X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הוראת השעה המאפשרת לגל"צ לשדר חסויות חברי הוועדה מתחו ביקורת חריפה על העובדה שהתחנה כבר משדרת חסויות למרות שלא קיבלה אישור לכך
▪  ▪  ▪
וילן. איך צה"ל עבר על החוק?[צילום: אתר הכנסת]

ועדת הכלכלה אישרה (ב', 6.1.07) לקריאה שנייה ושלישית את הוראת השעה המאפשרת שידורי חסויות ותשדירי שירות בתחנת הרדיו גלי צה"ל. חברי ועדת הכלכלה אישרו את הוראת השעה לשלוש שנים, תוך שהם מותחים ביקורת חריפה על העובדה כי התחנה משדרת כבר חודש פרסומות וחסויות ללא אישור ובכך עוברת על החוק.
יו"ר הוועדה, ח"כ משה כחלון (ליכוד), טען כי "שר המשפטים חייב להתייחס במהירות לבעיית אי אכיפת החוק על-ידי משרדי הממשלה. תחנת גלי צה"ל משדרת חסויות ותשדירים ללא שאושרו בחוק ובכך עוברת על החוק. אני בטוח כי במידה ומישהו יעמוד שם לדין, דברים מסוג זה לא ישנו. הבעיה העיקרית היא שגם אם לא נאשר היום את התקנות אתם תמשיכו לשדר ללא אישור חוקי כי הנושא הזה לא מטריד איש".
"מדוע אתם משדרים כבר חודש ללא אישור? מדוע לא דאגתם לסיים את החקיקה בזמן? איך צבא עובר על החוק?", שאל ח"כ אבשלום וילן (מר"צ-יחד). "עם זאת, אני סבור כי יש לאשר לתחנה שימוש בחסויות כי זה מקור כלכלי חשוב עבורם", סיים וילן.
המתנגדים הנחרצים ביותר להארכת הוראת השעה היו נציגי אגף התקציבים באוצר. "אנו מתנגדים להארכת הוראת השעה משום שהעירוב בין פרסומות לצה"ל אינו נכון", הוסבר בדיון.
נציג משרד הביטחון, רס"ן עדי בן ש"ך, טען כי "התחלנו את תהליך החקיקה כבר בינואר וזה לא היה פשוט כלל וכלל להגיע לסיכום עם משרדי הממשלה. משרד האוצר עיכב אותנו בתהליך בגלל אי הסכמות".

תאריך:  11/06/2007   |   עודכן:  11/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי אקסמיט
לאחרונה התגלה כי שוטרים משנים באמצעות תוכנת מחשב את סטטיסטיקות הפשיעה באזורם, למען קידומם וכדי לרצות את השר לביטחון פנים
עידן יוסף
משה יעלון תקף בכינוס איכות השלטון את תרבות השלטון והתרבות הפוליטית    מנה ארבעה מוקדי כוח חסרי אחריות: בעלי ההון, התקשורת, הספינולוגים ובית המשפט העליון
גלית יצחק
במהלך הקיץ תארגן סלקום הופעות, מסיבות והרבה מוזיקה ישראלית    פסטיבל "ווליום כנרת" - יימשך 3 ימים    גבסו, בוסקילה ורודריגו יובילו את מסע "ווליום בדרכים"    נינט, אביב גפן והראל מויאל יקחו חלק בפסטיבל "ווליום כנרת"
מוטי אקסמיט
כך אמר הבוקר ח"כ וילן בוועדת החינוך, שהתכנסה בעקבות תחקיר Nfc לדיון דחוף בנעשה במועצת ההימורים    ח"כ אבשלום וילן (מר"צ): "כשייוודעו תוצאות החקירות ירעדו אמות הסיפים של הספורט הישראלי"
הדר פרבר
בעקבות הפסקת חשמל נאלצו הנוסעים להמתין כחצי שעה עד שחולצו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il