X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ל-ONE נודע כי מאמן הנבחרת יקבל את תפקיד מנג'ר העל בשורות הצהובים - מאמן הגליל אמור לקבל לידיו את המושכות פדרמן: "ONE מקדים אותנו ביומיים"
▪  ▪  ▪
צביקה שרף [צילום: AP]

פרסום ראשון: צביקה שרף יהיה מנג'ר העל של מכבי ת"א בעוד תחתיו ישמש עודד קטש, מאמן גליל עליון, כמאמן בפועל. סיכום עקרוני הושג הערב בין מאמן הנבחרת, שרף, לבין מכבי ת"א ולפיו שרף, שעל מועמדותו פורסם לראשונה ב-ONE, יהיה מנג'ר על, ועודד קטש חוזר להיכל נוקיה כמאמן.
הצמד יעמוד על הקווים בהיכל נוקיה בשנתיים הבאות. במכבי ת"א אישרו ל-ONE את הסיכום הראשוני. דירקטוריון מכבי ת"א קיבל היום את ההחלטה - רק פיצוץ בלתי צפוי במו"מ הכספי יוביל לביטול ההסכם.
הכתבת יעל מרגלית מוסיפה: דייויד פדרמן, מבעלי מכבי ת"א, הגיע לחתונתו של איש המשחק עמי ביטון ואמר על הידיעה הבלעדית של ONE: "סיפרו לי שתמיד מה שכתוב ב-ONE מקדים אותנו ביומיים וזה כנראה נכון. אבל בכל זאת נחכה להודעה הרשמית מחר". "אני לא יכול עדיין להגיד את זה בצורה פורמלית, אני רק יכול להגיד שמחר אנחנו נגיב. אנחנו כבר אחרי החלטה. החלטנו מתישהו בסופ"ש, נתנו לאנשים לחשוב על זה יומיים, החלטנו סופית היום בצהריים ומחר כולם יידעו".
ספאחיה הלך - וזה רשמי
כזכור, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, אתמול קיבל נבן ספאחיה רשמית את ההודעה על סיום דרכו בקבוצה. הצהובים, אומנם לקחו אליפות במשחק דרמטי נגד הפועל ירושלים, אך בהנהלת הקבוצה היו מאוכזבים באופן כללי מהשנה שנגמרה. מעל לכל, היה ספאחיה חתום על ההדחה בגביע המדינה וההפסד לבני-השרון בחצי-הגמר. במכבי ת"א גם היו רגילים להגיע בכל עונה כמעט לפיינל-פור - מה שלא הצליח העונה.
שרף אמר בתוכנית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בספורט 99: "כבר בקיץ שעבר הייתי בראיון באתר ONE ואמרתי שמאמן זר ייכשל. כולם באותה תקופה פרסו שטיחים, היללו, שיבחו ואמרו שזה הכי טוב בעולם. במכבי ת"א זה תפקיד קשה. זה אחד הקשים ביותר. הוא לא פשוט. בטח אחרי שפיני עזב ואחרי שפארקר עזב".
פארקר היה שחקן והיום רואים את זה ב-NBA. היו במכבי ת"א בשנים האלו כמה שמות כמו קומאטוס, והוא חיפה על כולם", המשיך שרף. "מכבי ת"א זה לא רק מאמן. בשנה שעברה מכבי ת"א היתה עם התקציב הכי גדול שלה אי פעם ולא הגיעה לפיינל-פור. היתה גם מלחמה. צסק"א מוסקבה תקח כמעט כל שחקן שתרצה. ראינו את זה עם זיסיס. למכבי יש תקציב גדול אך עדיין תתקשה להשיג את השחקנים הטובים ביותר".
הולכים על צוות ישראלי
במכבי ת"א כאמור התאכזבו מהמאמן הזר ספאחיה והחליטו לחזור שוב לנוסחת הצוות הישראלי עם שרף-קטש. שרף חוזר לקנדציה נוספת במכבי ת"א. הוא זכה עם הקבוצה באליפות אירופה בזמן שרודי דאמיקו היה המאמן הראשי. הוא זכה ב-10 אליפויות בישראל עם הצהובים וגם בשישה גביעים.
שרף, שאימן חוץ ממכבי גם את הפועל ת"א, הפועל ירושלים והפועל ר"ג, צבר ניסיון אירופי ואף זכה בגביע אירופה למחזיקות גביע עם אריס סלוניקי ב-93'.
קטש - האיש שניצח את מכבי ת"א
קטש מגיע למכבי ת"א לאחר עונה מצוינת בגליל עליון. הקבוצה של מי שהיה כוכב מכבי ת"א עד שעבר לפנאתינאיקוס ושם נפצע, הגיעה לפיינל-פור הישראלי לאחר שגברה בפוטו פיניש על עירוני נהריה. גליל של קטש, שניצחה את מכבי ת"א במשחק הביתי בעונה הסדירה, הקשתה מאוד על הצהובים של ספאחיה גם בחצי-הגמר.
קטש, כזכור, גם ניצח את מכבי ת"א בהיותו שחקן של פנאתינאיקוס. זה היה בגמר האירופי.
פיני גרשון כבר לא יגיע
מועמד אחד כבר ירד מהפרק אתמול. מאמן אולימפיאקוס, פיני גרשון. "אני לא אהיה במכבי תל אביב", כך אמר גרשון, ב"ספורט 99", תוכנית הספורט החדשה של רדיו 99.
"יש לי מחוייבות לאולימפיאקוס", הוסיף גרשון, "אף פעם לא חתמתי לעונה אחת. אני במצב של ספאחיה היום לא רוצה להיות. אני מספיק טוב לאמן במקומות אחרים, יש 4-5 מקומות באירופה שרוצים אותי גם בשביל פחות כסף. אני לא רוצה להיות במצב של דייויד בלאט לפני כמה שנים.

תאריך:  04/06/2007   |   עודכן:  04/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צביקה שרף מנג'ר; קטש מאמן מכבי ת"א
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
ממשלת האחדות הפלשתינית החליטה לתמוך בהצעה להפסקת האש של אבו מאזן    בחמאס מיהרו להגיב: "סדר היום שלנו אינו תואם את סדר יומה של הממשלה"
עידן יוסף
פאנל סוער היה בכנס הרדיו, כאשר תחנות רדיו שונות הפנו חיצים כלפי גלגל"צ    מפקד גלי צה"ל: "גלגל"צ לא עובדת עבור תעשיית המוזיקה או אצל האמנים ושולחיהם, אלא אצל מאזיניה"    דברים בכנס: "דבריו חמורים"
עידן יוסף
אריאל אטיאס אומר כי המעבר לרדיו דיגיטלי יארך זמן    בכנס הרדיו דיבר על הרדיו האזורי ("הארכת הזכיונות פוגעת"), על רפי גינת ("צרות של אחרים"), על ניידות המספרים ("לא שווה כלום, כל עוד לא מורידים את ההתחייבות לשלוש שנים")
עידן יוסף
שר התקשורת רמז בכינוס הרדיו הראשון כי אין מבחינתו מניעה בהמשכת הסטטוס-קוו, שתחנת הרדיו גלי צה"ל תישאר פתוחה בשבת כשאר תחנות הרדיו בישראל
עידן יוסף
גורם מדיני בכיר ציין כי קיים יותר מערוץ קשר אחד בין ירושלים לדמשק, וכי טורקיה ומדינה אירופית נוספת מתווכות בין הצדדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il