X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תוכנית ערב בנושא עיתונות ותקשורת תשודר ברדיו תל אביב FM102 בתחילת יוני תבחן את היושרה והאתיקה של עיתונאים ותחווה דעתה על קמפיינים פרסומיים תחשוף פרשיות ותגיש פינת דרושים
▪  ▪  ▪
יורם מוקדי [צילום: יח"צ]
יובל אברמוביץ

תחנת הרדיו האזורית, רדיו תל אביב FM102, תעלה בחודש הבא תוכנית ברנז'ה שבועית בהגשתם של יורם מוקדי, לשעבר יו"ר מועצת הכבלים והלווין, והעיתונאי, השחקן והתסריטאי יובל אברמוביץ'.
תוכנית הברנז'ה מבטיחה לגלות טפח מהנעשה מאחורי הקלעים של תעשיית התקשורת, הבידור והפרסום בישראל, ולחלוק עם הציבור את עיקרי הדיונים המתקיימים לרוב מאחורי הקלעים. בנוסף, צפויה התוכנית לחשוף פרשיות שבביצת הברנז'ה היו מעדיפים שיישארו חסויים.
התוכנית אף תבחן את היושרה והאתיקה של עיתונאים ותחווה דעתה על קמפיינים פרסומיים שעלו לאוויר. כמו כן תשולב בתוכנית פינת "דרושים" עבור אלה המעוניינים להשתלב בתעשיית התקשורת, או להחליף מקום עבודה.
מנכ"ל רדיו תל אביב FM102, שי בן מאור, אמר כי אך טבעי שברדיו תל אביב תשודר תוכנית העוקבת ומבקרת את תעשיית התקשורת, כיוון שמדובר בתחנה היחידה בארץ שקהל המאזינים שלה מאגד בתוכו את כל אנשי הברנז'ה: עיתונאים ועורכים, פרסומאים, מובילי ומעצבי דעת קהל, כוכבי בידור ואנשים המתעדים להיות חלק מהתעשיה בדרך זו או אחרת. עוד אמר, כי עם זאת התוכנית תייצר תוכן שיפנה למכנה משותף רחב יחסית, ולא ייתן מענה רק לחתך צר של מאזינים.
מגישי התוכנית מייצגים עולמות תוכן שונים בתעשיה התקשורת. עו"ד יורם מוקדי, בן 40, שימש עד לאחרונה כיו"ר מועצת הכבלים והלווין. בין ההחלטות המשמעותיות שהתקבלו בתקופתו ניתן למנות את הסדרת תחום התוכן השיווקי, הסדרת המדיה החדשה, עמידת חברות הכבלים והלווין במחויבויות להשקעה בהפקות מקור, הגבלות על בעלויות צולבות ועוד.
יובל אברמוביץ', בן 30, הינו עיתונאי (פנאי פלוס, טיים אאוט, לאישה, לילה ועוד), שחקן (השיר שלנו, השמיניה, הפיג'מות, מרגול שופטת ועוד) ואיש רדיו (תוכנית הבוקר של רדיו תל אביב ותוכנית הצהריים של רדיו חיפה). כמו כן מכר לאחרונה סדרת דרמה לחברת ההפקות מימד.
את התוכנית תערוך קרן אוחיון, בעברה דוברת קבוצת ענני תקשורת, אשת יחסי ציבור בקשת, עיתונאית במעריב וכן כתבת המוסף "סופשבוע" בניו-יורק. כיום משמשת כעורכת האינטרקאטיב בתוכניתו של גיא פינס. מפיק התוכנית הינו דן סגל, המשתייך לחטיבת ההפקה ברדיו תל אביב FM102.
תוכנית הברנז'ה צפויה לעלות בתחילת חודש יוני, בימי חמישי, בשעה 19:00, ועורכיה מבטיחים הגשה בצורה דינמית, עוקצנית ומותחת גבולות.

תאריך:  17/05/2007   |   עודכן:  17/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יורם מוקדי ויובל אברמוביץ' בתוכנית ברנז'ה חדשה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
מחקר העלה כי אחוז מקרי עיוורי הצבעים בקרב הנבדקים השומרונים (27 אחוז!) הוא הגבוה מכל העדות המצויות בארץ    הדבר נגרם בגלל המספר הגדול של נישואי-קרובים בעדה זו
ראובן לייב
עשרות הורי תאומים התכנסו בכנס פנימי מיוחד בתל אביב, שבו השתתף גם כמנחה הפסיכולוג גדעון לוי, מומחה לבעיית התאומים
יפעת גדות
עד שנת 2030 COPD תהפוך לגורם הרביעי השכיח ביותר למוות    המחלה אינה מקבלת את תשומת הלב לה היא ראויה מהקהילה הרפואית, הממשלות ותעשיית הרוקחות
עידן יוסף
רצועה יומית חדשה תביא את בחירות החיילים במוזיקה    תורחב תוכנית הבוקר המרכזית "מדינה בדרך"    המטרה: שיקוף טעמם המגוון של מאזיני התחנה
הדר פרבר
מאפשר למחלקת המשפטים לסייע לרשויות אכיפת החוק הפדרליות, לאומיות ומקומיות בחקירה ותביעת פשעי שנאה המבוססים על גזע, מוצא אתני ודת, ומרחיב את ההגדרה של פשעי שנאה להגן על הומוסקסואלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il