X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
עורכי הדין של אלי ארוך, מושיק פלדמן ואלון וינוגרד, התפטרו מייצוגו בבקשת חברת כלל פיננסים לבטל את פסק הבורר שניתן על-ידי השופט המנוח יעקב מלץ
▪  ▪  ▪
ארוך. ללא ייצוג [צילום: ישראל 10]

עורכי הדין של אלי ארוך, מושיק פלדמן ואלון וינוגרד, התפטרו מייצוגו בבקשת חברת כלל פיננסים לבטל את פסק הבורר שניתן על-ידי השופט המנוח יעקב מלץ, במסגרתו זכה ארוך ב-96 מיליון שקל. בסוף מארס השנה הגישה כלל בקשה מתוקנת לביטול פסק הבורר, בו טענה כי הפסק ניתן על יסוד חוות דעת כלכלית של פרופ' נחום ביגר, שהתבססה על מסמכים שזויפו על-ידי ארוך. בבקשתה המתוקנת פירטה כלל את מעשי הזיוף והמרמה שנעשו לטענתה על-ידי ארוך לשם זכייה בבוררות.
בדיון מקדמי דחוף שקיים בבקשה סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, יהודה זפט, רמזו פלדמן ווינוגרד כי ספק אם ימשיכו לייצג את לקוחם עד למועד הגשת התגובה לבקשה, שנקבע לסוף מאי. כבר באותו שלב ביקש עו"ד פלדמן כי משך הזמן לתגובה לבקשה יהיה ממושך יחסית, ויעמוד על 90 יום. זאת, בכדי שאם יחליטו להתפטר מייצוג לקוחם, תתאפשר לעורך הדין המחליף שהות ארוכה מספיק כדי ללמוד את החומר בתיק.
בהודעה שהוגשה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הודיעו כצפוי עורכי הדין פלדמן ווינוגרד על התפטרותם מייצוג ארוך. עורכת הדין שמונתה על-ידי ארוך להחליפם היא פנינת ינאי. מתברר כי ארוך קיבל הודעה בכתב מפלדמן ווינוגרד על החלטתם להתפטר מייצוגו כבר בתחילת אפריל. בעקבות ההודעה, יצר ארוך קשר עם ינאי. לאור החלפת הייצוג בתיק, ועל אף פרק הזמן הממושך שניתן לכך מלכתחילה, ביקשה ינאי ארכה להגשת תגובה לבקשת כלל, וזו ניתנה לה. תגובתו של ארוך תוגש על ידה עד תחילת אוגוסט.
לפני כחודש כבר נודע כי פרקליטיו של ארוך התפטרו מייצוגו, אלא שהם דחו את הידיעה מכל וכל וטענו כי הייצוג נמשך. כעת, מתברר כי הידיעה היתה על ההתפטרות היתה מדויקת.
בניסיונותיה להביא לביטולו של פסק הבורר, חתמה כלל על הסכם עדות עם דוד שילוח, ה"צל" שהיה חברו הטוב ויד ימינו של ארוך. שילוח סיפק לכלל אינפורמציה שהיוותה בסיס לבקשתה המתוקנת לביטול פסק הבורר. לפי כלל, זייף ארוך מסמכים שהיוו בסיס לחוות דעתו של ביגר, אותה אימץ הבורר מלץ במלואה. תמורת עדותו של שילוח, התחייבה כלל לשלם לו 21 מיליון שקל.
בד בבד, הגישה כלל במאי 2006 תלונה במשטרה נגד ארוך בגין זיוף ומרמה. חקירת המשטרה שהתנהלה על-ידי יאח"ה התעכבה במשך חודשים. זאת, מאחר שארוך אישפז את עצמו במחלקה סגורה לחולי נפש ולא ניתן היה לחקור אותו. בהמשך שוחרר ארוך לחופשה מבית החולים, אך למרות חוות דעת רפואית שקבעה כי ביכולתו להשיב לשאלות החוקרים, הוא סירב להיחקר. בנסיבות אלה הוא נחשב על-ידי המשטרה כמי ששומר על זכות השתיקה, וחקירתו הופסקה.
לפני כשבועיים העבירה יאח"ה את תיק החקירה בעניינו של ארוך לפרקליטות לצורך קבלת החלטה על הגשת כתב אישום. התיק כולל ממצאים המהווים תשתית ראייתית התומכת בחשדות בנוגע לחשדות לזיוף, לשימוש במסמכים מזויפים, לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ולעבירות נוספות. כתב האישום מופנה נגד ארוך עצמו; אמו, ג'ני ארוך; ושילוח.
לא מן הנמנע כי הגשת החומר לפרקליטות היוותה את הזרז האחרון בהחלטת פלדמן ווינוגרד להודיע לבית המשפט על התפטרותם מהתיק. לדבריהם, אין בהתפטרותם כדי ללמד על נכונות טענותיה של כלל בדבר פעולות הזיוף לכאורה בהן נקט ארוך, אלא שלטענתם הם "מיצו את הטיפול בתיק". לטענתם, הודעתם על התפטרות באה מן הסיבה ש"אנחנו וארוך לא רואים את המשך הטיפול בתיק עין בעין".

תאריך:  28/05/2007   |   עודכן:  28/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עורכי הדין של אלי ארוך התפטרו מייצוגו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ביוזמה משותפת של משרד החוץ, הסוכנות היהודית וההסתדרות הציונית העולמית ייצאו תושבים משדרות להסביר את מדיניות ישראל במדינות העולם    על הפרק: משלוח נפלי קסאמים שיסייעו בהסברה
עידן יוסף
לראשונה בישראל - מכון קונפוציוס להפצת השפה והתרבות הסינית נחנך באוניברסיטת תל אביב
אופירה אסייג
יו"ר הרשות לבקרת תקציבים, יאיר רבינוביץ', שלח מכתב התאחדות ובו מודיע: "לא לאפשר להם לשחק באופ"א בגלל אי-סדרים"    הבעיה: חוב שלא שולם לנמני
עידן יוסף
ארגון דוברי הרשויות המקומיות דורשים לשנות את ההנחיה המקשה על הרשויות להגיש תביעות דיבה נגד עיתונאים ואמצעי תקשורת    מנגד מצהירים חלק מן הדוברים שאינם משתייכים לארגון: "אין לנו שום אינטרס לתבוע את התקשורת, אפילו כשהיא משקרת"
אריאל שמידברג, מתי טוכפלד
תוצאות אמת: ברק קיבל 35.6%; איילון קיבל 30.6%; פרץ זכה ב-22.4%    איש מהמועמדים לא קיבל 40% מן הקולות ולכן יערך סיבוב שני ב-12 ביוני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il