחרצות. שוב יישר כוח גדול לעיתונאי יואב יצחק שלא
מרפה מהשחיתויות של אולמרט וכל הכנופיה הסובבת אותו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טוהרת המידות |
|
|
5 |
|
|
עובד על כולנו בעיניים!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שושי |
|
|
6 |
|
|
אולמרט בלחץ !! הכל נסגר עליו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמיל44 |
|
|
7 |
|
הדלפה |
|
יובלית | 16/05/07 11:46 |
|
|
מאד שקוף שהמקור של יואב יצחק הוא מבקר המדינה, וכאן צודק אולמרט. ההדלפה באה בוודאי ממשרד מבקר המדינה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יובלית |
|
|
|
|
|
יואב יצחק העביר את החומר החקירה נגד אולמרט למבקר המדינה ,ולא להיפך.
אולמרט מאשים את המבקר כדי להסיח את הדעת מהחקירות
הרבות נגדו. אולמרט מצליח ,עובדה שאתה האמנת לו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רונית פ |
|
|
8 |
|
|
גבי גזית דאג למספר אוטובוסים כדי להעביר תושבים
משדרות ,המופגזת מקאסמים ,לקיבוצים המוכנים לארח אותם. .
ראש ממשלתנו עסוק בפגישה עם הרב עובדיה ,במקום
לבקר בשדרות. שם היה מקומו, לעזור לתושבים,. שהופקרו.
נ.ב. גבי גזית אנו מעריצים אותך . בבוא היום, כשהממשלה
תוחלף , מקווים שתחזור לשידור . אנו אוהבים אותך. תהיה חסר לנו. . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שושפרידמן |
|
|
9 |
|
הדלפה |
|
יובלית | 16/05/07 12:31 |
|
|
מאד שקוף שהמקור של יואב יצחק הוא מבקר המדינה, וכאן צודק אולמרט. ההדלפה באה בוודאי ממשרד מבקר המדינה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יובלית |
|
|
|
|
|
בכלל את המאמר? לדעתי ישנה אפשרות אצל פולק, במשרד שלו, מישהו שהסתכסך עם עובד יחזקאל. מישהו בחברה שבונה. מישהו או מישהי בעירית ירושלים שהסתכסך עם אולמרט, או סתם מצאה מסמך מאותה תקופה. אז איפה את רואה את השקיפות שזו דליפה מהמבקר? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ברוריה מקרית חיים |
|
|
10 |
|
|
בגינה, יש סיבה חשובה נוספת מדוע חשוב ודחוף לסלק מושחתים מהשלטון.
הם עוברים עבירות בעצמם והגרוע שגם מחטיאים את כל סביבתם.
כל כך הרבה אנשים עברו עבירות בגלל ממונה ששמו אולמרט.
השחיתות מתפשטת כמו מגיפה, הורסת נורמות ומהווה דוגמה אומללה ושלילית לאזרחים.
לאן ולמי ישאו האנשים את עיניהם כדי לקבל דוגמה והשראה?
העם חייב להגן על עצמו מפני הסגנון הזה, לסלק הכי מהר שאפשר, ולנקות אחרי.
חייבים!!
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עין צופיה |
|
|
|
|
|
כל הכבוד! לא הרבה דברו על המסקנות ותוצאות של מעשי אולמרט על החברה כולה, אבל את/אתה כן עשית באופן חד וחלק. כתבת מה שאני מרגישה כבר הרבה זמן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
CONNECTOR |
|
|
11 |
|
|
מיהו יהושע פולק,למה לא נבדק חלקו בפרשיה,אם אינו נגוע באינטרסים.
אגב האיש משמש כסגן ראש העיר ירושלים וממלא מקום ראש העיר, מושך בחוטים כפי שנהג במועצה הדתית ירושלים ולא בדיוק בידיים נקיות
אבל דבר אחד לא ברור כיצד סגן ראש עיר בתפקיד מלא על כל המשתמע יכול בעת ובעונה אחת למלא תפקיד גזבר העיר "ביתר עילית". מפליא אותי שאף אחד לא בדק אף אחד לא הרים גבה לא שר-הפניםלא המבקר. צחוק מהעבודה וצחוק על קופת המדינה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהושע בן-נון |
|
|
12 |
|
|
מבקר המדינה,לא מכיר בחוקי מדינת ישראל.
שהרי,הכנופיה,הם החוק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זקן |
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
כמה זה פטטי לקרוא את הידיעה שהושמה בראש החדשות של האתר.
כאשר אתה קורא היום את מה שכותב משה גורלי במעריב וכאשר אתה שומע את מרדכי גילת שאינו אוהב את אהוד אולמרט לחלוטין ןטןמר שהענין של כרמיה יגמר בלא כלום -ממש כך , וכאשר אתה קורא את הידיעה המצחיקה שעובד דבר פעמיים עם פולק אתה מבין שההר מוליד עכבר . ואם עובד דיבר אז מה ,איך זה נוגע לשוחד לכאורה שאולמרט קיבל כאשר אנו קוראים שכנראה לא רק שאולמרט שילם פחות אלא יותר ממה שיכול היה לשלם . כאשר אנו קוראים על מה רצה המבקר להיסתמך -על חוות דעת של שמאית שנתנה את שווי הבית התיאורטי ולא את המחיר שניתן היה לקבל בעדו ,כי כך ציוה עליה המבקר . כאשר אנו קוראים שאותה שמאית לא ידעה כלל שהחברה הציעה למישהו את הבית במחיר נמוך יותר מאשר אולמרט שלם וכי עובדה זאת שהיתה ידועה למבקר הוסתרה מפניה של השמאית ץ כאשר אנו קוראים שמספר שמאים אחרים קבעו שהמחיא שאולמרט שילם היה ראוי וסביר , כאשר אנו קוראים שהמבקר לא היה מסוגל לתת דוח ברור אלא ביקש שהמשרטה תחקור אנו מבינים שיואב יצחק נמצא בצרה אמיתית. הוא ביסס בשך שנה את כל גורלו על כך שאולמרט יורשע אבל מה שמסתבר שלא דןבים ולא יער.
יואב יצחק נלחם את מלחמת חייו עתה. באם כפי שכל הסימנים מורים היועץ ישים את הנושא בהקפאה העמוקה של תהום הנשיה יעמוד יואב יצחק במצב מביך .
מביך אמרתי ,זו מלה עדינה .
במצב בלתי אפשרי. במצב של הליכה לגרדום דעת הקהל .
אולמרט יתבע אותו לדין על הוצאת דיבה . אפשד לתבוע לדין על דיבה מספר שנים לאחר שהדיבה פורסמה . אולמרט ברגע מסוים יסיים את תפקידו כראש ההשלה ואזי יהיה משוחרר מחובת ממלכתיות וההיסטוריה שלו כאיש שתבע בזמן היותו ראש עיריית ירושלים מספר פעמים את העתונות הירושלמית וזכה בכולם .מצביעה שהוא לא יהסס לתבוע את יואב יצחק . וזאת תהיה תביעה מהסוג שלא היינו רגילים לה בעבר . תביעה שתתן8 ביטוי לכל מה שהצטבר "בבטן " של אולמרט כל אותה תקופה שיואב יצחק בפסקנות רבה קבע שהוא קבל שוחד . לא לכאורה אלא קבל .יואב יצחק שם את כל הביצים בסל אחד . הוא כל כך היה בטוח שיש בידו אוצר עד שלא נקט אפילו באמצעי זהירות מינימליים .
יואב יצחק מבין את מצבו הנואש ומנסה למנוע את הרע מכל שיגיע אליו .
הבית ברחוב כרמיה אינו מיושב עדיין אבל מי שיגיע בסכומו של דבר כנראה לשבת ,לא בבית ,אלא בבית הסוהר יהיה כנראה יואב יצחק . יכולים כל הכתומים והליכודניקים והמנאצים למיניהם לכתוב מה שהם רוצים הסוף של יואב יצחק מתקרב.
אני משוכנע שמה שאני כותב כאן ימשוך הרבה אש של שושפרי ושל עוד כמה שונאים אובססיביים של אולמרט אולם העובדות כנראה חזקות מכל דבר אחר . מי שרוצה להמשיך ולעטות על עיניו מסכה המסתירה ממנו את העובדות האמיתיות והמשתמע מהן עכול לעשות זאת אבל בזה הוא רק נוהג מנהג בת יענה.נראה מי יצחק אחרון יצחק יואב או אהוד אולמרט .
אתם בטח חושבים שאת המגילה הארוכה הזאת כותב אוהד של אולמרט אתם יכולים לחשוב מה שאתפ רוצים . אני לחלוטין איני מאוהדיו האישיים של אולמרט אבל כעו"ד המצוי קצת בנבכי החוק אני רואה בדיוק לאן זה מוביל . ויואב יצחק לא יאהב את המקום שאליו הנושא יגיע. מאוד לא יאהב . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהושוע י-עו"ד |
|
|
|
|
|
יואב יצחק ויתעסק בזה לאחר שיעזוב את הפוליטיקה.
מי יממן לו את זה? כבר לא יימצאו לו "תורמים" שיתמכו בו לגבי התביעה הזאת, מאחר ולא יוכלו לקבל ממנו שום תכל'ס. הוא יהיה גמור פוליטית.
|
|
כתובת IP: |
217.132.201.131 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא פתטי |
|
|
|
|
|
תגובתך הארוכה היא גם גם מקורית וגם מוצלחת. החלק המקורי אינו מוצלח, והחלק המוצלח אינו מקורי. האם מכתבתו זו של יואב יצחק אתה מבחין שהוא הולך להפסיד ? ברוב התלהבותך מההצלחות של אולמרט להביס בבית המשפט את כל העתונאים שהוא תבע,שכחתה להזכיר לגולשים איך ברח אולמרט באמצע המשפט שניהל נגד העתונאי מוטי גילת. זה היה לא מזמן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
T.N.T |
|
|
|
|
|
תחשוב קצת בן אדם, ואתה קורא לעצמך עו'ד? תחשוב קצת על מה שקורה.
אתה חושב שלאולמרט חשוב הכסא שלו עד כדי כך שהוא נלחם נגד כל המדינה ונגד כל העם? אם זה היה הכל אז הוא היה כבר נעלם לפני מלחמת לבנון ויוצא לפנסיה מאושרת.
אבל אולמרט נלחם על חייו החופשיים. הוא יודע שכל זמן שהוא רוה'מ אז בכלל לא קל לתחוב אותו למחבוש. יש שמפחדים ממנו ויש שתלויים בו ויש שסתם מלקקים לו כמו כל עתונאי החצר. בשביל אולמרט זה או משרת רוה'מ או בית הסוהר לאור כל ההאשמות הפליליות כביכול שטוענים שעשה. אז כל זמן שהוא נשאר רוה'מ אז הוא אדם חופשי אבל אחרי זה אין כבר שום בטחון בכלום. כאזרח מאומה לא מפריע לתבוע ולעצור אותו ומזה הוא מפחד.
תן לו חסינות נגד כל התביעות הקיימות או אלו שעדיין לא צצו, ותראה שאולמרט מסתלק היום.
וכשזה יקרה הבה נקוה שיקח אתו את עומרי שקבל מאסר בפועל ועדיין לא שמענו אם ישב. כנראה גם זה תודות לקדימה בראשותו של אולמרט, מי יודע?
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אני צוללת |
|
|
|
|
|
יש לי חדשות ישנות בשבילך.
אהוד אולמרט, בהיותו שר, נתבע ע"י העיתונאי יוסף כהן, עורך המקומון הירושלמי "כל העיר" על הוצאת דיבה- והפסיד.
הוא, השר דאז אהוד אולמרט, נדרש לשלם לתובע, עשרת אלפים שקלים.
פורסם בידיעות-אחרונות/ 18.8.04 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נרי אבנרי |
|
|
|
|
|
עו"ד אתה טועה ומטעה גולשים.אולמרט ניצל מחקירות
רק בזכות יועצי המשפט אפסיים שלא היו מוכנים להתמודד
עם אולמרט ..
היועץ המשפטי מזוז עושה הכל לדחות את ההחלטה באם להגיש תביעה משפטית נגד אולמרט . מזוז גבור על חלשים.
איך חבר כנסת יכול לרכוש בתים במליוני דולר . יש לו מספר בתים. בזמנו קראתי שפנו אל אולמרט במסגרת תפקידו כחבר כנסת ,
והוא לקח המון כסף. איש חמדן , שתמיד אהב את חיים
של דולצה ויטה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שי חיפה |
|
|
|
|
|
אח שלי עד היכן התדרדר המקצוע, אינל יכל לכתוב מכתב אחד ללא שגיאות כתיב. אתה עו"ד כמו שאני ספר כלות ופדיקוריסט. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עופר הדרומי |
|
|
|
|
|
היה לי הכבוד להכיר עו"ד מושחתים, מוציאים ממך את
כל הכסף בטריקים , ואני חייב לשתוק. מצד אחד יש כל כך
הרבה עו"ד , אבל התאכזבתי מהחמדנות שלהם חבל שלא הכרתי
הגונים. אני בטוח שיש. אך לצערי לא היה לי מזל .
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלי ת"א |
|
|
|
|
|
בקשר לבית בכרמיה , איני עו"ד , מדוע עד היום לא
הגיש אולמרט תביעת דיבה נגד יואב יצחק על כל החשדות נגדו?? מאין לך שיגיש תביעה לאחר סיום תפקידו כראש ממשלה. ? בטוחני שיואב יצחק בדק היטב את הראיות לפני שפירסם את התחקיר.
רפי גינת עדיין לא הגיש תביעת דיבה נגד יואב יצחק.
לכן, אין באפשרותו להתמנות למנכ"ל ערוץ 2. . מאחר והשחיתות הצבורית חוגגת רפי גינת עשוי להתמנות לתפקיד הבכיר, מקווה ששלטון החוק לא יאפשר לו. .
.
היום התנהלות אולמרט הייתה מבישה כראש ממשלה היה צריך להיות
בשדרות, העדיף את רב עובדיה . זו ההתנהלות של אולמרט.
ומה בקשר לקרב סלוקי בה נהרגו 33 חיילים כשהסכם הפסקת אש כבר נחתם ?
. לדעתי אולמרט מושחת ופזיז . אינו אחראי למעשיו,.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שושפרי |
|
|
15 |
|
|
מה עוד צריך לקרות ע"מ לסלק את המטרד הציבורי והנוכל המושחת הזה,הרי האיש מבזה אותנו בארץ ובעולם, הרי גם היהודים בחו"ל מסתכלים עלינו בעין עקומה היות ואנו ממשיכים לתת לכלומניק הזה ומרעיו לתעתע בנו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גדליה |
|
|
16 |
|
|
חשיפה: אולמרט השתמש בעט השייך למשרד רוה"מ לחתימה על חוזה פרטי לרכישת דירה ברח' כרמיה בירושלים.
לידיעתך יואב,
להשתמש בעט, עוזר, מזכירה ונהג זה לגיטימי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חושף פרשיות |
|
|
|
|
|
אתה הבנתה שבחשיפה הזאת מסמן יואב יצחק שאולמרט ניצל את עוזרו (ואתה מוסיף שגם את רכב השרד,והמזכירה, הנהג והעט... )לטיפול בעניניו הפרטיים , במקרה הזה לרכישת הדירה בכרמיה. פה מסתיימת הבנתך.יואב יצחק מכוון לזה שעוזרו הנאמן והמסור של אולמרט, מר עובדיה יחזקאל, נתן ידו והיה מעורב ברקיחת העסקה, שעל פי הממצאים שפורסמו, יש בה מתן וקבלת שוחד. ומה שחשוב לא פחות, זה סותר את טענת אולמרט שהוא לא התנהל מול העיריה, אלא רק החברה הקבלנית עשתה זאת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א..ל.. רמת-גן |
|
|
17 |
|
|
מצד אחד, אני חושב כמוך שלא רק שלא ראוי לבסס כתב אשמה פלילי על סמך דוח שמאי אלא שלא ראוי גם לפתוח בחקירה פלילית. מצד שני, אין לי ספק כי הנושא ראוי לחשיפה עיתונאית במידת הזהירות הדרושה.
גם פרשת בראון חברון הסתיימה בלי כלום אבל החשיפה העיתונאית הייתה ראויה ואחד המעורבים בפרשה שתבע את המפרסמים על לשון הרע הפסיד בתביעתו.
אני באמת לא אוהב את הנחרצות של יואב יצחק בהסקת המסקנות שלו. מוטב היה לו היה שם דגש גדול יותר בעובדות. אולם ברגע שהוא פורש בפני הקוראים את המידע עליו הוא מסתמך, והמידע הזה נכון, דבריו הנחרצים הם בבחינת פרשנות. פרשנות איננה לשון הרע ובטח שלא על עובד ציבור, כי כל קורא יודע את העובדות (בהנחה שהם נכונות) עליהן העיתונאי מסתמך ויכול לא להסכים עם הפרשנות. אם לא נאפשר פרשנות חופשית בתקשורת נפגע לגמרי בחופש הביטוי. הדבר שונה כאשר מפורסמות עובדות שאינם נכונות ואז יש עילה מוצדקת מאד לתביעת לשון הרע.
יואב יצחק פרסם עובדות מאד חשובות אחרות. הוא עושה את עבודתו כעיתונאי גם אם יש נושאים שאני לא מסכים איתו לגביהם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מישהו |
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
עד מתי הדבר הרע הזה ידבק לכסאו??
צריך להוליך אותו מיידית מחוץ למשרד ראש הממשלה לפני שהוא יזיק עוד יותר למדינת ישראל.
אולמרט מסוכן למדינת ישראל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלכס לוין |
|
|
20 |
|
|
|
|
21 |
|
אולמרט |
|
יוסי שרון | 16/05/07 22:20 |
|
|
יואב יצחק כל הכבוד .
לא צריך להיות גאון גדול להבין את אופיו של אדם
שמסמר את עצמו לכסא של שרון אחרי כל הפרשיות והפשלה הגדולה בניהול המלחמה והפקרת מיליון תושבי הצפון .
אני כתושב ירושלים מכיר את החלקלק הזה מאחר שהוא האחראי
הישיר לבריחת החילונים מירושלים, אני מתביש רק לחשוב שזה ראש המדינה בה אני חי . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי שרון |
|
|
22 |
|
|
לאור ידיעה זו , סיפור של שחיתות אולמרט מגלם בתוכו לא רק שחיתות אלא חוצפה . רק היום צוטט, ממכתבם של פרקליטי אולמרט למזוז ,בו הם טענו שאולמרט בכלל לא התערב בעירית ירושלים בעניין הבית . זה נכון . בתחכומו כי רב הוא לא התערב , פשוט כי כנראה היה עסוק ברכישת נכס נוסף . מי שהתעסק היה עובד יחזקאל . ככה אפשר לא לשקר אבל גם לא לומר את האמת . |
|
כתובת IP: |
192.117.108.160 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גדי.ל |
|
|
|
|
|
מספיק חזק באופן אחר [מקושר, נערץ עשיר ...] - אז גם אח"כ לא יעשו לך כלום. מחפשים מתחת לפנס ורק כאלה שלא יכולים לפגוע חזרה. מה שנקרא חכמים על חלשים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אור ירח |
|
|
23 |
|
חולמרט |
|
העיראקי | 17/05/07 11:36 |
|
|
מה יהיה הסוף עם החלאה הנגוע הזה??מתי כבר ימצו איתו את הדין?? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
העיראקי |
|
|
24 |
|
|
ומה עם העובדים הזרים שמובאים מסין שלא באמצעות המורשים? ומדוע נושא העובדים הזרים מתנהל במישרין ממשרדו של נשוא כתבה זו? יואב יצחק האם אין מקום לתחקיר גם בנושא זה? |
|
כתובת IP: |
192.117.142.184 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אחד שיודע |
|
|
25 |
|
|
דן מרגלית מאשים את חברו לשעבר אולמרט בשחיתות ,ונהול כושל במלחמה. דורש את הדחתו.
האם ערוץ 1 העז לפטר את מרגלית.?
היום הופיע עתונאי בשם לביא שטען שמותר לכל שדרן להביע
דעתו .. חייב להיות חופש הבטוי
בתקשורת. חבל שגזית פוטר , גול עצמי לרשות השידור. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שי מחיפה |
|
|
26 |
|
|
התקשתי תחילה לקרוא את המילה "התרים" כשהכוונה היא "היתרים". אנא כתבו בהתאם לכללי הדקדוק והכתיב המלא: היתר, כמו היסק, היגד, היבט - בכולם יש דגש חזק עקב נפילת העיצור הראשון של השורש, נו"ן: נת"ר, נס"ק, נג"ד, נב"ט. ראו גם מילון אבן-שושן. הכתיב המלא מקל על הקריאה, מדוע לוותר עליו? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוזאר |
|