X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שלושה מועמדים כבר נרשמו: היום הגיעו הח"כים יואל חסון ורונית תירוש לרשום את שמעון פרס בתוך כך, ח"כ שי חרמש מופיע ברשימותיו של פרס כמי שהתחייב לתמוך בו, אלא שגם ריבלין אוחז בהתחייבות דומה מצידו של חרמש
▪  ▪  ▪
[צילום: ישראל הדרי]
מוכן לקרב. ריבלין

בטוחה בעצמה. אביטל

שלושה ח"כים כבר הגישו את מועמדותם לתפקיד נשיא המדינה: ראובן ריבלין (ליכוד), קולט אביטל (עבודה) ושמעון פרס (קדימה). הערב (א', 3.6.07) חל המועד האחרון להגשת מועמדות לתפקיד.
בבוקר הגיעו הח"כים יואל חסון ורונית תירוש, למזכירות הכנסת, והגישו את החתימות הנדרשות להצגת מועמדותו של המשנה לראש הממשלה, השר שמעון פרס, לתפקיד נשיא המדינה. חסון, שהקריא את כתב ההסכמה להתמודדות, אמר כי "יש בכוונתנו לעשות הכול על-מנת ששמעון פרס, אדם עתיר זכויות, איש שתרם רבות לבניינה של מדינת ישראל, ייבחר על-ידי הכנסת להיות נשיאה הבא של מדינת ישראל". חסון הוסיף כי "אין ספק ששמעון פרס יכול להחזיר למוסד הנשיאות את הכבוד והמחויבות הראויים".
ריבלין ואביטל לא המתינו ליום האחרון והם הגישו את מועמדותם למזכירות הכנסת כבר לפני מספר ימים. לאחר שבתקופה האחרונה עסקו שלושת המועמדים בשכנוע חברי הכנסת על-מנת לזכות בתמיכתם של כמה שיותר ח"כים, מתרכז המאמץ בימים אלה, פחות משבועיים לבחירות, בלגייס את תמיכתם של חברי ש"ס, שעליהם תקום ותיפול ההכרעה.
בש"ס אומרים כי הנטייה הפעם הינה להצביע לפרס. עם זאת, גורמים בשס אומרים כי התנועה תעדיף ללכת אם מי שתוכל להעניק לו את הניצחון, וכי היא לא תתמוך במועמד שעל אף תמיכתה לא ייבחר. בשל כך מנסים המועמדים ומקורביהם להראות לשס את רשימות התומכים שהתחייבו להצביע עבורם, ובכך לשכנע את חברי המפלגה החרדית כי עליהם תיפול ההכרעה.
אלא שלפחות במקרה אחד, מישהו מהמועדים לא אוחז ברשימה מעודכנת. ח"כ שי חרמש (קדימה) מופיע הן ברשימת התומכים של ריבלין, והן בזו של פרס. גורמים בקדימה אומרים כי חרמש תמך בריבלין רק משום שלא יידע כי פרס מתכוון להתמודד.
הבחירות לנשיאות יתקיימו ב-13 ביוני, ועל-פי החוק, יש להירשם עשרה ימים קודם לכן, כלומר עד היום. הנשיא או הנשיאה שייבחרו, יחלו בכהונתם כחודש לאחר הבחירות.

תאריך:  03/06/2007   |   עודכן:  03/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הערב: המועד האחרון להגשת מועמדות לנשיאות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
נשיא רוסיה איים כי אם ארה"ב לא תיסוג מתוכניתה להציב מערכת הגנה נגד טילים על אדמת אירופה, רוסיה תטה את הטילים הגרעיניים שלה כלפי מטרות באירופה
עמי עצמון
חשיפה ב-Nfc    המחלקה לחקירות שוטרים החליטה לסגור את תיק החקירה נגד השוטרים שנחשדו בהכאת האנס הנמלט בני סלע, לאחר תפיסתו. הנימוק - "חוסר עניין לציבור"
הילה רפופורט
נשיא אירן מחמוד אחמדינג'אד אמר כי ההגמוניה הישראלית התמוטטה וכי החלה הספירה לאחור לקראת חיסול ישראל
אריאל שמידברג
לאחר ארבע שנים של הפסקה התחדש הבוקר מירוץ גולני המסורתי    אורכו של המירוץ כ-460 קילומטר, ומשתתפים בו 720 חיילים משש פלוגות של גולני [סוחבים פחות ציוד - צילום: דו"צ]
הילה רפופורט
הצבא מפעיל טנקים, מסוקים ויחידות עילית בניסיון להשתלט על מעוז ארגון הטרור "פתח אל איסלאם"    חברי הארגון מילכדו מבנים כדי לפגוע בחיילים    5 פצועים בקרבות בין הצבא לארגון "ג'ונד א-שאם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il