X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מטריית ה-Pileus כוללת מסך, חיבור לאינטרנט, GPS, מצלמה מובנית, יכולת העלאת תמונות לאינטרנט ועוד. חידוש מרענן לימים הגשומים
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

האם ניתן להתייחס למטרייה כאל גאדג'ט? לא ממש. עם זאת, המטרייה החדשה מבית Pileus היא גאדג'ט לכל דבר. המטרייה הזו לא רק מגנה מגשם (יתרון חשוב כשלעצמו), אלא גם כוללת יחידת ניווט אלחוטית, מצלמה ואפשרות העלאת תמונות אוטומטית ל-Flickr.
שיר אשיר בגשם
נשמע מוזר? נתחיל מהתחלה. ב-Pileus החליטו להוסיף למטרייה הסטנדרטית אפשרות קישוריות. המטרייה כוללת מסך, GPS, מערכת חיבור לרשת אלחוטית, חיישני תנועה, מצפן דיגיטאלי ומצלמה. למעשה, בכל מקום בו קיימת נקודת גישה אלחוטית קרוב למקום בו אתם נמצאים, ניתן להתחבר אליה דרך המטרייה, ולהעלות תמונות לאינטרנט - מהמצלמה, אל אתר ה-Flickr. ה-GPS במטרייה מאפשר לכם גם להוסיף לתמונות נתוני מיקום שונים.
כאמור, למטרייה יש גם מסך, אשר בעזרת חיבור ל-Google Earth מאפשר ניווט קל ונוח ביעדים לא מוכרים. הקישוריות לאינטרנט הופכת את המטרייה מסתם מוצר שימושי להגנה מגשם, לגאדג`'ט המספק שעות של הנאה בימים גשומים. שני השימושים העיקריים הם, כאמור, שיתוף תמונות וניווט באמצעות מפה תלת-ממדית.
מעבר לעובדה שניתן לצלם תמונות בעודך מטייל בגשם ולהעלותם ל-Flickr, ניתן גם לצפות בתמונות וסרטוני וידאו מ-Flickr ומ-YouTube. כל זאת, בעזרת סיבוב קל של פרק היד האוחזת במטרייה. החיבור ל-Google Earth מאפשר קבלת נתונים לגבי מיקום או יעד בעזרת ה-GPS. כך ניתן גם לטייל בעיר ולהשוות את האתרים לתמונות המופיעות על מסך המטרייה.
רעיון מוזר או הצלחה מסחררת?
נשאלת השאלה האם המטרייה הזו לא עלולה לגרום לסחרחורת די רצינית למשתמש בה. כמו כן, נראה מעט מסוכן להתהלך ברחוב ולהתבונן על מסך המטרייה במקום על הדרך. האם בארצנו שטופת השמש עלולה המטרייה החדשה למצוא עצמה כגאדג'ט "ביתי"? לא ברור.
למידע נוסף.

"באתר pCon החדש! – 120 תחקירים מקצועיים על מחשוב ואינטרנט בחינם!"
תאריך:  22/05/2007   |   עודכן:  22/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
שופט בריטי הודה כי אינו מבין מושגים בסיסיים כמו "אתר אינטרנט", במשפט העוסק בהפצת תכנים באתר אינטרנט הקוראים לטרור. בלוגרים שונים חלוקים בדעתם האם מדובר באומץ לב או בביזיון
מערכת PCאון
לפי מחקרים, מדינות רבות מפעילות אמצעי צנזורה שונים למניעת כניסה לאתרי פורנוגרפיה והימורים, אך בעיקר לאתרים המציעים תכנים פוליטיים או הבעת התנגדות
אריאל שמידברג
יועצו המדיני של רה"מ הפלשתיני הציע הפסקת אש כוללת עם ישראל תמורת הפסקת מעצרי המבוקשים בגדה    סנה: "אף אחד ברשות אינו חסין מפגיעה, כולל הנייה"
ראובן לייב
גיל המעבר מתחיל אצל הגבר מוקדם מששיערו בעבר
ראובן לייב
מתברר כי באחרונה רבו המצטרפים ליהדות בספרד. הרבנים המגיירים טוענים כי, למעשה, נבצר מהם לעסוק הרבה בגיור, בגלל התנאים המיוחדים וקשיי הקליטה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il