X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אנשי העסקים גאידמק ולבייב מסרו השבוע עדות בעניין חקירת היאחב"ל בפרשת שוקי ויטה
▪  ▪  ▪
העיד. גאידמק [צילום: AP]
שוקי ויטה

אנשי העסקים לב לבייב וארקדי גאידמק מסרו השבוע עדות ביחידה הארצית לחשיפת פשיעה חמורה ובינלאומית (יחבא"ל). השניים זומנו למתן עדותם בעניין חקירת המשטרה בנושא החשדות שהועלו נגד הממונה בפועל על הכנסות המדינה, שוקי ויטה.
במשטרה מאשרים את דבר מתן עדותם של שני אנשי העסקים, אך מוסיפים כי מדובר בעדות בלבד, הקשורה לפרשה הנחקרת ביחבא"ל נגד שוקי ויטה. פרשה זו מתייחסת לתקופת כהונתו של ויטה כפקיד שומה תל אביב. לפי אותם גורמי משטרה, החקירה בודקת, בין השאר, חשדות הנוגעים לתיפקודו והתנהלותו של ויטה בקידום ענייניהם של אנשי עסקים וגורמים שונים חייבי מס, זאת שלא במסגרת הגדרת תפקידו בעת שכיהן בתפקידו כפקיד שומה גוש דן.
כניסתו של שוקי ויטה לתפקידו כממונה על הכנסות המדינה עוכבה בעקבות החלטת היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, זאת לנוכח החקירה המתנהלת נגדו בחשד לחריגות מסמכות שביצע בעת ששימש כפקיד שומה גוש דן.
לאור החלטתו של היועץ המשפטי לממשלה, עתר שוקי ויטה לבית הדין האזורי לעבודה נגד החלטת היועץ המשפטי לממשלה. בית הדין לעבודה קיבל את תביעתו של ויטה וקבע כי היועץ המשפטי, מני מזוז, נציב שירות המדינה, שמואל הולנדר, ומנכ"ל משרד האוצר, ירום אריאב, השתמשו בכלים שהחוק מקנה להם שלא בתום לב. לדברי שופטת בית הדין לעבודה, השופטת אריאלה גילצר-כץ, בשל טענה לחיסיון על ראיות, סירבו אותם הגופים למסור לבית הדין לעבודה אף לא פרטי מידע זניחים אשר כבר פורסמו בכלי התקשורת השונים.
השופטת גילצר-כץ הוסיפה והדגישה בהחלטתה כי היא אינה מחווה את דעתה לגבי החשדות שנחקרות נגד שוקי ויטה, אלא מתייחסת אך ורק לפגמים שנפלו בהתנהלות הגופים המינהליים בעניינו של ויטה. השופטת הוסיפה וקבעה בהחלטתה, כי השעייתו של שוקי ויטה נעשתה על-ידי אותם הגורמים, שלא על-פי דין ובחריגה מסמכות, וכי לא יעלה על הדעת שעובד בכיר יעמוד חסר אונים מול התנהלות "קפקאית". בעקבות החלטת בית הדין האזורי לעבודה, פנתה המדינה לבית הדין הארצי לעבודה, בבקשה לעיכוב ביצוע פסק הדין, והודיעה כי בכוונתה לערער על פסק הדין של השופטת אריאלה גילצר-כץ.

תאריך:  06/06/2007   |   עודכן:  06/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גאידמק ולבייב העידו השבוע בעניין שוקי ויטה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר יהב
לאחר שח"כ אופיר פינס פנה ליועץ המשפטי לממשלה ושאל אותו האם אולמרט דיווח לו על השתתפותו של יערי בהתייעצות "או שהוא ניסה לשתול בוועדה חבר בכיר", עונה היועץ המשפטי כי האלוף (מיל.) ידידיה יערי דיווח כנדרש על ההתייעצות
אריאל שמידברג
כך אמר נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, בפאנל שנערך באוניברסיטת חיפה    "אני מקווה שבעתיד המצב הכלכלי ואיכות החיים במדינה ימשכו אליה עולים", אמר פישר
מתי טוכפלד
לאחר דיון בקבינט אמר רה"מ כי "פניה של מדינת ישראל אינם למלחמה עם סוריה ויש להיזהר מתסריט של מיסקלקולציה שעלול להוביל להידרדרות ביטחונית"
מירב יזרסקי
קוקטייל יותר מדי, ומרגריטות התחילו ליפול למירב יזרסקי מהידיים    היא קצת נלחצה, אבל איזי המלצר לקח את זה בהתאם לשמו ו-Santa-fe הצטיירה כמקום הנכון לשתות בו    השפיצים של מדונה לקינוח רק השלימו את החוויה
יהונתן דחוח-הלוי
מספר הפלשתינים שנהרגו בידי אחיהם ממשיך להיות גבוה מאלה שנהרגו בעימותים עם צה"ל    ארגון פלשתיני לזכויות אדם מדווח, כי בחודש מאי נהרגו 82 פלשתינים באירועים אלימים, מתוכם 59 בסכסוך בין חמאס לפתח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il