X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כ-24,000 כרטיסים חדשים יונפקו לשוטרים וקצינים, חברי ארגון איפ"א מדובר בכרטיסים משולבים חכמים המאפשרים פעולות סליקה ופונקציות שוות כסף דוגמת טעינת הכרטיסים בתווי שי אלקטרוניים
▪  ▪  ▪

אירגון השוטרים - איפ"א, מצטרף להסתדרות המורים ויעניק לחברי הארגון כ-24,000 כרטיסי חבר אלקטרונים חכמים מבית לאומי קארד הטעונים ב-385 שקלים. אירגון איפ"א יחלק לשוטרים את הכרטיס, אשר ניתן יהיה לשימוש במגוון רחב של רשתות ואתרים. הכרטיס האלקטרוני מבוסס על ה-GiftCard של לאומי קארד ועל טכנולוגיה של חברת DTS, המתמחה בפיתוח מערכות יחודיות בטכנולוגיה חדשה לסליקת נתונים וטכנולוגיות להעברת מידע. עד היום הנפיקה לאומי קארד כרטיסים מסוג זה לכ-110 אלף חברי ארגון המורים.
הכרטיס יקנה לחברי הארגון מגוון של הטבות קבועות, כגון: הנחות בהצגות, טיולים וכניסה לאירועים, המתעדכנים בכל עת. בנוסף, הכרטיס יוכל להיטען בכסף מספר רב של פעמים, בכל פעם עד לגובה של 500 שקלים. טעינה זו, תהווה חלופה לתווי השי שהארגון מעניק לחבריו והיא תתאפשר ללא צורך במשלוח פיזי כלשהו, אלא באמצעות האינטרנט או שיחה טלפונית - טכנולוגיה המאפשרת מעבר בטוח של הכסף לעמיתים וחסכון בעלויות לארגון. את הכסף הצבור בכרטיס ניתן יהיה לממש במגוון רשתות הכוללות את: המשביר החדש לצרכן, גולף, הוניגמן, Home Center, סטימצקי, ורדינון, סולוג, גלי, פוקס, ללין, שקם אלקטריק, אופטיקה הלפרין, האחים הלפרין, ספורט ורטהימר, כפר השעשועים וששת.
טעינת הכרטיס ומגוון ההטבות:
הכרטיס ניתן לשימוש גם כאשר חבר המועדון אינו מחזיק בכרטיס אשראי. הכרטיסים ניתנים לטעינה באמצעות האינטרנט או באמצעות מערכת מענה קולי, לאחר הזנת מספר תעודת זהות, הכרטיס ייטען תוך שעתיים מעת בקשת ההטענה, ובמקרה של אובדן הכרטיס תועבר היתרה בכרטיס (כסף ו/או כרטיסי כניסה/שוברים) לכרטיס חלופי חדש.
הכרטיס מקנה הטבות בלמעלה מ-60 בתי מלון, אכסניות וצימרים ברחבי הארץ, 50 אתרי ספא, בתי קולנוע של רשת רב-חן, 60 אטרקציות שונות בפריסה ארצית, וזאת ללא צורך בשוברי נייר.
לדברי דוד אילוז, מנכ"ל איפ"א: "אירגון איפ"א דואגת לרווחת עמיתיה ומשתדלת לספק להם הטבות במגוון רחב של תחומים. כרטיס ה-Giftcard יאפשר עליית מדרגה בנוחות ויעילות, מתן ההטבות באמצעי חכם וחדשני אשר בעזרתו נוכל להעניק גם ערכים מוספים לאורך זמן ומקביל לחסוך בעלויות רבות".
לדברי אבי צימרמן, סמנכ"ל שיווק ומכירות לאומי קארד: "אירגון איפ"א מעניק לחבריו גישה חדשנית ומתקדמת למתן פתרונות והטבות אטרקטיביות באמצעות כרטיס אלקטרוני נטען, המשמש גם ככרטיס מועדון. אנו נמצאים במגעים עם גופים נוספים להחדרת הכרטיס עליהם נוכל להכריז בקרוב. הכרטיס האלקטרוני מציע שלל של תכונות ויתרונות אשר לא היה ניתן לספק באמצעות תו נייר - הוא חכם וגמיש וניתן לצקת בו בכל עת הטבות והנחות נוספות. זוהי בפירוש מתנה 'חכמה'".

תאריך:  11/06/2007   |   עודכן:  11/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לאומי קארד מנפיקה כרטיסי חבר לארגון השוטרים - איפ"א
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הוראת השעה המאפשרת לגל"צ לשדר חסויות    חברי הוועדה מתחו ביקורת חריפה על העובדה שהתחנה כבר משדרת חסויות למרות שלא קיבלה אישור לכך
מוטי אקסמיט
לאחרונה התגלה כי שוטרים משנים באמצעות תוכנת מחשב את סטטיסטיקות הפשיעה באזורם, למען קידומם וכדי לרצות את השר לביטחון פנים
עידן יוסף
משה יעלון תקף בכינוס איכות השלטון את תרבות השלטון והתרבות הפוליטית    מנה ארבעה מוקדי כוח חסרי אחריות: בעלי ההון, התקשורת, הספינולוגים ובית המשפט העליון
גלית יצחק
במהלך הקיץ תארגן סלקום הופעות, מסיבות והרבה מוזיקה ישראלית    פסטיבל "ווליום כנרת" - יימשך 3 ימים    גבסו, בוסקילה ורודריגו יובילו את מסע "ווליום בדרכים"    נינט, אביב גפן והראל מויאל יקחו חלק בפסטיבל "ווליום כנרת"
מוטי אקסמיט
כך אמר הבוקר ח"כ וילן בוועדת החינוך, שהתכנסה בעקבות תחקיר Nfc לדיון דחוף בנעשה במועצת ההימורים    ח"כ אבשלום וילן (מר"צ): "כשייוודעו תוצאות החקירות ירעדו אמות הסיפים של הספורט הישראלי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il