X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
וילות ב-350 עד 500 אלף דולר בית חמישי ברשת בתי הדיור המוגן "בית בכפר"
▪  ▪  ▪
בית בכפר

היזם שלום בלושטיין משקיע 40 מיליון דולר בבניית בית הדיור המוגן, בן 300 יחידות דיור, בשם "בית בכפר - גינוסר" על שפת הכנרת. במרכז הפרויקט יעמוד 100 וילות בנות 140-80 מ"ר, שייבנו על מגרשים בני 250-150 מ"ר. מחירן של הווילות ינוע בין 350 ל-500 אלף דולר. יחידות דיור אלו יהיו בין היקרות והיוקרתיות ביותר בתחום זה בישראל.
בלושטיין יממן את ההשקעה מליווי של הבנק הבינלאומי, מכירת דירות ווילות והון עצמי. שלב א', בן 60 וילות, על שפת הכנרת, נמצא בבנייה. השיווק יתחיל לקראת סוף 2007, והדיירים הראשונים אמורים להיכנס במחצית השנייה של 2008. לאחר מכן ייבנו בשלבים יתר חלקי הפרויקט.
מנכ"ל "בית בכפר", מהנדסת התעשיה והניהול יולי גת, מסרה ל-Nfc כי החברה מציעה בימים אלו למכירה 11 דירות קרקע בנות 2 חדרים בגדרה ב-110 אלף דולר - המחיר הנמוך ביותר שבו נמכרות כיום דירות מסוג זה בארץ. התשלום הוא בשיטת דמי פיקדון, שבו התשלום צמוד לדולר, והקונה או יורשיו מקבלים את הכסף חזרה עם היציאה מהדירה, בניכוי של 2.5% לשנה עד לתקרה של 12 שנים. שיטה זו תקפה בכל ארבעת הבניינים של "בית בכפר", אם כי יש המעדיפים את שיטת דמי הכניסה (תשלום נמוך ביותר, שמופחת בקצב מהיר בהרבה עד ליתרת אפס).
בארבעת בתי הדיור המוגן של "בית בכפר" יש כיום 670 דירות בגדלים שונים, רובן בנות 2 חדרים ואחרות גדולות בהרבה, עד 4 ו-4.5 חדרים. החברה מפעילה שני בתי דיור מוגן בצפון כפר סבא, אחד בגדרה ואחד בביתן אהרון. התפוסה בשלושת הבניינים הוותיקים עומדת על 100%. הבניין בגדרה נמצא בשלבי בנייה, ועד כה נמכרו 70 מתוך 80 הדירות שנבנו בו בשלב א'. בסך-הכל יהיו בו 210 דירות בהשקעה של 30 מיליון דולר, עם מימון של הבנק הבינלאומי.
דירות 2 חדרים רגילות בגדרה עולות 150-130 אלף דולר. הדירות בכפר סבא עולות 190-180 אלף דולר, אך כיוון שהתפוסה מלאה, מדובר בעסקות בודדות במקרה שדירה התפנתה מסיבה זו או אחרת.
הדיירים בגדרה משלמים דמי אחזקה של 4,700 שקל לחודש לבודד ו-4,700 שקל לחודש לזוג. בכפר סבא משלמים 5,500 ו-5,900 שקל לחודש בהתאמה. דמי האחזקה אינם כוללים ארוחות, טלפון וטלוויזיה בכבלים, אך הם כוללים את כל הוצאות האחזקה והמיסים העירוניים. כל המסעדות כשרות, ובכל בית יש בית כנסת.\

תאריך:  14/06/2007   |   עודכן:  14/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בלעדי: בלושטיין משקיע 40 מיליון דולר על שפת הכנרת
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
למה לבזבז את הכנרת ??
יאיר3  |  14/06/07 01:06
2
הכינרת שייכת לכולם. ל"ת
חבל!!!עם אדיש  |  14/06/07 10:33
3
מי ישלם מחירים כאלה ?!
צפוני  |  14/06/07 10:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
המצעד צפוי לנוע מגן העצמאות אל גן הפעמון    הלילה היו הפרות סדר קלות של אזרחים חרדים בירושלים    בישיבת חירום הוחלט על מתן אור ירוק לחירוף נפש עד כדי פגיעה בחיי אדם
אפרת נוימן
לוינסון וללוז יקבלו 16 מ' ש' בעקבות השלמת הצעת הרכש של דש    רמי שלום מכר אחזקותיו בקופות הגמל של איפקס לפני שבועיים תמורת 29 מ' ש'    אבי דויטש מכר אחזקותיו באקסלנס תמורת 20 מ' ש'
מערכת ONE
הגולש הצעיר הצטיין ועלה למקום ה-13 באליפות אירופה, שמהווה הזדמנות להשגת קריטריון לבייג'ין    האלוף האולימפי לא הסתדר עם הרוח החלשה וצנח בדירוג
עידן יוסף
הרמטכ"ל לשעבר אמר כי ישראל מטאטאת את הבעיות מתחת לשטיח ומעדיפה ליצר תרבות של ספינים במקום פתרונות אמיתיים    "אני אומנם בתקופת צינון אל לא שולל כניסה לפוליטיקה"    "אנו נמצאים במלחמת עולם שלישית שמאיימת לחסל את התרבות הציונית"
ONE
הטניסאית הציגה יחד עם אייפקס את תוכנית התרומה לשבט צופי שבא    פאר, שגם תשתף פעולה עם ההודית מירזה בזוגות: "אנסה להגיע הכי רחוק שאוכל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il