X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משטרת באר-שבע עצרה חשוד שאחראי לפריצות לדירת מגורים בדרך מצדה בעיר בשבוע שעבר הגיש בעליה של הדירה, תלונה כי הדירה שבדרך כלל מושכרת, נפרצה ותכולתה נגנבה
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה]

אמש (ב', 28.5.07) במהלך פעילות שגרתית של בלשי משטרת באר-שבע בשכונה ד' בעיר, הבחינו הבלשים באדם בשנות הארבעים לחייו, הדוחף מכונת כביסה, במעלה הרחוב תוך ניסיון למוכרה לעוברים ושבים.
המראה המוזר העלה את חשדם של הבלשים. לאחר מעקב קצר פנו הבלשים לאיש והתעניינו במעשיו. לבלשים סיפר כי אשתו מאסה במכונת הכביסה, ולכן הוא מנסה למכור אותה.
אלא שמבדיקה קצרה עלו שני נתונים מעוררי חשד, האחד המכונה הכילה בגדים והשני, האיש על-פי בדיקת השוטרים, מתגורר בשכונה אחרת בבאר-שבע. החשוד ומכונת הכביסה הועברו להמשך חקירה בתחנת משטרת באר-שבע. הבלשים שחשדו בכשרותו של האיש, המשיכו לבדוק בסביבה הקרובה, בתקווה לעלות על מקור מכונת הכביסה. בעודם סורקים את האזור, ניגש אליהם אדם והתעניין אם נראה באזור אדם עם מכונת כביסה. לבלשים סיפר כי הגיע זה עתה מעבודתו, ומשנכנס להפעיל את מכונת הכביסה, גילה לתדהמתו כי היא נעלמה. הבית נעול ואין כל סימני התפרצות, דבר שעורר אצלו תמיהה.
האיש הובא לתחנת המשטרה וזיהה את מכונת הכביסה שלו ואת הבגדים שבתוכה. בחיפוש שערכו הבלשים על גופו של החשוד נמצא מפתח, לטענת החשוד מדובר במפתח של ביתו, אלא שבדיקה העלתה כי המפתח פותח את הבית ממנוזה עתה נגנבה מכונת הכביסה.
בכך לא תמו מעללי האיש, בחקירה מאומצת במחלק התשאול של משטרת באר-שבע, בראשות רס"ר אליעזר דהן, עלה חשד כי האיש העומד לפניהם, אחראי לפריצה לדירת מגורים בדרך מצדה בעיר. הדירה כך עולה, נמצאת בשכנות לדירת החשוד.
בשבוע שעבר הגיש בעליה תלונה כי הדירה שבדרך כלל מושכרת, נפרצה ותכולתה נגנבה. הבלשים ערכו חיפוש בדירת החשוד וזימנו לשם את המתלונן שיזהה אם דבר מה מהרכוש שייך לו.
לתדהמתם, המתלונן נכנס לדירה כשהוא מצביע על הרהיטים השונים ואומר: "זה שלי". מעדות האישה עולה כי המשפחה עברה לאחרונה להתגורר בבאר-שבע, ממשכנם בבית שמש.
בבית החדש חסרו רהיטים, ובשבוע שעבר, לא ברור לה מאיפה, הביא הבעל ציוד וריהט את הבית. האישה לא ידעה כי ביתה רוהט מהתפרצות לביתו של השכן. החשוד תושב בית שמש בעל עבר עשיר בעבירות רכוש, השתחרר לפני חצי שנה מרצוי מאסר, ולאחרונה העתיק את מקום מגוריו לבאר-שבע. אלא שעד מהרה בלשי באר-שבע הצליחו לשים עליו את ידם הארוכה ולהחזירו מאחורי סורג ובריח.
החשוד הובא היום לבית משפט, ומעצרו הוארך לצורך הגשת כתב אישום.

תאריך:  29/05/2007   |   עודכן:  29/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרץ את דירת השכן כדי לרהט את דירתו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את חוק הסטודנטים שיזמו חברי הכנסת אלכס מילר וסילבן שלום    מילר: "זהו יום חג לסטודנטים בישראל"
רונן ליבוביץ
יו"ר האופוזיציה, ח"כ בנימין נתניהו תקף בחריפות את הממשלה ואת העומד בראשה    לדבריו, "בחולשה שלכם, הרחקתם את הסיכוי לשלום, אתם העלתם את הקיצוניים שבאויבינו"
הילה רפופורט
אחותה של האישה דפקה על דלת הקרוואן בו התגוררה המשפחה והזדעזעה למצוא את האם וארבעת בנותיה הפעוטות תלויות בארון הבגדים, בינות לבגדים ולחגורות
מערכת ONE
הנהלת הפורמולה 1 תחקור מדוע הבריטי איפשר לספרדי לנצח בגרנד פרי במונטה קרלו    דובר מקלארן: "בטוחים שהנהלת הפורמולה 1 לא תתערב בהחלטות שלנו"
רונן ליבוביץ
בנאום תגובה לוינוגרד אמר ראש הממשלה: "ידיעה זו לא מנעה מאיתנו לבצע תוך כדי מלחמה צעדים נועזים, שזו הייתה מטרתם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il