X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
הירוקים הציעו מיליון דולר ואת רביד גזל, הצהובים סיפקו הצעה יותר טובה לוזון: "עומר מעדיף את חיפה" פרסום ראשון: גפני חתם בחיפה ל-3 שנים
▪  ▪  ▪
עומר גולן [צילום: ONE]

"אני לא מוכר במיליון, יש לכלה הרבה מחזרים ומי שירצה אותה הכי הרבה, יזכה בשירותיה", כך אמר הערב נשיא מכבי פ"ת עמוס לוזון, לתכנית הספורט של 99 בשיתוף ONE.לוזון הודה שעדיין לא הוחלט היכן גולן יהיה בעונה הבאה, אך כרגע, הצהובים מובילים במרוץ: "בכל מקרה, חלק מהעסקה הוא שאנחנו זוכים לחמישים אחוז במכירה לחו"ל".
"עומר ראוי לשחק באירופה ויש לו מקום. זה מו"מ מורכב. קודם כל, זה תלוי במה שעומר עצמו ירוויח. לא מדובר כאן בסתם שחקן אלא בבן משפחה. אם תשאל אותו הוא יגיד ששם המשפחה שלו זה לוזון, לא גולן. מכבי ת"א בתמונה וההצעה שלה יותר טובה מההצעה של מכבי חיפה. גולן מעדיף את חיפה כרגע, אבל ההצעה של ת"א טובה יותר".
כזכור, חיפה הציעה מיליון דולר עבור כרטיס השחקן, שכר של 150 אלף דולר נטו לעונה והעברת רביד גזל למכבי פתח-תקוה. התפנית הגדולה חלה לאחר שחיפה הסכימה להעלות את סכום רכישת השחקן מ-700 אלף דולר למיליון. העלאה שתבוא על חשבון קיזוז שכרו של גולן בחיפה בשלוש השנים הקרובות.
חיפה הרחיקה לכת כאשר הסכימה להתחלק עם מכבי פ"ת במכירת השחקן לחו"ל במידה ותהיה הצעה כזו כאשר שתי הקבוצות יתחלקו בשווה בסכום המכירה. בחיפה משוכנעים שגולן יעדיף בסופו של דבר לשחק בחיפה ולא במכבי תל-אביב, שמעוניינת אף היא בשירותיו.
כפי שפורסם ב-ONE, המאמן רוני לוי הוא שלוחץ להביא את גולן לקבוצה מתוך הנחה שגולן יעזור לשפר את עקומת השערים הדלה מהעונה האחרונה. נשיא הקבוצה, יעקב שחר, מודע לכך שמדובר בשחקן עם פוטנציאל לאירופה ולכן הוא מוכן להשקיע בו סכומים גבוהים. גולן צפוי לשוב מחופשה בטורקיה ולהתייעץ עם בני משפחתו לפני שהוא מקבל את ההחלטה הסופית.
גפני חתם ל-3 שנים: "מקווה לשחק יותר"
עכשיו זה סופי: מגן בית"ר ירושלים בעונה האחרונה, רוני גפני, חתם במכבי חיפה ל-3 השנים הקרובות. גפני, מלווה בסוכנו גלעד קצב ובעו"ד עידן כסיף, הגיעו בשעות הצהריים למשרדי "וולבו" שברחוב המסגר, שם נועדו לפגישה עם ראשי הקבוצה וסגרו את העסקה. חוזהו של גפני מוערך ב-130 אלף דולר בתוספת מענק חתימה. בית"ר ירושלים שיחררה את גפני ללא כל תמורה, מה שהקל את המעבר.
גם בני-יהודה ת"א היתה חפצה בשירותיו של גפני והעבירה הצעה לשחקן בסכום של 180 אלף דולר. החתימה של גפני סוללת באופן סופי את דרכו של חיים מגרשווילי לקבוצה ההולנדית, ויטסה ארנהיים. מגרשווילי חתם כבר במהלך השבוע שעבר על החוזה בארנהיים תמורת 250 אלף יורו לעונה. בחיפה מגרשווילי הגיע לסכום של 70 אלף דולר נטו לעונה.
"ההרגשה טובה מאוד", אמר גפני ל-ONE, "אני חושב שכל שחקן בליגת העל רוצה לשחק בחיפה ולזכות עם הקבוצה בכל התארים. חתמתי ל-3 שנים ואני מאוד שמח על כך".
"שוחחתי עם רוני לוי והוא איחל לי הצלחה", הוסיף גפני, "הוא אמר לי מזל טוב ושנדבר בערב. אני מצפה מבחינה קבוצתית להשיג את מה שהשגתי בבית"ר וזה אליפות. מעצמי אני מקווה לשחק יותר, להשפיע ולעזור לקבוצה. אני מאמין בעצמי ומאמין שזו תהיה שנה טובה יותר עבורי. למכבי חיפה יש סיכוי לקחת אליפות וזו המטרה, אני בטוח שחיפה תתחזק כמו שצריך".
בתוך כל, לוי הודיע לשחר שהוא מתכוון לצרף בלם אחורי מארגנטינה כשכרגע מדובר בקניה שעשויה להגיע לסכום של מיליון דולר וחצי. בעניין ג'ובאני רוסו, שחר אמור להודיע היום אם יש בכוונתו להסכים ולהחזיר את רוסו לשורות הקבוצה.

בהכנת הידיעה סייע אור שפונדר
תאריך:  17/06/2007   |   עודכן:  17/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עמוס לוזון: מכבי ת"א מציעה יותר מחיפה על גולן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
התקשורת במכסיקו מסרה דיווחים באשר לעדויות סותרות הנוגעות למקום הימצאה של דנה רישפי, הנעדרת מאז ה-31 במרס
אריאל שמידברג
לדברי ראש ממשלת לבנון, הרקטות שנורו לעבר קריית שמונה נועדו להטיל ספק ביכולתם של צבא לבנון ושל כוחות יוניפיל להגן על דרום לבנון
אריאל שמידברג
השר בר-און: "הרפורמה מעצבת מחדש את מערכת התכנון, כך שתהיה שקופה, יעילה, פשוטה והגיונית יותר, ומגדירה מחדש את המערכת הכלכלית-קניינית שנמצאת בלבת התכנון"
אריאל שמידברג
המו"מ הסתיים לאחר שהממונה על השכר באוצר הודיע ליו"ר ההסתדרות שאין בכוונתו לתת אפילו שקל אחד כתוספת שכר    עיני: "חזית הסירוב מבית היוצר של האוצר דוחה אוטומטית כל ניסיון הידברות מצד ההסתדרות"
הילה רפופורט
אלמוני ירה בעיתונאי הרוסי אנדריי קליטין, המעורב בתחקיר רגיש על מאבקי השליטה בין ברוני תעשיית האלומיניום הרוסית    קליטין נפצע קל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il