X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אולמרט: "ייתכן שעוד יהיו לנו קשיים, אבל מה שחשוב הוא שבסופו של דבר נגיע להישגים שמבטיחים את עתיד מערכת החינוך" יולי תמיר: "אנחנו עומדים בפתח מהלך שרק התחלנו בו, כאשר המטרה המשותפת לכולנו היא חיזוק ההשכלה הגבוהה בישראל"
▪  ▪  ▪
[צילום: לע"מ]

ראש הממשלה, אהוד אולמרט, שרת החינוך, פרופ' יולי תמיר ונציגי משרד האוצר בראשותו של מנכ"ל המשרד, ירום אריאב חתמו אחר-הצהריים (א', 27.5.07) יחד עם נציגי הסטודנטים איתי שונשיין ואיתי ברדה, על ההסכם שבלשכת ראש הממשלה הוגדר ככזה "שיביא למהלך חיזוקה של ההשכלה הגבוהה בישראל".
ראש הממשלה אמר לנציגי הסטודנטים כי "אני יודע שלא היה לכם קל לאורך הדרך, גם לנו לא. אני משוכנע שהמאבק שלכם נבע מכך שאיכפת לכם מההשכלה הגבוהה בישראל, ואני רוצה שתאמינו שגם לנו איכפת, ומתוך הבסיס הזה אנו מתדיינים איתכם. יתכן שעוד יהיו לנו קשיים בדרך וזה טבעי, אבל מה שחשוב הוא שבסופו של דבר נגיע להישגים שמבטיחים את עתיד מערכת החינוך ומצעידים אותה קדימה".
אולמרט הוסיף ואמר לנציגי הסטודנטים כי "יש למדינת ישראל את הצעירים הכי מוכשרים בעולם, והמדינה צריכה להביא לכך שמערכת החינוך תמצה את הפוטנציאל הגלום בדור הצעיר".
עוד אמר ראש הממשלה כי "אנחנו עוסקים בנושאים רבים הקשורים למערכת החינוך, מהטיפול בילדים בגיל הרך ועד להשכלה הגבוהה. ההסכם שחתמנו עם הסתדרות המורים וההסכם שחתמנו איתכם הם עוד צעדים בדרך למערכת השכלה טובה יותר. אני מודה לכל מי שהיה מעורב במשא-ומתן הזה, ומאחל לכם להשלים את שנת הלימודים הזו בצורה טובה".
שרת החינוך אמרה כי "אנחנו עומדים בפתח מהלך שרק התחלנו בו, כאשר המטרה המשותפת לכולנו היא חיזוק ההשכלה הגבוהה בישראל. אני שמחה שאנו עושים זאת בהידברות, ומאמינה שגם הסטודנטים הציבו בפני כולנו יעד רחב, של טיפוח ההשכלה הגבוהה, שאנו כעת יוצקים את היסודות שלו".
פרופ' משה קווה, יו"ר ועד ראשי האוניברסיטות, אמר כי "אני מברך את ראש הממשלה ואת שרת החינוך על המהלך שהושלם ועל הוצאתה לדרך של ועדת שוחט. לוועדה הזו יש עבודה רבה לפניה, כי מלבד נושא שכר הלימוד ישנם דברים רבים שעומדים לפתחה הקשורים לחיזוק מוסדות ההשכלה ושמירה על המלמדים בהם, וכולי תקווה שההשכלה הגבוהה תדע ללכת בעקבות הצמיחה שבה נמצאת המדינה. חשוב לציין שכל הסגל במוסדות החינוך יעשה רבות כדי שהסמסטר לא ייפגע והשנה תסתיים בצורה חיובית".
איתי שונשיין, יו"ר התאחדות הסטודנטים, אמר כי "אני שמח שאנו נמצאים במעמד הזה, לאחר תקופה ארוכה של מאבק. ההסכם שהגענו אליו הוא הסכם יפה וטוב, ואני מאמין שהדברים ימומשו".
איתי ברדה, יו"ר ארגון הסטודנטים, אמר כי "אנחנו מאמינים שאפשר לצאת לדרך חדשה ולעשות מהלך שייזכר בהיסטוריה. אנו מקווים שאחרי המשא-ומתן נוכל לעשות דברים בהסכמה ובשיתוף פעולה, נחזק את אמון הציבור בממשלה, וכמובן את ההשכלה הגבוהה".

תאריך:  27/05/2007   |   עודכן:  27/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נחתם הסכם בין הסטודנטים לראש הממשלה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שונשיין חושב רק על שונשיין!!!! ל"ת
שונשיין תתפטר  |  28/05/07 13:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי טוכפלד
בסביבתו של פרץ מתוסכלים מהבחירות בעבודה    "כל המועמדים יסתובבו בקלפיות ורק פרץ יהיה בהתייעצויות ביטחוניות. הדרום בוער ובראש שלהם פוליטיקה"
מוטי אקסמיט
עירנות המוכסים ב"מסלול הירוק" הביאה לחשיפת ניסיון הברחה של 146 טלפונים סלולאריים שהוסתרו על גופו של הנוסע
אריאל שמידברג
עוברי אורח הזעיקו חובשים למזבלה באזור ברמת בית שמש לאחר ששמעו בכי של תינוק מאחד הפחים    למרות החיפושים, לא נמצא דבר [צילום: ירח טוקר-איחוד הצלה]
אלעזר לוין
תשלם כ-12 דולר למ"ר    לעסקה שותפים גם גמולות, פיינפלד וויסברג    בעלי הבניין, משפחת שנידמן, ביקשו אשתקד רק 10-8 דולר למ"ר לחודש
מוטי אקסמיט
מחלוקת ואי הבנות שוררים בין משטרת ישראל ופרקליטות המדינה בעניין חוקיות אתרי משחקי השש-בש באמצעות האינטרנט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il