X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
פעילות משותפת של ימ"ר נגב ויחידת הסמים של המכס הביאה בסוף השבוע האחרון לתפיסת 1.5 ק"ג סם מסוג הרואין ולמעצרו של תושב הפזורה הבדואית, החשוד בהברחת הסם במעבר נהר הירדן לישראל
▪  ▪  ▪

פעילות משותפת של ימ"ר נגב ויחידת הסמים של המכס, הביאה בסוף השבוע האחרון לתפיסת 1.5 ק"ג סם מסוג הרואין ולמעצרו של תושב הפזורה הבדואית, החשוד בהברחת הסם במעבר נהר הירדן לישראל.
ביום חמישי (24.5.07) הגיע למעבר נהר הירדן, תושב רהט כשהוא נוהג ברכב. על-פי מידע מוקדם של משרד המודיעין בתחנת רהט, בפיקוד פקד הרצל מויאל לפיו החשוד יצא לירדן במטרה להבריח סמים בכמות מסחרית אל תוך גבולות ישראל.
אנשי יחידת הסמים של המכס נערכו ועם הגיעו של החשוד, ערכו חיפוש יסודי ברכב. בתוך כך, אנשי יחידת הסמים תפסו 1.5 ק"ג סם מסוג הרואין שהוחבאו בתוך מערכת הבלמים של הרכב. החשוד נעצר והועבר להמשך חקירה בימ"ר נגב.
בחקירתו בימ"ר נגב, הכחיש החשוד תושב רהט, בן 33 המוכר למשטרה מתחום עבירות הסמים, את המיוחס לו. לטענתו, יומיים קודם לתפיסתו, הוא יצא לטיול בירדן. מטרת נסיעתו לירדן הייתה מפגש עם נשים לצורך קיום יחסי מין, עבורם משלמים שם מחיר זול יחסית, טען האיש.
החשוד נשוי ואב לחמישה ילדים, יצא לירדן מבלי לעדכן את אשתו או מי מקרוביו. את הרכב ששימש אותו לטיול הקצר, רכש יומיים קודם, לצורך הנסיעה. הסברו של החשוד לא שיכנע את חוקרי הימ"ר ולא את בית המשפט ומעצרו הוארך עד ליום שישי 1.6.07 לצורך הגשת כתב אישום. דוברת מרחב הנגב, פקד ליאת נידם, מסרה ל-Nfc כי: "אין זה המקרה הראשון בו פעילות משותפת של ימ"ר נגב ויחידת הסמים של המכס מסכלת הברחת סמים בכמויות מסחריות ובערך של מאות אלפי שקלים, העושים דרכם לארץ על-ידי "מטיילים" שיצאו לגיחה קצרה לירדן".
הבולטים שבתפיסות הסמים, היתה הברחה של 13 ק"ג הרואין שנתפסו על-ידי יחידת הסמים, כשהם מאוחסנים מאחורי לוח השעונים ברכב. תחילה טען החשוד כי אינו יודע דבר על הסמים אך לאחר חקירה מאומצת של רס"ר אמיר אלעטאונה, הודה החשוד תושב אבוכייף שבפזורה, כי קיבל 20 אלף שקלים, עבור ביצוע המשלוח מירדן לישראל. נגד החשוד הוגש כתב אישום והוא שוהה במעצר עד תום ההליכים.
תפיסה נוספת של 5 ק"ג הרואין, נתפסו כשהם מוחבאים במערכת האוורור של הרכב. החשוד תושב אלעזזמה, הכחיש כל קשר לסם. הוגש נגדו כתב אישום והוא עצור עד תום ההליכים.
הברחות הסמים נעשו בדרך כלל דרך מסוף הגבול בערבה, אך נראה כי מיומנותם של אנשי יחידת הסמים של המכס שהצליחו לסכל את ההברחות במסוף ערבה, היא זו שהביאה לשינוי במסלול ההברחה והעתקתו למעבר נהר הירדן, אלא שגם שם סוכלה ההברחה.
מפקד ימ"ר מרחב נגב סנ"צ מיכאל חיים ציין בפני Nfc כי: " מדובר בכמויות מסחריות שנאמדות במאות אלפי שקלים, והיו אמורות להגיע לשטח. סיכול ההברחות מעבר לתפיסת הסמים, הינה פגיעה אנושה במקור ההכנסה של גורמים עבריינים ובחוסן הכלכלי שלהם ומאידך מניעת הגעת החומר לאוכלוסיה בדגש על בני הנוער".

תאריך:  29/05/2007   |   עודכן:  29/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי אקסמיט
משטרת באר-שבע עצרה חשוד שאחראי לפריצות לדירת מגורים בדרך מצדה בעיר    בשבוע שעבר הגיש בעליה של הדירה, תלונה כי הדירה שבדרך כלל מושכרת, נפרצה ותכולתה נגנבה
רונן ליבוביץ
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את חוק הסטודנטים שיזמו חברי הכנסת אלכס מילר וסילבן שלום    מילר: "זהו יום חג לסטודנטים בישראל"
רונן ליבוביץ
יו"ר האופוזיציה, ח"כ בנימין נתניהו תקף בחריפות את הממשלה ואת העומד בראשה    לדבריו, "בחולשה שלכם, הרחקתם את הסיכוי לשלום, אתם העלתם את הקיצוניים שבאויבינו"
הילה רפופורט
אחותה של האישה דפקה על דלת הקרוואן בו התגוררה המשפחה והזדעזעה למצוא את האם וארבעת בנותיה הפעוטות תלויות בארון הבגדים, בינות לבגדים ולחגורות
מערכת ONE
הנהלת הפורמולה 1 תחקור מדוע הבריטי איפשר לספרדי לנצח בגרנד פרי במונטה קרלו    דובר מקלארן: "בטוחים שהנהלת הפורמולה 1 לא תתערב בהחלטות שלנו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il