X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התובע עבר טיפול כושל ל"החלקת" קמטים וביקש את כספו הנתבעת השיבה שהטיפול לא אמור להסיר קמטים לחלוטין בית המשפט החזיר לתובע את כספו
▪  ▪  ▪

נסים דוד מראשון לציון עבר טיפול ל"החלקת" קמטים במרפאת א.ק. אסתטיקה קלי בע"מ ושילם 6,000 שקל. הטיפול לא הצליח והקמטים "הסוררים" נותרו בפניו. דוד תבע את המרפאה בבית המשפט לתביעות קטנות בראשון לציון וביקש את כספו. הטיפול נעשה באמצעות הזרקת חומר לקמטים ולאחר שלא התקבלו תוצאות הוזרקה כמות נוספת של 6 מיליליטר - לשווא. דוד צרף לכתב התביעה את עלון הפרסום של החברה ממנו עלה שהמרפאה הבטיחה לטפל בקמטים עד ל"סילוקם".
בכתב ההגנה השיבה המרפאה שלא הובטח שהקמטים יוסרו לחלוטין אלא שיוזרק לדוד חומר בכמות של 4 מיליליטר (CC) ובהמשך הוסכם להגדיל את הכמות. המרפאה הוסיפה שפעלה בלא דופי וביקשה לדחות את התביעה ולחייב את דוד בהוצאות משפט.
בפסק דין שניתן לפני שבועיים ציין השופט אברהם הימן, שהצדדים לא חתמו על חוזה שניתן להסתייע בו לקביעת ממצאים ובפניו עדויות הצדדים בלבד. "הנטל להוכיח התביעה הוא על התובע ובמצב דברים זה, אין בידי כלי לקבוע גרסת מי מבין השניים עדיפה. אכן על-פי ניסיון החיים ומידת הסבירות, אדם הבא לקבל טיפול להסרת קמטים, מצפה כי זו תהיה תוצאת הטיפול ככל טיפול קוסמטי אחר".
השופט הימן הדגיש שלא סביר שהסכם בין רופא למטופל ייסוב סביב כמות החומר שתוזרק למטופל, "כפי שלא סביר בעיניי שבניתוח רפואי קוסמטי, יוסכם על כמות תרופות שיקבל המטופל. כל אשר מעוניין בו המטופל הוא התוצאה". לדבריו, על-פי מבחן הסבירות וניסיון החיים יש להעדיף את גרסתו של דוד ואין לשלול את גרסת המרפאה שהצדדים לא חתמו על הסכם, דבר חריג והיה מקום לחתום על הסכם כתוב. "נראה שהנתבע מעדיף להימנע מהסכמים, מטעמים השמורים עמו, שיש בהם כדי להשאיר נושא זה בערפול מסוים".
בסופו של דבר השופט חייב את המרפאה להשיב לדוד את הסכום ששולם בתוספת 1,000 שקל הוצאות משפט. "נציג הנתבעת לא טען ולו בשמץ באשר לאיכות הטיפול והוסיף שקיימים מקרים שהטיפול ייכשל. לפיכך אני מקבל את גרסת התובע שהטיפול כשל". ת.ק: 690/07.
השופט שכח לציין שהצדדים רשאים להגיש בקשת רשות ערעור (בר"ע)לבית המשפט המחוזי בתוך 15 יום ממועד המצאת פסק הדין. אזכור זה הינו חובה בפרוטוקול ושומה על בית המשפט ליידע "אזרח קטן", הדיוטה שאינו בקיא במשפטים, את שהחוק מתיר לו.
באחד המקרים, שופט בית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב (שמו שמור במערכת), הבחין, בתום הדיון, ששכח לציין בפרוטוקול את עניין הבר"ע. השופט הורה לקלדנית לרוץ אחרי צדדים שכבר עזבו את האולם, ולבקש שימתינו עד להקלדת פרוטוקול חדש. "אוי ואבוי איך שכחתי - זה חמור מצידי", אמר לקלדנית.

תאריך:  29/05/2007   |   עודכן:  29/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
אירגון בינלאומי העוסק בחילופי צעירים מתחיל לפעול בישראל
הדר פרבר
הורשע בשחיתות והזנחה פושעת של תפקידו    השופט קבע כי סיכן את חיי הציבור
ראובן לייב
אדריכל הגנים, ירמיהו שטיין, מוכן להשיא עצה לכל העצלנים שביניכם, כיצד להפוך גינה מוזנחת לגינת-חמד, בימים אלה של חום הקיץ
ראובן לייב
יותר ויותר בעלי-חיים טסים כיום בשמי העולם, ומשלוחי-בקר או סוסי-מירוץ בטיסת ג'אמבו מעבר לאוקיינוס, אינם עוד בבחינת תופעה נדירה
הדר פרבר
הרוגים בטורקיה, יוון, צרפת, גרמניה ובוסניה    במוסקבה נרשם היום החם ביותר בחודש מאי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il