X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מועצת הרשות השנייה אישרה את מינויו של ד"ר יהודה לנקרי ליו"ר הדירקטוריון במקום יצחק לבני, אשר הודח מתפקידו חברת הדירקטוריון רחל בן ארי הודחה גם היא נסלל מינויו של רפי גינת למנכ"ל חדשות 2 מנשה סמירה נבחר לשמש כמנכ"ל הבא
▪  ▪  ▪

מועצת הרשות השנייה אישרה את מינויו של ד"ר יהודה לנקרי ליו"ר הדירקטוריון של חברת החדשות של ערוץ 2 במקום יצחק לבני, אשר הודח מתפקידו. רחל בן ארי הודחה גם היא מחברותה בדירקטוריון. בכך למעשה הוסר המכשול המונע את הצבתו של רפי גינת בתפקיד מנכ"ל חדשות 2.
כמו כן אושר פה-אחד מינויו של מנשה סמירה לתפקיד מנכ"ל הרשות השנייה. סמירה צפוי למלא את מקומו של המנכ"ל שעזב והפך למנכ"ל רשות השידור - מוטי שקלאר.
המועצה אישרה גם את מינויו של דב גולדנברגר לדירקטור בחדשות ערוץ 2, ומינויו של אהוד גרוס לכהונה נוספת בדירקטוריון ערוץ 10. אבישג אבטובי מונתה לחברה בדירקטוריון.
לנקרי וגולדנברגר ימונו לתפקיד דירקטורים בחברת החדשות של ערוץ 2 לשלוש שנים. היועץ המשפטי קבע כי מינוים של לנקרי, גולדברגר וגרוס הוא תקין מבחינה משפטית. לדבריו, המינויים יהיו כפופים לביצוע מספר השלמות טכניות משפטיות. בדיקת מינויה של אבטובי עדיין לא הושלמה ומינויה כפוף להשלמת הבדיקה.
המועצה גיבשה החלטתה זו לאחר שקיבלה סקירה אודות העתירה שהוגשה לבג"צ ביום 24.5.07, על-ידי חברי הכנסת שלי יחימוביץ, אריה אלדד ורן כהן, בבקשה למנוע ממועצת הרשות למנות דירקטורים חדשים לחברת החדשות של ערוץ 2 עד להשלמת הליך מינוי מנכ"ל קבוע לחברה. מהמועצה נמסר כי היא "מוחה על כך שאנשי ציבור ממגזרים שונים מנסים להתערב בעבודתה, בניגוד גמור לתכליתו של חוק הרשות השנייה בדבר הגנה על עצמאות ואי תלות המועצה".
עוד נמסר, כי "ד"ר לנקרי הוא מינוי ראוי לתפקיד יו"ר דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 2. ד"ר לנקרי כיהן כיו"ר הראשון של מועצת הרשות השנייה, כיו"ר מועצת שלומי, כשגריר ישראל בצרפת ובאו"ם ובשורה ארוכה של תפקידים ציבוריים נכבדים. המועצה מברכת על כך שד"ר לנקרי ניאות לקבל על עצמו לכהן בחברת החדשות ומשוכנעת כי יבצע תפקידו בהצלחה. ההחלטה למנות את הדירקטורים האמורים לחברת חדשות 2 אינה קשורה בדרך כלשהי להליכי מינוי מנכ"ל החברה. המועצה משוכנעת כי הדירקטורים ישקלו באופן עצמאי וענייני ותוך שקילת האינטרס הציבורי, כבכל נושא אחר".
נורית דאבוש, יו"ר מועצת הרשות השנייה, הודתה ללבני ולבן-ארי. "המועצה מינתה נציגי ציבורי ראויים שיביאו לידי ביטוי את השקפת עולמה של המועצה. מינוי נציגי הציבור החדשים יוביל את חברת החדשות של ערוץ 2 למציאות אחרת", מסרה.

תאריך:  27/05/2007   |   עודכן:  27/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לנקרי - ליו"ר חדשות 2, סמירה - למנכ"ל הרשות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בן-ארי זה עונש על הדו"ח של ק"
גד  |  27/05/07 14:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
ד"ר משה וינברג, המתמודד על ראשות לשכת עורכי הדין, הגיש תלונה לוועדת האתיקה של הכנסת נגד ח"כ יחימוביץ לאחר שזו שגרה מכתב לראש לשכת עוה"ד בבקשה לפסול את מועמדותו של וינברג לראשות לשכת עוה"ד
ליעד קנטורוביץ'
וגם מאור כהן בבגדי פטיש ושרון קנטור נקשרת על ווים במפגש המתרקם בין הרוקנרול התל אביבי לסצנת הסאדו-מאזו המקומית
אריאל שמידברג
כלכלני מינהל מחקר וכלכלה במשרד התמ"ת דיווחו כי למרות הירידה בשער הדולר, אשר עמד על כ-4.26 ש"ח ברבעון הרביעי של 2006, עדיין ניכר גידול בייצוא
אלעזר לוין
דחתה הצעות לרכוש את בנין המשרדים המתוכנן ב-12 מיליון דולר, שהם 4,000 דולר למ"ר
אלעזר לוין
"למרות כל הפרסומים, בונים בסך-הכל כמה מאות דירות יוקרה בעיר לטווח של 4 השנים הקרובות"    700 דירות נמכרו בפארק צמרת בשלוש שנים    חבס מובילה בבנייה - 560 דירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il