X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לפי סקר חדש, נשים משתמשות ב-SMS כאמצעי תקשורת יותר מגברים. נשים גם נוטות לזרוק בני-זוג באמצעות SMS פי שתיים מגברים, ובני שני המינים משתמשים ב-SMS כדרך להתמודד עם מצבים מביכים מדי לשיחת טלפון
▪  ▪  ▪

רוב הגברים נוטים לקצר יותר בשיחות טלפון מאשר נשים, אך מסתבר כי הפופולריות של ה-SMS שינתה את המצב לטובת (או לרעת, תלוי במתבונן) הנשים. לפי סקר חדש, נשים נוטות פי שתיים יותר מגברים להשתמש בהודעות טקסט כאמצעי לפרידה מהחבר. בנוסף, נשים מעדיפות SMS על פני שיחות ארוכות בטלפון הסלולארי. מפתיע.
לפי הסקר, שנערך בבריטניה, 21% מהנשים טוענות כי לא יוכלו להסתדר ללא שירותי ה-SMS, לעומת רק 9% מהגברים. עוד נתונים מעניינים: 89% מהנשים הבוגרות משתמשות באופן קבוע ב-SMS לעומת 70% בלבד מהגברים.
הגבר החדש והרגיש?
לאור נתונים אלה, אין זה מפתיע כי נשים משתמשות ב-SMS יותר מגברים כדרך נוחה ומהירה לזרוק את בן-הזוג, ללא שיחות ארוכות ובכי מיותר. 5% מהנשים דיווחו כי אכן זרקו בן-זוג בעבר באמצעות ה-SMS, לעומת כ-1%-2% מהגברים. עם זאת, לפי מנהלי הסקר, נתונים אלה אינם אומרים שגברים מעדיפים לעשות את הדבר הנכון ולנהוג באצילות. למעשה, מתברר כי רוב הגברים פשוט לא טורחים להודיע לבנות-זוגן על הפרידה...
מעבר לכך, המגמה העולה מהסקר היא כי רוב האנשים, גברים ונשים, משתמשים ב-SMS כדרך להתמודד עם מצבים קשים ובלתי נעימים, במקום לבצע שיחות טלפון. אחת מכל חמש נשים דיווחה כי תעדיף לשלוח הודעת טקסט מאשר לנהל שיחה, בהשוואה לאחד מכל עשרה גברים.
לא יכולות בלי
כמעט מחצית מהנשים (49%) משתמשות ב-SMS לשליחת הודעות סודיות, בעוד 20% מהגברים משתמשים ב-SMS כדרך לברר מידע ולשאול שאלות שהם נבוכים לשאול. עם זאת, לשימוש בשליחת הודעות טקסט יש גם צד שלילי, גם עבור הנשים: 32% מהנשים דיווחו כי שלחו בעבר הודעה שהן מתחרטות עליה.

"באתר pCon החדש! – 120 תחקירים מקצועיים על מחשוב ואינטרנט בחינם!"
תאריך:  21/05/2007   |   עודכן:  21/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
מבקר המדינה התארח בוועדה לביקורת המדינה ואמר: "אין שום דבר בליבי על רה"מ, על אף הכרזותיו המעליבות"    "האמירות על הדלפות מצוצות מהאצבע"
מערכת PCאון
טכנולוגיית אחסון חדשה תציע מהירות הגבוהה במאות אחוזים מהקיים, תוך שילוב יתרונות דיסק במצב מוצק ודיסק קשיח. אמינות, מהירות ופחות שחיקה
מתי טוכפלד
הרמטכ"ל לשעבר אמנון ליפקין-שחק, העומד בראש הוועדה ליישום מסקנותיה של ועדת וינוגרד, שאמורה על-פי החלטת הממשלה להעביר את המלצותיה בתוך שבועיים, עדיין לא קרא את הדוח    ליפקין- שחק: "אמרתי לאולמרט שאשהה בחו"ל"
רונן ליבוביץ
ח"כ חיים רמון חוזר היום לכנסת וחברי חלוקים בדעתם האם באפשרותו לכהן כשר בממשלת ישראל    ח"כ רותם: "אין סיבה שרמון לא יחזור לכהן כשר"    ח"כ אורלב: "רמון לא מתאים להיות שר"
הדר פרבר
בנאום עם מינוי שרת התרבות החדשה התחייב הנשיא הנבחר להמשיך את המסורת של זהות תרבותית צרפתית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il