X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחרי חודשים בים התיכון: המשט מגיע לישראל
משט האמיר (EMYR) הינו מסע בן חודשיים שעבר בסוריה, בלבנון, במצרים בקפריסין ובפורט סעיד [תמונות המשט הקודם. צילום: ג´קי רבינוביץ]

כ-80 יאכטות ועליהן כ-250 שייטים מ-18 מדינות יצאו לפני חודשיים לדרך מאיסטנבול בטורקיה. בדרכן, עברו הספינות בסוריה, בלבנון, במצרים בקפריסין ובפורט סעיד, שממנה יגיעו ביום ג' (19.6.07) למרינה בהרצליה - נקודת הסיום של המשט. קבלת פנים חגיגית לסיום המשט תתקיים במרינה בהרצליה למחרת בשעה 20:00.
משט האמיר (EMYR) הינו מסע בן חודשיים באגן הים התיכון המזרחי והוא מתקיים זו השנה ה- 18 ברציפות, ביוזמת ובהיגוי ועדה בינלאומית. חלק מהמשתתפים במשט הינם משפחות ובני זוג ששהו יחד בלב ים במשך חודשיים.
בראש המשט עומדת ועדה מארגנת בינלאומית בראשות חסן קשמז מטורקיה. רוב הספינות יעגנו במרינת הרצליה במהלך חודש יוני וחלקן אף יישארו לתקופות ארוכות יותר.
חיים פלד , יושב-ראש החברה לפיתוח תיירות בהרצליה, אשר באחריותה הפעלת המרינה וניהולה, ציין ש"אירוח משט המזרח התיכון בעיר הינו נדבך נוסף לקידום קשרי התיירות הימית עם ישראל לארצות המזרח התיכון וטורקיה במיוחד. המשטים הבינלאומיים וביניהם ה"אמיר" קובעים את מרינה הרצליה כציון-דרך מרכזי בשיוטים".
פלד ציין עוד כי "התנופה של התיירות הימית נקטעה ב-2006 בעקבות מלחמת לבנון השנייה. מרינה הרצליה עשתה מאמצים מוגברים להחזיר את ממדי התיירות המיוחדת של יאכטות מכל רחבי העולם. זה עתה נסתיים משט ה- "מד-רד-ראלי" המאורגן ע"י איזי סוויסה, איתן פרידלנדר ומרינה הרצליה. והנה כבר מתקיימת הפעילות של משט האמיר הבינלאומי בשיתוף מרינה הרצלייה". לדבריו, ב-2007 צפויה הכפלה של התיירות הימית למרינה הרצליה עד לכדי 400 יאכטות בשנה.
המרינה נערכת לאירוח למאות השייטים המצוותים את הספינות על-פי מיטב המסורת הנהוגה. מאות השייטות והשייטים מהווים מרקם של עשרות מדינות מארצות הברית, מקנדה, ומארצות אירופה והמזרח. הנהלת המרינה תקיים קבלת פנים חגיגית לכבוד האורחים שמהווה את סיום המשט, ותסייע בארגון טיולים מהרצליה לירושלים ולאתרי תיירות נוספים בארץ ובירדן.
המרינה רואה באירוח המשט חשיבות רבה במשט הבינלאומי שהינו שם דבר בתחום השיט העולמי. אירוח המשט הוא חגיגה צבעונית של בני לאומים שונים במגוון גילאים, מגוון של יאכטות, צבעוניות ושמחה. במרינה הרצליה עוגנים בקביעות מאות כלי שייט והיא הגדולה, החדשנית והייחודית מבין מרינות המזרח התיכון וכוללת כ-750 מקומות עגינה לכלי שייט בגדלים שונים ועד לאורך של כ-50 מטרים ולמעלה מזה.

תאריך:  15/06/2007   |   עודכן:  15/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אחרי חודשים בים התיכון: המשט מגיע לישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי אקסמיט
חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה, עצרו הלילה את חיים שניצר, מנהל משרד הפנים באילת בחשד להנפקת דרכונים ותעודות זהות לעבריינים, תמורת קבלת שוחד
עידן יוסף
הביטול - בעקבות השתלטות החמאס על רצועת עזה    אולמרט עומד לצאת במוצאי שבת לפגישות מדיניות בארה"ב    שרת החוץ הקדימה את שובה לישראל
מערכת ONE
הספרס הם אלופי ה-NBA בפעם הרביעית בתשע שנים, למרות משחק בינוני של דאנקן    משחק ענק של טוני פארקר ומאנו ג'ינובילי סידר לגרג פופוביץ' את התואר
יואב יצחק
סטיבן קולמר ברח מארה"ב לישראל, שינה את שמו לדוד כהן וקיבל אזרחות ישראלית    מואשם בארה"ב בביצוע עבירון מין (אוראלי) בשני קטינים לפחות    הפרקליטות ביקשה צו איסור פרסום על זהות הנפגעים ובמקביל מבקשת צו שיורה לאתרי אינטרנט למחוק מידע שכבר פורסם
אבי מוססקו
נירית-נירו קורן מנתניה, לסבית מוצהרת שצעדה בגאווה במצעד הגאווה בתל אביב, מצהירה כי בשום פנים ואופן לא תצעד במצעד הגאווה בירושלים    "אני מבינה את הדרישה של החרדים שהמצעד לא יתקיים בירושלים", היא אומרת, "ואני לא אצעד שם כי אני באה ממשפחה מסורתית, ויש לי כבוד לעיר הקודש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il