X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אולמות הבחינה ימוסכו לקליטת סלולר החל מ-2 בספטמבר יפעילו שלושה זכיינים פרטיים את מערך מבחני התיאוריה בין המפעילות מכללה שנחשדה בפלילים
▪  ▪  ▪
אילוסטרציה
חשודה בפלילים זכתה בתיאוריה
איילת פישביין
במכרז לעריכת מבחני תיאוריה בנהיגה בצפון זכתה חברה החשודה בהונאה וזיוף * לזוכה, המכללה הארצית סכנין, יש בפרקליטות תיק * משרד התחבורה בודק
לרשימה המלאה

בשורה ללומדי הנהיגה: החל מ-2 בספטמבר 2007 יוזל התעריף למבחן עיוני (תיאוריה) חוזר מ-116 שקלים כיום ל-40 שקלים. זאת לאחר שוועדת הכספים של הכנסת אישרה את הצעתו של שר התחבורה והבטיחות בדרכים, שאול מופז, להוזלת התעריפים.
הוזלת התעריפים מבוצעת במסגרת הרפורמה שמנהיג משרד התחבורה במבחני התיאוריה במטרה לשפר את השרות ולקצר את משך זמן ההמתנה למבחנים.
על-פי התוכנית, החל מ-2 בספטמבר יפעילו זכיינים פרטיים את מערך מבחני התיאוריה הנדרשים לצורך קבלת רשיון נהיגה. שלושת הזכיינים שזכו במכרז הם: מכללת מנפאור, חברת טלדור וגם מכללת סכנין. נזכיר, כי ב-Nfc חשפנו שמכללת סכנין נחשדה על-ידי משרד החינוך בביצוע עבירות הונאה ודיווח כוזב בבתי ספר במזרח ירושלים. המקרה הועבר לחקירת המשטרה ומשם לפרקליטות מחוז ירושלים, שעדיין לא החליטה אם להגיש כתב אישום.
כל זכיין יהיה אחראי לתפעול מערך המבחנים באחד משלושת המחוזות בארץ, ירושלים והדרום, מרכז וצפון. בסך-הכל יופעלו כ-25 אתרים בכל רחבי הארץ.
מבחני התיאוריה ייערכו לראשונה באמצעות מחשבים מתקדמים שיזהו את הנבחנים ויצלמו אותם באמצעות מצלמת אינטרנט. צילום הנבחנים נועד למנוע זיופים או ניסיונות התחזות במבחני התיאוריה. כיום מתבצעים מבחני הנהיגה העיוניים בכתב, באמצעות טפסים הנבדקים על-ידי בוחנים של אגף הרישוי.
כל נבחן יעבור זיהוי מיוחד באמצעות השוואת תמונתו, שצולמה במצלמת האינטרנט, עם התמונה שבמאגר התמונות המרכזי של משרד התחבורה. נתוניו של הנבחן יוזנו למחשב משרד התחבורה לצורך קביעת זכאותו לביצוע הבחינה וכדי לוודא כי הנבחן אינו נמצא תחת שלילה או פסילה של רשיון הנהיגה.
מבחן התיאוריה החדש יורכב מ-30 שאלות אמריקניות. לכל שאלה ארבע תשובות אפשריות ורק תשובה אחת נכונה. יש לענות לפחות על עשרים ושש שאלות נכונה כדי לעבור את המבחן. זמן המבחן יוגבל לראשונה ל-40 דקות בלבד. לאחר תום הזמן לא יתאפשר לנבחן להמשיך בבחינה. כיום המבחן אינו מוגבל בזמן.
בכל אולם בחינה יותקן מכשיר אלקטרוני מיוחד למיסוך שיחות סלולריות אשר ימנע לחלוטין אפשרות לקבל שיחות במהלך הבחינה או להתקשר מהטלפון הסלולרי לצורך בירור התשובות.
מבחני התיאוריה יבוצעו בשפות שונות: עברית, ערבית, אנגלית, צרפתית, ספרדית, ורוסית וייערכו מדי יום משעה 08:00 ועד לשעה 19:00 בערב ובימי שישי מהשעה 08:00 ועד לשעה 12:00 בצהריים. בערים הקטנות יתקיימו המבחנים שלוש פעמים בשבוע מהשעה 08:00 בבוקר ועד לשעה 19:00 בערב.

תאריך:  12/06/2007   |   עודכן:  12/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מחקר שנערך באוניברסיטת חיפה מצא כי כבר מתחילתה היה להתיישבות ברמת הגולן יעד אחד - להביא להסכם שלום בין ישראל וסוריה תמורת נסיגה מהגולן
רותי אברהם
צלם שהסתכן וגם נפצע לא יקבל פיצויים    השופט ריבלין: ראוי לבחון האם המדינה פטורה מאחריות אם בעקבות התרשלותה נקלע אדם ל"פעולה מלחמתית"
עידן יוסף
העובדים מועסקים על-ידי עמותות וחברות כוח אדם    כינוס ארצי שמקיים איגוד העובדים הסוציאליים ואוניברסיטת בן-גוריון יגבש דרכים להתמודדות עם השלכות ההפרטה על השירותים החברתיים
עידן יוסף, מתי טוכפלד
הרב קנייבסקי סירב לקבל את שמעון פרס, אך הסכים לקבל את יועצו    שמעון פרס בא להשתטח על קברו של הצדיק משטעפנשט
עידן יוסף
הוגדלה מכסת העובדים הפלשתינים בענף הבנייה ואושרה עבודה בשלוש משמרות    כך עולה מסיכום בין התאחדות הקבלנים והבונים ובין משרד הביטחון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il