X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
אומה תורמן מתאהבת בבחור צעיר ב"פשוט מאוהבת", לג'וני דפ יש כוחות מיוחדים ב"מעמקי הגיהנום", וקים בייסינגר היא אמו של אמינם ב"8 מייל"
▪  ▪  ▪
[צילום: עכבר העיר]

יום שישי 25.5
תשתוק ותנשק אותי. קומדיה. שני חברים שפגשו באותו יום את נשות חלומותיהם נאלצים להתמודד עם שרשרת כשלים מטורפים בדרך לאהבת אמת. עם בראד ראו וכריסטופר דניאל ברנס. בימוי: גארי ברוקט. ארה"ב 2004 (HOT סרטים, 20:22)
8 מייל. דרמה. צעיר לבן משתתף בקרבות ראפ תוך שבירת מחסומים של מעמד וגזע. עם אמינם וקים בייסינגר. בימוי: קרטיס הנסון. ארה"ב 2002 (HOT דרמה, 21:30)
הוכחה. דרמה. בתו של מתמטיקאי גאון, החוששת שירשה את בעיותיו המנטליות, יוצרת קשר עם תלמידו לשעבר, המבקש לעיין במחקרים שהותיר. עם גווינת פאלטרו ואנתוני הופקינס. בימוי: ג'ון מאדן. ארה"ב 2005 (yes1 ,21:30)
פשוט מאוהבת. קומדיה. גרושה ניו-יורקית מוצאת את עצמה מאוהבת בבחור נאה הצעיר ממנה ב-14 שנה, שהוא גם בנה של הפסיכולוגית שלה. עם אומה תורמן ומריל סטריפ. בימוי: בן יאנגר. ארה"ב 2005 (HOT פאן, 21:45)
בחלומות שלך. דרמה. סיפורו של מלחין היפ הופ צעיר המנסה להצליח בתעשיית המוזיקה נגד כל הסיכויים. עם ביאטריס דאל ודיסיז לה פסט. בימוי: דניס תיבו. צרפת 2005 (HOT פריים, 22:00)
הדרך לגרייסלנד. דרמה. צעיר המתמודד עם מותה של אשתו לוקח טרמפיסט מוזר המשוכנע שהוא אלביס. עם הארווי קייטל וג'ונתן שק. בימוי: דיוויד וינקלר. ארה"ב 98' (HOT סרטים, 22:03)
עיר החטאים. פעולה. בעיר שבה האלימות והשחיתות שולטות, בני האדם איבדו את המוסר ורק מעטים מנסים עוד לשמור על צלם אנוש. עם ברוס ויליס ומיקי רורק. בימוי: פרנק מילר ורוברט רודריגז. ארה"ב 2005 (yes3 ,23:31)
יום שבת 26.5
בלה בלה בלה. דרמה. בסוף שנות ה-60 חווה נער מתבגר את גירושי הוריו, בעקבות בגידותיה של האם והידרדרות האב לאלכוהוליזם. עם אמילי ווטסון וגבריאל ביירן. בימוי: ריצ'רד אי. גרנט. בריטניה 2005 (HOT דרמה, 18:05)
רוזטה. דרמה. צעירה החיה עם אם אלכוהוליסטית מוכנה לעשות הכל כדי להיחלץ מחייה הקשים. עם אמילי דקן ופבריציו רוניון. בימוי: ז'אן-פייר דארדן ולוק דארדן. בלגיה 99' (yes3 ,18:10)
הבן. דרמה. נגר המתגורר בגפו ומלמד צעירים לעבוד בעץ מסרב לקבל לסדנתו צעיר בן 16, ומתברר שבין השניים קיים קשר מפתיע ומזעזע. עם אוליבייה גורמה ומורגן מארין. בימוי: ז'אן לוק דארדן ופייר דארדן. בלגיה 2002 (yes3 ,19:45)
ספון. פנטזיה. גבר שנרצח עושה עיסקה עם השטן: הוא יוכל לחזור לחיים בדמות גיבור-על, אך במחיר כבד מנשוא. עם מייקל ג'יי וייט וג'ון לגוויזמו. בימוי: מרק דיפה. ארה"ב 97' (yes2 ,20:22)
28 ימים אחרי. אימה. לאחר שווירוס קטלני הפך את תושבי אנגליה לזומבים, מנסים ארבעה ניצולים לצאת מלונדון ולחפש אחר בני אדם נוספים שלא נדבקו בווירוס. עם ברנדן גליסון וקיליאן מרפי. בימוי: דני בויל. בריטניה 2002 (HOT סרטים, 21:33)
מחיר הבגידה. מתח. צ'רלס ולוסינדה נפגשים ברכבת ונגררים לסטוץ למרות שהם נשואים. זר מסתורי פורץ לחייהם ומאיים לחשוף את הסוד. עם ג'ניפר אניסטון וקלייב אוון. בימוי: מייקל הפסטרום. ארה"ב 2006 (yes4 ,22:00)
ממעמקי הגיהנום. מתח. בלונדון של 1888, בלש בעל כוחות מיוחדים יוצא לחשוף את זהותו המסתורית ומניעיו האמיתיים של ג'ק המרטש. עם ג'וני דפ והתר גראהם. בימוי: האחים יוז. ארה"ב 2001 (HOT אקשן, 22:00)

תאריך:  25/05/2007   |   עודכן:  25/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ג'ניפר אניסטון מנהלת רומן מסוכן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
הקונגרס האמריקני החליט כי שכר המינימום יעלה ב-2.1 דולרים לרמה של 7.25 דולרים לשעה
עידן יוסף
הפלשתינים: נפסיק הקאסם בתמורה להפסקת פעולות צה"ל    צה"ל הרג שני פלשתינים בדרכם לשיגור קאסם    טיל פגע ישירות בבית בשדרות: 3 פצועים קל ו-10 נפגעי חרדה
הילה רפופורט
התובע הכללי של רוסיה, יורי צ'ייקה, דיווח כי ארצו תעמיד לדין את אנדריי לוגובוי, החשוד בהרעלת המרגל לשעבר אלכסנדר ליטביננקו, אם בריטניה תספק ראיות מספקות לאשמתו
יפעת כהן
באתר האינטרנט של תחרות הקריוקי הלאומית תמצאו ילדים עם עתיד בכוכב נולד 23, פקאצות מתחנחנות ואנשים בוגרים שמשפילים את עצמם
אריאל שמידברג
הייצור הירוק והחביב חוזר לסרט שלישי    הנה טעימה קטנה [צילום: AP]
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il